Řetězovka byla již značně načatá, řetěz na posledním tažení a kolečka připomínala žraločí zuby Ideální čas na výměnu
Rozetu jsme koupili raději ocelovou z důvodu delší výdrže. Obvykle dáváme 2 řetězy a 2 řetězová kolečka na jednu rozetu. Teď by to mohlo vyjít na 3 možná i na 4 řetězy Samo že šla váha navíc
Přední guma již byla celkem sjetá, nastal její čas na výměnu. Teď tam je Mitas C19 FIM (žlutý pruh). Vypadá to, že vydrží celou sezonu a na podzim do bláta zase přijde nová
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Trochu jsme podcenily servis... (n) Olej jsme měnili pravidelně, bohužel jsem nějak zapomněli na ventily :-( Po zimě nechtěla motorka chytit. Nakonec chytla, jel jsem se kus projet a domů jsem dojel na přívěsu :-(
N
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 28.07.2018 |
Uskutečněno:
| 28.07.2018 |
Tachometr:
| 14km |
Komentářů:
| 4x |
-
Od výroby (2,5 roku) nebylo se zadním tlumičem nic děláno, takže nastal čas na jeho opravu. Zdenda Horovic vše udělal za přijatelný pěňauze a tlumič již pěkně tlumí :-)
Najeto 7,4 MTH od zničení tachometru :-D
Za
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 01.04.2018 |
Uskutečněno:
| 01.04.2018 |
-
I starší AJPinka si zaslouží servis. Podle nového počítání dle MTH máme najeto 6,3 MTH. Jo, moc jsme toho od havárie neujeli. Důvod? Mám rameno v prdeli a čeká mě operace, navíc nebyl čas. Ale závod Cross Country AJP abs
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 28.10.2017 |
Uskutečněno:
| 28.10.2017 |
Tachometr:
| 6km |
Podle fotky to s tou váhou rozety zase nemůže být tak zlé. Odlehčená je až obdivuhodně