stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 10.6.2015
Aktualizováno 11.3.2017
Zobrazeno 5711x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 28 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
serm
serm napsal 24.08.17 v 22:53 10b.

Perfektní , inspirace pro vylepšení mojí PR4.

Kewin
Kewin napsal 21.05.16 v 06:46 10b.

Super video,super motorka asi se z naháče vrátím zpět k endurům

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 15.01.16 v 10:38 10b.

moc hezky se to čte! Dáváte tomu pěkně za uši. S takovou bandou je radost mít enduro A to video? Uvařil jsem si kafe a celé ho shlédl, parádní pokoukání Nejlepší scény jsou, když během výjezdu hodíte držku a jeden se ptá druhého, dobrý? A druhej se ještě válí na zemi, ale spokojeně říká... "dobrý"

Sylver
Sylver napsal 07.11.15 v 19:29 10b.

Super povídání, super videjka Jen tak dál!

Humusus
Humusus napsal 01.11.15 v 17:19 10b.

pěknej stroječek, až budou zbytečný prachy tak do ní půjdu taky

rydlas
rydlas napsal 20.10.15 v 00:19 10b.

Za 10 dní bude doma taky, nemůžu se dočkat :)

MartinXL650V
MartinXL650V napsal 15.06.15 v 14:05 10b.

Super popis, fotky, video, jasná 10 !

zdeny.s
zdeny.s napsal 15.06.15 v 13:10 10b.

Tak to nemá chybu, jak to enduro AJP, tak tvoje hodnocení a video je pecka .

abbany
abbany napsal 15.06.15 v 10:23 10b.

pjekné video

Seznam
Seznam napsal 15.06.15 v 07:54 10b.

Mann
Mann napsal 14.06.15 v 19:35 10b.

Se vším přečteným souhlasím a podepisuju v plné rozsahu Lépe a srozumitelněji to napsat snad ani nejde K tomuto způsobu relaxu na 2 kolech bych možná ani nic jiného nehledal, tudíž 10 bodíků je naprosto na místě

Milan1963
Milan1963 napsal 14.06.15 v 12:40

125Marek
125Marek napsal 14.06.15 v 12:25

Martic> Odpověď na otázky:

1) Blastery jsou vcelku dost pevné, stáli kolem 1000 Kč a oproti Cycra, které jsou nejméně 3x dražší, jsou i tyto docela odolné. Montážní sada sice není žádná výhra, ale jak říkám, zatím vše drží dobře.

2) Protože jsme je dokupovali dodatečně ze Streetmoto a nejsou to přímo klemy na AJP, ale jsou to jakési UNI, které náhodou pasují na AJP

3) Jedná se o samodomo výrobu ze Streetmoto a zkušené oko strojaře dobře poznalo stopy svářečky Prostě vzali origo klíč, navařili mezikus o délce +- 10 až 12 mm. Krok bezpečně stačí a chod spojky je mnohem lehčí a hlavně citlivější. Tuto úpravu doporučuji všem majitelů AJP

4) Zatím jsme s tím problém neměli. Nevypadá to zrovna bezpečně (součinitel bezpečnosti k=9,5 a ne jako obvykle k=10), ale zatím se to nějak neprojevilo

5) počet stupňů volnosti i=2. Zrcátko je pro srandu policajtům Nebo spíše, abychom viděli, když zapneme kameru, zda bliká Před tím jsme to řešili, že jsme museli sundat helmu. Teď se mrkneš do zrcátka, zda kamera běží a můžeš natáčet

6) Zbyly nám nálepky Mitas a docela se na motorku hodí Jinak časem na tam přibudou stejně pneumatiky od Mitase

nikod
nikod napsal 14.06.15 v 10:08

pěkný popis. Na betu ses nedival?

honza108
honza108 napsal 14.06.15 v 09:32

Za takový video by se nemuseli stydět ani v AJP, myslím že lepší promo než originál

Cormac
Cormac napsal 13.06.15 v 23:59

Pěkný deník, video a motorka.

Martic
Martic napsal 13.06.15 v 23:34 10b.

