Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 10.6.2015 | |
Aktualizováno | 11.3.2017 | |
Zobrazeno | 9 395x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 10.6.2015 | |
Aktualizováno | 11.3.2017 | |
Zobrazeno | 9 395x |
Moc dobrá recenze a dobře, že sdílíš informace
Perfektní , inspirace pro vylepšení mojí PR4.
Super video,super motorka asi se z naháče vrátím zpět k endurům
moc hezky se to čte! Dáváte tomu pěkně za uši. S takovou bandou je radost mít enduro A to video? Uvařil jsem si kafe a celé ho shlédl, parádní pokoukání Nejlepší scény jsou, když během výjezdu hodíte držku a jeden se ptá druhého, dobrý? A druhej se ještě válí na zemi, ale spokojeně říká... "dobrý"
Super povídání, super videjka Jen tak dál!
pěknej stroječek, až budou zbytečný prachy tak do ní půjdu taky
Za 10 dní bude doma taky, nemůžu se dočkat :)
Super popis, fotky, video, jasná 10 !
Tak to nemá chybu, jak to enduro AJP, tak tvoje hodnocení a video je pecka .
pjekné video
Se vším přečteným souhlasím a podepisuju v plné rozsahu Lépe a srozumitelněji to napsat snad ani nejde K tomuto způsobu relaxu na 2 kolech bych možná ani nic jiného nehledal, tudíž 10 bodíků je naprosto na místě
Martic> Odpověď na otázky:
1) Blastery jsou vcelku dost pevné, stáli kolem 1000 Kč a oproti Cycra, které jsou nejméně 3x dražší, jsou i tyto docela odolné. Montážní sada sice není žádná výhra, ale jak říkám, zatím vše drží dobře.
2) Protože jsme je dokupovali dodatečně ze Streetmoto a nejsou to přímo klemy na AJP, ale jsou to jakési UNI, které náhodou pasují na AJP
3) Jedná se o samodomo výrobu ze Streetmoto a zkušené oko strojaře dobře poznalo stopy svářečky Prostě vzali origo klíč, navařili mezikus o délce +- 10 až 12 mm. Krok bezpečně stačí a chod spojky je mnohem lehčí a hlavně citlivější. Tuto úpravu doporučuji všem majitelů AJP
4) Zatím jsme s tím problém neměli. Nevypadá to zrovna bezpečně (součinitel bezpečnosti k=9,5 a ne jako obvykle k=10), ale zatím se to nějak neprojevilo
5) počet stupňů volnosti i=2. Zrcátko je pro srandu policajtům Nebo spíše, abychom viděli, když zapneme kameru, zda bliká Před tím jsme to řešili, že jsme museli sundat helmu. Teď se mrkneš do zrcátka, zda kamera běží a můžeš natáčet
6) Zbyly nám nálepky Mitas a docela se na motorku hodí Jinak časem na tam přibudou stejně pneumatiky od Mitase
pěkný popis. Na betu ses nedival?
Za takový video by se nemuseli stydět ani v AJP, myslím že lepší promo než originál
Pěkný deník, video a motorka.
Prozatím nejlepší recenze AJP a bez nadsázky také nejlepší video, které jsem s tímto strojem viděl . Kombinace parádní motorky a skvělého jezdeckého umění. Myslím, že pro dané využití opravdu nešlo vybrat lépe . Popis s fotkami je názorný, srozumitelný a velice zde oceňuji i jakousi zdravou kritiku. Některé detaily mě trochu zarazily. Když bych je vzal popořadě formou otázek...
1) Jsou použité blástry dost dobré i na peklostroj tohoto ražení? Nebylo už lepší pořídit třeba Cycry?
2) Proč nejsou klemy v černé barvě?
3) Ten delší klíč spojky je tovární výrobek nebo nějaká domácí úprava? Proč vypadá, jako by byl tak uměle nastaven za pomoci svářečky ? Opravdu stačí krok na bezpečné vypnutí spojky?
4) Není vývod kabelového svazku z alternátoru špatně chráněný? (holé žluté dráty za průchodkou)
5) Nemá to zrcátko až nějak moc stupňů volnosti ? Není lepší to co máš na BXE?
6) Proč vozíš nálepky Mitas, když používáš Michelin? .
Nic z toho neber jako narážku, jsou to jen věci, které mi při prohlížení padly na jazyk. Po tvých, ne vždy dobrých, zkušenostech s dosavadními samohyby jsem hlavně zvědav na dlouhodobé poznatky po stránce odolnosti a spolehlivosti. Takže spoléhám, že budeš i zde svědomitě vést deník a informovat o všech servisních operacích, ačkoli doufám, že krom běžné údržby nebudeš žádné opravy řešit. Přeji tedy, aby technika šlapala jako hodinky a dělala jen radost pokud možno bez pádů s destruktivními následky (hlavně na těle) . Hodnotím jasnou desítkou a doufám, že v dohledné době uvidím tuhle hračku naživo.
Díky za reakce! Chce to ještě hodně trénovat, motorka má obrovské rezery oproti Blatě. Časem budou i další videa
Super popsané vlastnosti motorky i s názornou ukázkou na na videu a fotkách!
super video :) neni to až tak o motorce ale o rukách jezdce, závidím...
Dobrá volba a výborné zhodnocení. Přeji spoustu super vyjížděk. Za mě 10b.
Motorka krasna..paradni video i recenze
Fakt parádní videjko více takových perfektní recenze. WR R je drahá a řekl bych horší v manévrovatelnosti. DR-Z je moc těžké, takže dobrá volba. Jde vidět, že umíš jezdit.
Krasne video at ti slouzi
Krásný stroj, ještě lepší recenze,...video super, jde vidět že padla do ruky,...jen tak dále. At se daří! Ty wheelička jdou tak samy nebo je třeba použít spojku?
Moc pěkné recenze. Mi se tyhle AJP fakt líbí a fandím jim! Dovedl bych si představit, mít jednu doma.
Velmi dobře napsaná recenze. Měl jsem jí také půjčenou, na blátě a musím uznat, že to stálo za to. Rozhodně nová fantastická zkušenost a i to málo co jsem mohl z jízdy odečíst mě opravňuje k tomu, že motorka vůbec není špatná. Rád bych ji měl také v garáži, nu do třetice všeho dobrého. Co se mi na ní líbí je jednoduchost, žádné moto hodiny ale nájezd v km, solidní a velmi bytelná konstrukce, a pro mě i velmi moderní vzhled. Měl jsem půjčeného Extrééma, zadní pérování skvělé, dělalo co mělo, předek se mi zdál, že trochu kopal. Když jsem se svěřil, kluci od AJP mi potvrdili, že ty marušky jsou trochu tvrdší pro ostřejší zacházení. Což nebyl můj případ, já jel jak dědek z hodpody. Ale jinak supr, motor výkon dostatečný, spíše mě neustále překvapoval svoji silou v nízkých otáčkách. Brzdy, tak v bahně dobrý. No když jsem pak vlezl na Ducatku a zabraly moje Bremba M 4 tak jsem šel málem přes řidítka. Ale nedá se srovnávat asfalt s terénem. Gratuluji k velmi dobré motorce, dost ti závidím, přeju hodně dobrých adrenalinových zážitků a žádná zranění. Užívej k tomu, k čemu je to určeno.
vypadá moc dobře tak hodně šťastných km/mth a málo ulámaných páček
nevíš náhodou jestli AJP nechystá nějaké další testovací jízdy? (nejlépe někde na Moravě)