Honda CBR 1000RR Fireblade (2008)

Vlastník Kubik19
Vloženo 2.1.2023
Aktualizováno 27.3.2023

Vloženo: 26.05.2023, Uskutečněno: 26.05.2023, Zhlédnuto: 56x

Ahoj,

tak jsem tady s dalším zápisem do Kubíkova deníčku. Tak jdeme na to. Je úterý 23.5.2023 8:00 a já sedím v práci. Motorku a věci mám naložený, takže jsem relativně v klidu. Až na to, že brutálně prší. Spadlo tak milion litrů vody na m2 a bylo to fakt šíleny. V poslední době jsem přemýšlel, jestli to má smysl a jestli se na ježdění nevyseru. Stojí to ranec peněz, hromadu času a jeden nejmenovaný se mi vysmíval jak sociální racing je na hovno, a že jezdím jeté gumy a sem sráč a tak. Někdy ta hlava je hrozná svině, a nedostatek motivace je těžký. Každopádně vyrážím.

Od Brna až na Slovakia ring totální, ale totální průtrž mračen. Navíc samé kolony a tak místo 2h jedu přes 3 a stíhám dorazit na 7 večer. Na SVKringu jsem byl jednou, a to na EWC s Exteriera racing dělat mechoša. Takže, vím kde to je, vím jak to vypadá, jel jsem to na skůtru ale to je tak všechno. Každopádně parkuju u benzínky (je tam voda a elektrika) a začnu stavět depo. Není vůbec teplo, ale docela to jde a za hodinu mám nachystáno. S tím, že už si i topím a všechno je v pohodě. V autě jsem si udělal spaní a čekám na kámoše co bude semnou abychom dostavěli komplet depo. Pořád prší a začíná mě to fakt štvát. Kolem 9 máme vše postavené. Což je dobrý čas a tak se jdeme registrovat a zajedeme udělat i technickou, ať ráno nemusíme šaškovat. V klidečku popíjíme pivko u grilu a později u Hubíku v kamionu. Počasí strašný, ale doufáme, že bude ve středu hezky.

Moc toho nenaspím. V autě to je na nic, navíc je zima a navíc hodně ruchu okolí. Nevadí, ráno vstávám kolem 6:30, zapínám nahříváky, dávám kávu a snídani a čekám, až příjde Adam. Je opravdu krásně i když není úplně teplo 12°C. Kolem 8 probíhá povinna rozprava s tím, že tam opravdu musí jít každý aby dostal na helmu značku, že rozpravou prošel. Což, se mi líbí. Navíc tam člověk potká spoustu dalších letců a tak je to zábavný. Protože, se o víkendu jede Alpe právě na SVKringu, tak se tady začínají objevovat poměrně hodně rychlé a známe tváře. Například Michal Filla, který zajel krásných 05 druhý den. Ale, je zde taky početné osazení Dafiťáku a tak to značí na velice rychlé ježdění.

Nechal jsem se takticky přeradit do C skupiny a bylo to velice rozumné. V Dčku bych se o ty lidi zabil a navíc bych neměl motivaci jet tak rychle. V 9:20 jde naše skupina na to, takže tlaky všechno cajk a jdeme to zkusit. Jedu za Adamem a vodí mě asi 3-4 kola, pak zatáhne a ja se trápím. Ale, jako extrémně. Nejsem schopný se na té trati vyznat a opravdu s tím bojuju. Končím někde na 2:48, ale je to opravdu tragedie. Navíc je to sakra rychlá a náročná trať. Dneska můžu říct, že mě asi baví víc než Brno. Navíc hromada gripu, celkem hezký asfalt a nežere to vůbec gumy. Ve předu sem jel K2 slick a vzadu první den K2 druhý den K1. Ano opravdu, jsem za celé dva dny sjel jeden předek dva zadky, jetý…….
Cele dopoledne se trápím, ale ve třetí dvacce se začínám už orientovat, a baví mě to jak svině. Hlavně po prvním horizontu pravá, kde jedeš 200 km/h koleno a potom protahováky za druhým horizontem a před třetím. To je, prostě absolutní poezie. Samo, že na posledním horizontu záda až do zatáčky na 5. Což, je fakt úlet. Po obědě se jede kvalda na endurance. Tak jsem zkusil potáhnout a bylo z toho 2:35, s tím, že jsem jel v týmu já, Adam na cbr600rr, a týpek na MT10, který jezdí 2:42. Bereme, poslední flek což je 22. Blbý je, že mám slicky, takže musím nahřívat a nemáme box. Naštěstí Okruhari.sk jsou top agentura! Opravdu jsou vážně boží a při dotazu kde se mame přehazovat jsme dostali klíčky od boxu 25 ať je to pro nás pohodlné. Boží.

