PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 998x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 12.07.2022, Uskutečněno: 12.07.2022, Stav tachometru: 22222 km, Zhlédnuto: 34x, Firma: Bikes4Life


Tak je to tady! Máme tady začátek prázdnin, konec školního roku a Brno s Actionbike kde časomíru ovládá #90 Michal Bóža Drobný! Bude veselo.
Naplánuji volno ale korporátní kultura v den odjezdu má na pilno takže samá kokotina v rámci HGW. Pro neznalé Herman Göring Werke, to je můj zaměstnavatel, tedy dřívější název.

Zabaleno do Kamzíka mám, sfouknu pár teams porad a jedu naložit Tajfunu do Brabaxu. Do paddocku můžeme od 19h, box máme rezervovaný Mstyle+KopytaRC. Box v Brně.

Předpověď počasí?! Vedro a bouřky no to bude veselo.
Tajfuna naložena a vydám se vstříc cestě do Brna. Nespěchám jedu na spotřebu, jelikož ta malá hopsavá čubička umí polykat raketově rychle, benzín.
Sestava eventu je velmi zajímavá a nebude nouze o souboje na dráze. Hlavně týmový #pyjus čůwus litrus si veze GSXR aby se konečně v Brně vypořádal s otravnými šestkama. No vypořádal!
Cesta ubíhá na začátek prázdnin v pohodě, občas mě tečou nervy z jedinců mimo obec 68 v obci 38 ….. a brzdi i traktory.
Na D1 mě vytrolí někdo v RAV4 a když na mě gestikuluje plešatá hlava z pozice spolujezdce pana Vandráka pochopím proč se na mě lehce lepil když řídí Filip z Mstyle
Nájezd D1 a už se blíží Brno. Sjezd Ostrovačice, pit stop na benzince. Fronta po kkt u pokladny. Nákup paliva a dvě piva. To je na vyčkávání před bránou.
A je to, jsme tu po roce. Kudy to povede asi dokola. Čekám asi 45 min před bránou a popíjím pivo pro klid duše.
Kluci z Mstyle profrčí okolo na hotel a než se dá štrůdl aut do pohybu tak se okolo prožene místní celebrita z Bystrca, něco jako miss konzum nebo konečný šaliny rozuměj tý celebritě. Hanča
Za chvíli telefon Hanča kde se jako flákáme, že stojí u boxu. Hold daň plebsu ve frontě a celebrita už tluče na vrata boxu!
BOX 10. Zaparkuju Tajfunu na kraj boxu hezké místo. Výhoda jezdit první v klidu si vše rozestavím , provedu motorovou zkoušku , dnes již druhou jelikož ta první nebyla z pohledu baterie zcela 100%.
Tak hotovo, motor ohřátý, prořazeno preventivně. Následuje vytažení dětského ušáčku na pivo a jde se to zalejt.
Krása! No už jen doladit večeři a hotovo. Pomalu se slejzáme v boxu. Sestava Kopyta RC – Já Pankáč a Ozzy, Mstyle – Filip Honza, Honza plus Sultán Honza a Aleš ( asi) na červený píčovině a Honza na banditu

Honza gang!
K tomu postupně přibude dětský koutek a manželky/přítelkyně. Hold rodinný sport tohle okruhaření.
Postupně se v boxu rozjede slušná okruhová etiketa a začátek hlášek slušný
# ona se mu netrefila do dírky
# oilo olio olio amore – narážka na italskou popelnici # Hancagangstakár
# epizoda zásuvka
#google zna Brno?
# na pokoji nemůžeš kouřit // Šmudlo já nekouřím
# radio krokodýl, ma máme radio Aligator
# pružina z bagru - téma láska sex podvozky

Spánek hotel psí bouda aka fakeCEOoffice

Vstáváme, sluníčko praží. Na dojetí mám nazuto zadní K2 ta bude na jednu dvacku. Dráha má po deváté cca 32°C
Jde se na věc, skupina A2. Cíl udržet se v A2 jelikož Actionbike má více litrů a nebude to zcela easy.
Dávám si na nádrž telefon s časomírou a cíl pod tři minuty jsem horko těžko splnil. Zadní K2 docela funguje, ale jsem trochu rozpačitý z povrchu. Dráha je neuvěřitelně hrubá a při koleni na asfaltu se to rovná staré pannonce. To bude spotřeba pneu za víkend.
První dvacka u konce a v boxu se zprovozňuje nejlepší kafe v paddocku jelikož máme deluxe kafe mašinu.
Atmosféra v boxu ideální na Racing, pohodička klídek. Na dráze bych řekl brněnská klasika Germán na báwu a podobný střele mě vyžehlí na rovině, ale v zatáčkách a ideálně v překlápění A-B to dostane? Och jak mě to dělá radost. Potom mám dost času do dalšího vinglu.
10:10 Já na Ozzyho: budoucí bývalý kamaráde! Mažu Tě! Vorval mě na motor jako samici nebo borůvčí. To jsem si chvíli myslel, že na vytočenou pětku to jede ….. nejde GSXR z Hamamatsu jasně ukázalo sílu litra. Celkově zajímavé porovnání šestka vs litr.