Prozatím nejlepší recenze AJP a bez nadsázky také nejlepší video, které jsem s tímto strojem viděl . Kombinace parádní motorky a skvělého jezdeckého umění. Myslím, že pro dané využití opravdu nešlo vybrat lépe . Popis s fotkami je názorný, srozumitelný a velice zde oceňuji i jakousi zdravou kritiku. Některé detaily mě trochu zarazily. Když bych je vzal popořadě formou otázek...
1) Jsou použité blástry dost dobré i na peklostroj tohoto ražení? Nebylo už lepší pořídit třeba Cycry?
2) Proč nejsou klemy v černé barvě?
3) Ten delší klíč spojky je tovární výrobek nebo nějaká domácí úprava? Proč vypadá, jako by byl tak uměle nastaven za pomoci svářečky ? Opravdu stačí krok na bezpečné vypnutí spojky?
4) Není vývod kabelového svazku z alternátoru špatně chráněný? (holé žluté dráty za průchodkou)
5) Nemá to zrcátko až nějak moc stupňů volnosti ? Není lepší to co máš na BXE?
6) Proč vozíš nálepky Mitas, když používáš Michelin? .
Nic z toho neber jako narážku, jsou to jen věci, které mi při prohlížení padly na jazyk. Po tvých, ne vždy dobrých, zkušenostech s dosavadními samohyby jsem hlavně zvědav na dlouhodobé poznatky po stránce odolnosti a spolehlivosti. Takže spoléhám, že budeš i zde svědomitě vést deník a informovat o všech servisních operacích, ačkoli doufám, že krom běžné údržby nebudeš žádné opravy řešit. Přeji tedy, aby technika šlapala jako hodinky a dělala jen radost pokud možno bez pádů s destruktivními následky (hlavně na těle) . Hodnotím jasnou desítkou a doufám, že v dohledné době uvidím tuhle hračku naživo.

125Marek
125Marek napsal 13.06.15 v 21:38

Díky za reakce! Chce to ještě hodně trénovat, motorka má obrovské rezery oproti Blatě. Časem budou i další videa

simin
simin napsal 13.06.15 v 14:59 10b.

Super popsané vlastnosti motorky i s názornou ukázkou na na videu a fotkách!

petrasvecova
petrasvecova napsal 12.06.15 v 22:59 10b.

super video :) neni to až tak o motorce ale o rukách jezdce, závidím...

pp377
pp377 napsal 12.06.15 v 20:01 10b.

Dobrá volba a výborné zhodnocení. Přeji spoustu super vyjížděk. Za mě 10b.

Lukyn85
Lukyn85 napsal 12.06.15 v 15:48 10b.

Motorka krasna..paradni video i recenze

Sally06
Sally06 napsal 12.06.15 v 15:16 10b.

Fakt parádní videjko více takových perfektní recenze. WR R je drahá a řekl bych horší v manévrovatelnosti. DR-Z je moc těžké, takže dobrá volba. Jde vidět, že umíš jezdit.

trigr
trigr napsal 11.06.15 v 12:36 10b.

Krasne video at ti slouzi

Rischwon
Rischwon napsal 11.06.15 v 11:34 10b.

Krásný stroj, ještě lepší recenze,...video super, jde vidět že padla do ruky,...jen tak dále. At se daří! Ty wheelička jdou tak samy nebo je třeba použít spojku?

Barney
Barney napsal 10.06.15 v 19:41 10b.

Moc pěkné recenze. Mi se tyhle AJP fakt líbí a fandím jim! Dovedl bych si představit, mít jednu doma.

DejvGSR
DejvGSR napsal 10.06.15 v 17:57 10b.

Velmi dobře napsaná recenze. Měl jsem jí také půjčenou, na blátě a musím uznat, že to stálo za to. Rozhodně nová fantastická zkušenost a i to málo co jsem mohl z jízdy odečíst mě opravňuje k tomu, že motorka vůbec není špatná. Rád bych ji měl také v garáži, nu do třetice všeho dobrého. Co se mi na ní líbí je jednoduchost, žádné moto hodiny ale nájezd v km, solidní a velmi bytelná konstrukce, a pro mě i velmi moderní vzhled. Měl jsem půjčeného Extrééma, zadní pérování skvělé, dělalo co mělo, předek se mi zdál, že trochu kopal. Když jsem se svěřil, kluci od AJP mi potvrdili, že ty marušky jsou trochu tvrdší pro ostřejší zacházení. Což nebyl můj případ, já jel jak dědek z hodpody. Ale jinak supr, motor výkon dostatečný, spíše mě neustále překvapoval svoji silou v nízkých otáčkách. Brzdy, tak v bahně dobrý. No když jsem pak vlezl na Ducatku a zabraly moje Bremba M 4 tak jsem šel málem přes řidítka. Ale nedá se srovnávat asfalt s terénem. Gratuluji k velmi dobré motorce, dost ti závidím, přeju hodně dobrých adrenalinových zážitků a žádná zranění. Užívej k tomu, k čemu je to určeno.

Kaťák
Kaťák napsal 10.06.15 v 15:48 10b.

vypadá moc dobře tak hodně šťastných km/mth a málo ulámaných páček
nevíš náhodou jestli AJP nechystá nějaké další testovací jízdy? (nejlépe někde na Moravě)



TOPlist