Dobrovolně se přihlásil ke startu Adam. Což, se mi ulevilo vůbec nevím co bych dělal. A vlastně jsou to moje úplně první okruhové závody. Rozhodli jsem se, že pojedeme 25-30minut s tím, že já pojedu poslední. Taktika jasná, stojíš na boxovce díváš se a až ti ukáže druhý kolo dojede. Což, nám teda vyšlo a kupodivu jsme měli jedny z nejrychlejších výměn z pole. Adam odkroužil 30 min a šel frajer na MT10. Borec jel celkem hezky a plynule kolem 2:42 a za první dva stinty jsme předjeli dvě motorky. Já nastupuju v 52minutě a kroužím. Všechny časy jsem jezdil kolem 2:36 a tak jsem nejrychlejší z týmu. Je to boží, i když trošku nervičky pracují. Nechceš to klukům posrat a zároveň kolem mě lítaji borci co jedou o 20vteřin rychleji než já. Předjíždím jedno RSV a udržím ho celou dobu za sebou. Pak tam byly nějaké crashe a po hodině a 15 minutách jsme 16. A jedeme druhé kolo. Před borcem na MT10 jsme byly 14 a tak zavládla celkem spokojenost, ovšem o to větší nervy pro mě. Nastupoval jsem v 2:35 a s tím, že to dokroužím na 16 pozici. Proběhl ještě jeden pád a já při pokusu o cílové wheelie dojíždím na 15 místě. Já vím, je to jak kdybychom jeli ewc :D ale prostě pocit skvělej. Navíc Poky nám dal za ty dvě hodiny jen 7 kol a to považuji za úspěch.

Plný dojmu jdeme grilovat a dělat servis na motorkách. Dávám jedno točený a asi do 9 hodin si hraju s motorkou, tak abych nemusel nic ve čtvrtek dělat. Pak si sednu za klukama z okruhářu a PSI a vykládáme. Mám výhodu, že nepiju téměř alkohol a tak se jim směju jak začínají být slušně napití. A být v tomhle stavu, tak ve čtvrtek jezdit nebudu. Spím asi 6 hodin a jsem rozbitej jak hajzl. Ani jednoržčí káva nepomáhá, ani masážní pistole nic. Je krásně asi 14°. Ranni rozprava mě připravila na to, že se nekvalifikuju do litrového závodu, ale možná se dostanu do rookies. Nechtěl jsem závodit vůbec, ale jako vždy můj největší rádce, kamarád a obecně takový guru Obík mě nahecoval slovy „prodej start a pak už jezdíš normální trénink“ – no nebylo to tak ale o tom později. První dvacka pohoda zase jsem zrychlil a jel 33 s nájezdem na 31. Mám radost, Honda jede skvěle a i když nemá koně, tak je hodná a fajn motorka. Na motorce se cítím mega dobře, oproti r6. Druhá dvacka se nejede, protože brutal crash dva lidi off no hrůza. Takže se celé druhá nejela. Nevadí, před obídkem zkusím ještě trošku potáhnout abych se kvalifikoval nějak rozumně a ten závod zkusím.

Třetí runda, paráda, honím se s Milanem Kičkou (tatínek Daniela DK Race) a hrozně mě to baví. Jedeme 31 s tím, že máme i nájezd na 28, ovšem na předposledním horizontu to týpek škaredě zahodil takže je z toho 31 nízkých. Škoda…. Sem naštvanej, protože můj cíl byl pod 30. Nevadí, jdu k rychlíkum do boxu pokecat, poslechnout si jaký sem influencer a celkově se hodně pobavit, protože je to hodně kompetitivní prostředí a mám to rád. Jsem typ člověka co pořád potřebuje nějaký hec. Po obídku je jedna 15minutovka a tak beru Adamovu šestku a on si zkouší litr. Musím říct, že kdybych možná loni koupil cbr600rr tak ji mám do dnes. Ale, zase díky tomu mam Fároše takže jsem rád. Dám asi 3 kola a kašlu na to. Adam zkusil přidat plyn na litru a na posledním horizontu jel záda jak hajzl, tak raději zajel do boxu a vykašlal se na to :D. Zajel jsem na tom 42 :D, takže docela dobrý na tu hrůzu.

