pozor!!!Odcizena mezi 17.-18.9.2010 Jihlava - najeto cca 53.300km, SPZ: 3U5388, odřené oba budíky, odštíplé žebro na levé straně motoru, ohnutá brzdová páčka...
Recenze
Černá, nenáročná, lety a pády ošlehaná babka vhodná nejen pro začínající motorkáře...
I po několika letech mě tato motorka stále překvapuje, naštěstí pouze mile. Její maximální bezúdržbovost vztažená pouze na výměnu pneu, výměnu oleje, vyčištění a namazání řetězu je to opravdu motka která vás má možnost mnoho naučit.
Výborná do města, ještě lepší na výlety. Zvládá dlouhé dovolené ve dvou po světě a nejsou pro ni nezdolné ani nenáročné lesní cesty... V průběhu výkonu vás nic nepřekvapí a snese toho opravdu mnoho...
Při cestování ve dvou je již znát celková váha a pokles výkonu. Ovsem ne nijak rapidní.
Optimální chod motoru mezi 5000 - 6000rpm, kdy ustávají veškeré vybrace a na šestý stupeň v rychlostech okolo 120km/h slyšíte spíše hučení větru. Otáčky jdou točit do +- 8500rpm a na delších rovinkách dosáhnete necelých 180km/h. Více Vám tato motorka neposkytne. Tedy pouze to co se týče rychlosti a výkonu. Pokud ji netrápíte v techto pro XJ neoptimálních otáčkách odmění se parádní spotřebou. Spotřeba okolo 4,2l/100km při dodržování povolených rychlostí :D, při sportovnějším stylu jízdy nebo jízdě ve dvou se spotřeba úměrně zvyšuje. Maximální spotřeba co jsem zaznamenal byla 6,5l/100km, průměr je vždy okolo 5l.
Pneu: dunlop arrowmaX
Olej: motul 5100 ester 10W40
Sezona 2007
- 4.září 2007 koupě, stav tachometru 27500km, dle šrámů padnutá na pravý bok, kosmetické vady
- nové pneu
- výměna oleje, ol.filtr
- cesty "okolo komína", najeto do konce sezóny cca 5000km.
Sezona 2008
- výměna svíček denso, předních destiček, vzduchový filtr
- nové blinkry, nové zrcátka
- duben: nehoda na Harmanci(SK - Spišská Nová Ves anebo i cesta je cíl), moto v pořádku, odřený levý tachometr, světlomet, zrcátko, mírně odřený, levý výfuk
- červen: nehoda na dovolené korzIKA 2009 (pha - Wildalpen - Grossglockner -Passo de la Stelvio - Lago di Garda - Livorno - Bastia - ) - Nové vidle, nový světlomet, seřízení karburátorů, rovnání "brejlí". Moto po opravách technicky v pořádku, zůstaly pouze kosmetické vady.
- naježděno cca 9tis.km
Sezona 2009
- nová přední a zadní pneu dunlop arrowmaX 501
- výměna oleje motul 5100 ester - 10W40 , ol.filtr
- seřízení ventylových vůlí a trysek ve 43tis.km
- srpen: dovolená SK "Cíl Dukla"(Orava, Roháče, Tatry, Sk.Ráj, Dukla, 2300km/tyden)
- srpen: Rakouské Alpy (1046km/vikend)
- září: nová řetězová sada D.I.D (46800km) - člověk by netušil jak nový řetěz dokážě změnit jízdní vlastnosti, juufííí
Sezona 2010
26.3. odzimování a první projížďka "kolem komína"
- standartní odzimovací procedura.
Po první projížďce zjišťuji první problémy: prosakující ojej skrze filtr, levý přední blinkr plní svou funkci v náhodných intervalech... jinak začínám tam kde jsem skončil
- červen - závody veteránu, Dvůr Králové
- červenec - výměna zadní pneu, 49700
První letošní mini motodovolená "ČR" 3-6.7
- aneb cesta za krásami našich děravých silnic.
Praha - Benešov - Vlašim - Jihlava - Zruč n.Sáz. - Polička - Litomyšl - Ústí n. Orlicí - Jablonné n. O. - Králíky - Žamberk - Vamperk - Dobruška - Náchod - Trutnov - Žacléř - Jánské Lázně - Vrchlabí - Jablonec n. Jizerou - Desná - Tanvald - Jablonec n. Nisou - Liberec - Jablonné v Podještědí - Cvikov - Nový Bor - Česká Lípa - Doksy - Mladá Boleslav - Nymburk - Kutná Hora - Havl. Brod - Jihlava ... Praha ... bylo toho moc moc moc a obě moje lásky (moto i přítelkyni) jsem hodně potrápil. Cca 1400km/4dny
- překonáná psychologická hranice tachometru 50000km.
POZOR!!!Odcizena mezi 17.-18.9.2010 Jihlava - najeto cca 53.300km, SPZ: 3U5388, odřené oba budíky, odštíplé žebro na levé straně motoru, ohnutá brzdová páčka...
Dobrá volba, hezký popis. Za deset.
10b...prostě klasika
Parádní stroj a pěkně cestuješ a super fotky dávám 10b