První den extrémní vedro, odpoledne sprint na 6 kol. Kvalifikovaní jsme.
Zázemí B4L v boxu č. 9 pohoda stan, pití, catering spokojenost. Líbí se mě jako práci a cestu kluci za rok a něco udělali! Ten progres je brutální od registrace, organizace a ta vize do budoucna! FAKT SUPER!
Jo a mají hezký ceny na pódiu

Na další rundy nazouvám dozadu K1 chlíf a stabilizuju časy s pomyšlením útoku na osobáček v závodě. Je to kousek ani ne 0,8s což je po roce cajk. Ono to půjde.
V jedná z rund skupiny A1 potká Chuďase závada na R1 – fatální, ojnice šla na výlet z klikové skříně. Ale chuďas to je bojovník a druhý den s R1 a novým jádrem jezdí! RESPEKT!
Jde se na závod, který jedeme jako poslední v 16:10. Dráha předtím má přes 52°C cajk, nazuju útočnou SC0 dozadu. Cíl jasný osobák nebo se nevracet.

No před závodem dráha ochladne na 46-47°C což by nemělo vadit ale start naznačil, že tohle nebude ten fajn závod. Řežba v prvním vinglu a nespočet předjetí v závodě. Závod je to drsný držím po prvním kole za sebou jezdce ale ve třetím kole mě dostává na cílovce ale na Áčku dojedeme někoho před námi, kdo odpadá na fyzičku po třech kolech ? Borec přede mnou se přilepší projeví slabost takže na překlopení na B je vnitřkem dávám oba! Úleva! Jedem dál taháme!

Fight ve skupině a po šesti kolech v cíli nás v v v 1,4s proletí čtveřice. Bohužel jsem žlutou R6 neudolal ale osobák nic, stabilita časů kousek za ním ok ale celkově závod nepovedený. No chce to více kol. V jsem skončil na P19, start byl P23. Timo Heinze jsem neslovil ale souboj fajny.
Zítra je taky den, vedro velký ale blíží se bouřka.
Gratulace Petanovi k osobáku a Ozzymu též! Také k pohárkům v rámci B4L šampionátu, vyhlášeném separátně.
#trudomyslnost pr****lepráce chci osobák a jet domů
Hrotím svoji trudomyslnost – Pokal, oder Valhalla!
Ozzy jde pro palivo k benzínovému krmelci a tam ho uvězní menší „bouřka“. Slušnej slejvák a hned je příjemné klima.
Následuje kulturně debatní večer #šopák v drinku #dame klobas do nahříváku
#leje me do bot! Mas snad zavazany ne

Spánek!
Ráno – ENDURANCE DAY!
Snídaně pohodička DJ MaryNotar aka # madarsky pogo # chudak muj uskripnuty oasek
Ozzy resi něco s parkovanim pro Katku ale skončí to hlášením o přeparkování v místním rádiu krokodýl.
Sobota se nese ve stejném duchu na dráze, ráno po deštíku K2 dozadu a jedem. Docela to funguje, takže dopoledne kroužíme a následně se přihlašujeme do Endurance závodu jako čistý SSP tým v rámci B4L bodování jelikož Actionbike nerozlišuje kategorie Endurance – no škoda.
Oběd v restauraci – dieta knedlíky, zelí krkovička a od Pankáče příděl masa. Je praktické mít kámoše vegetariána. Zaleju to plzničkou a jdu si lehnout. Motorka je připravená. Jezdec potřebuje šlofíka. Probudím se chvíli před Endurance a jdu se připravovat. Taktika jasná, střídání domluveno, pitwall leader HANČA, pojedu já, potom Honza Šebák a nakonec Pankáč.
Ozzyho jsme prodali za 35 velbloud do týmu Mstyle aka cedule pila vs hovínko ale tam mají svoji velitelku stáda na pitwall.