Ve 15:00 měl začít závod a tak jsem se šel podívat jestli jsem se kvalifikoval. No to úplně neklaplo. Pak jsem, ale koukl na rookies a hle, startoval jsem z třetí řady uprostřed. V tu chvíli to začalo, nervičky tepy, soustředění a všechno. Sakra nová trať, hned závod? Ty vole, ja nechci umřít :D. Všechno se seběhlo tak rychle a já jel warmup lap. Hlava mi jede na plné obrátky a nervičky mám ještě teď. Taková ta rozechvěnost, je to drsný. Nikdy jsem nestartoval pevný start a tak jsem se bál, že se rozjedu jak jantar a někdo do mě napere zezadu. Jenže, ono se to nestalom, a já se rozjel až překvapivě dobře…. Až tak že jsem do zatáčky najížděl 3 nebo 4. Kluci se tam ale trošku poťukali a tak jsem jel 4 ven ze zatáčky. Předemnou samé nakoňované zrůdy a já mezi nima. Držím plyn, hlava off a jedu jak nikdy v životě. Asi 5 kol bojuju panigale v4 za mnou v4 předemnou. Kluci jeli krásně a hlavně to mají fakt nádherně nalaďené. Opravdu radost to sledovat a poslouchat. S borcem zamnou se fakt honíme a na cílovce mě vždycky předjede a před třetím horizontem ho zase dám já. Tak to jde asi 5 kol, až jednou mě nepředjede. V 6 kole jde borec ob jedno do kačeru a já si myslím, že jsem tak 4 nebo 5. Držím to co dokážu a jedu celou dobu pod 30. Poslední kolo jedu a modlím se aby mě V4 zamnou nepředjela. Jedu trošku defenzivněji ale čas dobrý. A je to, šachovnice, úsměvy, radost, gratulace od panigálistů řev do helmy a tak. Mám to za sebou, první race v životě na okruhu. Chvilku odpočívam a začnu uklízet, pak mi příjde zpráva na ig, že jsem 4 a že to byla paráda. Tak jdu za Obíkem, Pokym a Voďanem. Kluci mi gratulovali a vše bylo tak jak má. Tohle pro mě bylo asi nejlepší zadostiučinění. Pak klasika úklid sradičky pohoda a vyhlášení. Vyhlásí se panigálka na 5, rsv na 4 a já si říkám sakra co se děje? Jakto, že nejsem 4. A pak tadaaaaaaaa kubík 3 :D Kr106 v ruce, radost smích, slzy radosti, zase radost a potom ještě radost. Fakt, takový nával emoci jsem nezažil. Je to takové zadostiučinění pro mě, já vím že to není žádný výsledek a je to jen sranda, ale po všech těch sračkách atd. Tak mi připadá, že dělám něco správně a že to opravdu má smysl. V 9 doma, cesta v pohodě. Motorka špinavá, ale bez problému. Teď udělat nějaký servis a maličkosti a můžeme jet dál.. Což nevím kde bude ?

A z toho plyne že se mě ještě nějaký čas nezbavíte. Každopádně i nějaké zdravotní info, protože přece jen jsem „kardiak“ Takže, nejvyšší tepová frekvence za den, jsem měl 171. Průměr za všechny rozjížďky jsem měl 145. VO2max mam 47,2. Za středu jsem spálil 3128 aktivních kalorii za čtvrtek 2142. No jdu si dat zákusek :D

Sumář:
Okruháři.sk – 6900 + 720 transpik
Benzín – 75l - 1730
Gumy - +- 4500
Přezouvání - 860
Nafta, jídlo, pití a kraviny nepočítam.
Podtrženo sečteno 14000,- Kč v socialracingu

Pokud jste dočetli až sem, velký respekt k Vám. A díky za vše!