Honda CBR 1000RR Fireblade (2008)

Vlastník Kubik19
Vloženo 2.1.2023
Aktualizováno 27.3.2023

Vloženo: 29.01.2023, Uskutečněno: 29.01.2023, Zhlédnuto: 26x

Tak jo, je konec ledna a já mám téměř hotový servis na letošní sezónu.
¨

Ale, začněme od začátku. Tlumič jsem měl hotový za pár dní a jak mi bylo řečeno nikdy nebyl dělaný, To se dalo taky čekat, komu by se to chtělo sundávat. Každopádně tlak z nádobky neušel a všechno je tím pádem OK Díky bohu.Vše jsem teda dotáhl nachystal a zadní kolo vč. vyčištěné brzdy atd je ready.

Dal jsem se tedy na předek. Už při sundávání osy se mi zdálo něco divného, ale nevšiml jsem si co. sundal jsem kolo, desky a zjistil, že je budu muset vyměnit. To ovšem není problém protože Milan mi k motorce dal nové SBSka takže pohoda. Vše jsem vyčistil nachystal a začal dávat kolo zpátky. Tlumiče jsem nechtěl dělat protože, netečou a Milan je měl u servisáka. Po servisu na tom jel 18 v Brně a od té doby na to neseděl.

Hups, osa nejde zpátky do vidlicí... co se sakra děje. No dělo se tohle

Ty vole, to jsem v životě neviděl. Milan si myslím, že může děkovat bohu, že na tom neumřel, protože tohle je prasárna největšího zrna. Každopádně po sundáni vidlice jsem zjistil, že jedna nechodí vůbec a druhá teda normálně.

No nic budu muset udělat vidli. Tady na motorkářích jsem našel sériový tlumič, Lubek z 2clicksoutCZ Mi sehnal Ktech pružiny a já to dal dokupy. Stálo to něco málo přes 5k. tak cajk.

Jdeme na svíčky
Sundávání svíček je celkem ezzy bussines. Jediné co je fajn mít originální svíčkový klíč, protože má na spodku gumu, která svíčku udrží a vytáhne. Navíc když ji potom dotahuješ zpět tak nehrozí tak snadné poškození svíčky.

No tři svíčky pohoda, poslední svíčka zase fuckup jako svině. Kromě, toho že Milanovi dělal týpek vidlici tak ten samý týpek dělal i přetěsnění hlavy. A myslíte si, že ho napadlo vyčistit svíčky? Jasně že ne, Takže poslední svíčka plná čistého oleje. vč. zavitu... ještě že mám taťku, který to dělá celek život a je ochotný mi s těmito věcmi pomáhat. Takže jsme to asi dvě hodiny čistily, vytahovali ven a všechno. Olej jinde neprosakuje, takže všechno cajk. Doufám. Každopádně být Milanem tak tomu týpkovi co se zaručil za skvělý servis rozmlátím rypák :D

Tak prošli jsme všechny šrouby, vyřešili ten stržený na motoru a vše by mělo být již jak má. Teď už jen to poskládám dohromady udělam nějaký design, nastavím stupačky řidítka atd. Udělám nový držák na nádobku brzdovky a mělo by to být ok.

Příští zápis budou snad už jen detaily a bike bude ready na duben !

Tak se mějte kámoši

Kubik19 (797) napsal 31.01.2023 v 14:28

Taky se na vás oba kluci tesim i když to bude asi bolestivé ?

Kamikadze-Ace (3492) napsal 29.01.2023 v 16:55

Dlouhe zimni vecery

Ozzy_ (1142) napsal 29.01.2023 v 16:31

Tak at je to hotove, a tesim se ze se v sezone potkame na draze

• 23/24 Tréninková příprava

Ahoj, Sezóna skončila, jak jistě všichni víte, pro mě poměrně špatně a hlavně brzo. https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/48/657140_26c91086a7d92cdb388a81e629f38fcb.jpg V jednu chvilku, jsem přemýšlel, ž

Typ: Dovolená
    Vloženo: 29.11.2023
    Uskutečněno: 29.11.2023
  • 5. Bikes4life Brno - aneb vybouchl motor

Čau ahoj! tak a je to. Poslední letošní rapport, se právě píše a upřímně mi u toho zrovna není nejlíp. Začneme ale popořadě. Výlet jako vždy začal už den před akci, abych se v klidu nachystal. vyrazil abych na brán

Typ: Dovolená
    Vloženo: 17.08.2023
    Uskutečněno: 17.08.2023
  • 4. Bikes4life, aneb Kubík podruhé na Slovakiaringu

Ahoj, Tak jsem zpět s deníčkem. Včera jsem se vrátil opět, ze Slováče a stále to místo miluju. Start už klasicky den dopředu, aby člověk neměl nějaké trable a ráno jen zapnul nahřívaky. Cesta kupodivu v pohodě, jen teda