Start je letmý „ due the security reasons“ Zaváděcí kolo, pit in, srovnat na pitline, WUP lap a potom letmý start. Hotovo, jdeme na věc. Vyjedu dobře namotivován a hned po zacvaknutí plexi je něco špatně. Plexi vypadlo ze zobáčku a na pravé straně to není ono. OMG!
Po zajetí na pitline a srovnání bik shazuji přilbu a obratně instaluju aretační zobáček zpět. Ufff hotovo. Jde se na věc. WUP Lap. No tempo na WUP slušný ale ve Schwantzu je trochu tlačenice a sem rád, že nás nikdo zezadu nespálil. Kopec nahoru, zrychlení a jedeme. Teda já jedu a litry mě svačí ….. vdechují. Tohle ne soudruzi z DDR! Já vám dám Blassmuzik aus Niedersachsen!
Začíná bitva, tahám za kratší konec a tak ztrácím dvě pozice, ale jedeme ve vláčku, takže pořadí se mění. Dobrý fecht! Ve čtvrtém kole si beru pozice zpátky včetně předjetí konkurence a to DK Racing Richarda Bazaly! No to GSXR mu jede ale urvu ho a pokračuju dál.
Šesté kolo a sedmé kolo, časomíra se blíží osobáku o pár desetin a jedu dobře, cítím se v pohodě před sebou mezera a tak to tam pustím S1 -1,2s cajk stíhám číst a tohle je kolo kde to padne na 16 určitě, nebo lépe.
Bčko dolů brzdy pravá zatáhnu abych plynule dojel oblouk na Stadion a v tom to přijde, náklon jenže sem tam ještě sral plyn a zadní guma začala ujíždět. Nééé tady ne. Desetina na reakci buďto to podržím a rozmrdám se nejspíš moc. Nebo jako posera uklapnu. No posera uklapnul a motorka mě nakopala alá hasan. Tohle už neustojím takže full brakes přes dráhu směr kačer. No teď to bude Mr.Pear is in gravel ! Pustím brzdu před kačerem a šup tam. Řídítka mě fackují, R6 letí kačerem alá enduro vložka. Kačer je tam dlouhý! Po kačeru na vnitřku levé dlouhé na stadionu je tráva, tam už jedu trochu rozumně ale R6 na trávě není zrovna jako MX. Po trávě následuje spárovačka na dráhu a najíždím. Mám tam trojku podtočeno, tep asi 180 bém, tlak 150/100, nadávám si do kokotů …..ale co podřadit za dva a jedem!
No ty vole co teď, no nic otoč plynem a jeď!

Jedu po cílovce asi tam je na pitwall drama jelikož místo 17 a lépe( našláplo bylo na 16) jedu 27. Slovy klasika je zkratka podle racechrono jo ale horší cesta.

No nevadí jedeme dál a musím tahat čeká mě ještě na dráze dost času. Další kolo 20 a následují 19tky. No teď mě to štve, bylo to na lepší výsledek, ale před pár lety takhle hotovej jsem jezdil 35 a myslela sem jaká to je dýka.
Duch Endurance je o tom nevzdat to a jet co to dá.
Kolo č. 16 a přihlásila se moje vděčná kamarádka REZERVA MAXIMA, možná brzy ale s tím, že se +2kola na začátek tak celkem 17 ostrých kol PIT IN. Procedura s pitwall proběhla bez chyby! Tímto bych rád HANČE poděkoval za její support a psychologickou pomoc všem KOPYTŮM! SSP samozřejmě.
ACE PIT IN, ŠEBÁK HONZA PIT OUT. Trudomyslnost veliká ale zase jsem v celku. Nevadí, posekám to zítra. Honza nasadí tempo, R6 mu jede v čajku a Pankáč rady. Dám R6 na stojan a je to jasné, ač nové desky, lehké vibrace předku tak SC2 Front je mrtvá, tohle už není na kroužení. Přezouvám ale než začnu a napiju se tak u Mstyle je Erár na pitwall neboť stádo oslů bílé barvy jako Jurášek v GSXR si přijede před box na střídání a pitwall nic. No se stane asi vadná elektronka z Katody Holomóc. Rychle Mstyle střídá, pomáhám sundat z R1 nahříváky a vytlačit ven.
Vtipná situace a dle výpisu je tato anabáze stála 5 pozic, pro úplnost nás 2 pozice střídání start po prvním kole 30 po stintu 22

Tolik moje postřehy, Šebák Honza jede krásně a je čas střídání. Rychlá výměna transpondéru pro dodatek rozdíl když se to připraví je na PIT OUT kole 8s no při delším závodě zajímavý čas.

Pankáč krouží a bojuje, na dálku fight s DK Racing ale najeto máme, takže ač se Stifler snaží tak to matematicky nedává do konce a přichází 12 minut před koncem drama a to RED FLAG!
Výbuch motoru na stadionu a je konec. Pořadí trochu divoké a výsledek uvidíme.
V Boxu se rozjede disco for kids jelikož kačerov jak hurykán roztancuje všechny děti v okolí – prostě cajk rodinný event. Tak to má vypadat.

Jdeme na podium zaplácat AB a potom vyhlášení B4L. Na podiu se potkáme s Indim Dokoupilem co jel s klukama a skončily P3. P2 DK Racing a P1 KOPYTA RC SSP kvalitní střik ale mám bubliny všude až ve žlábku!
V SBK berou Mstyle P1 u B4L a gratulace k wosobáčiku panu exkamarádovi jak jsem řekl, smažu si tě i z instáče a to žádnej nemáš!
Je hotovo začíná lehká zábava, nejdřív sprcha a trochu se uvést do funkčního stavu.

Objednáme si pizzu z místní restaurace a dobrá záležitost.
Konečně zavodňuji organismus a jdu chcát. Rodí se hláška: #byl jsem teď poprvé chcát od Endurance a odpovědí mě je v boxu # já už chcal ve sprše …….
Celkově se večer vydaří další perla # sem drzadil // nesahej na me uz sou prazdny.

Jde se spát, zítra je také den a hromada času na dráze!
Neděle zalitá sluncem, snídaně pohoda klídek.
2x trénink, závod na 8 kol a odpolední v podstatě open pit. Plán je v závodě push hard a odpoledne test R1 od Filipa Šebáka co ji má k prodeji. Abych se konečně rozhodl, hold někomu to trvá no.
Pace po ránu je, počasí ideální. Jdeme do závodu P30. Řadu před sebou mám kámoše GENKU, který střídá R6 a R1 a dostal co proto i ve Valencii. Takže motivace tu je. Okolo na roštu stojí sestava co v pátek byla nad moje síly tak uvidíme dne!

WUP Lap rozjezd alá tragikomix. Jde se na start, světla bum prásk jedem. No start bych okomentoval takto: ani dobře ani špatně prostě odstartoval na své poměry dobře bez klokaního benzínu.
První vingl hrozná řežba, Áčko mačkanice muckání kapota na kapotu. Občas pád ale první kolo mělo koule. Dle výpisu za první kolo z P30->24. Vezu si skupinu vlčáků na zádech a v druhém kole bojujeme na Áčku dostanu přelet od černé R6 a v překlápění na stadion to dostane zpět. Trochu na srdíčko ale není čas ztrácet čas.
Ve třetím kole se situace opakuje a tak střídáme pořadí, jede nás v tom trochu víc. Každopádně žlutou R6 z pátka udolám a díky prvnímu kolu sem říznul i GENKU. První cíl splněn.

V pátem kole trochu chybuju a černá R6 opět přede mnou. Má lepší výjezdy na cíl ale horší stadion a Schwantz. Oplatím mu předjetí na Géčko ale nálet na cílovku se to otočí. Dle času nás dělí 0,077s. Prostě fight jak má být. Poslední kolo, mešní náskok na cílovce pro černou R6 ale na stadionu zkouším útočit ale nemám tolik odvahy mu to pustit skoro na komoru.
Zkouším to do kopce před cíl ale borec si to zavřel takže cílovou pásku prolítneme za sebou v řádu desetinky a závod končí. P24 přežil sem. Osobák to sice nebyl ale šest kol i díky souboji mám v 0,7s což je plus. Tak to posuneme příště.
Jinak zkušenost nový podvozek a přední bridge cajk kombinace.

Oběd, kafíčko zaplácání vítězům a odpolední open pit.
Jde se na R1. Dávám jednu dvacku a zkouším co a jak. No musím říct, úplně jiná liga ta R1 nebudu řešit ergonomii jelikož je nastavená na Filipa ale projev motoru ač údajně měla problém s mapou je cajk, daleko příjemnější než Báwo který jede raketově.
Pohodové kroužení 2:24 na půjčeném biku je bych řekl v klidu, cíl zkusit nerozbít.
Konec rozjížďky a následně dám ještě rundu na R6 kde si kroužme na dráze asi v pěti lidech sami.
Fajnové nedělní odpoledne.

Po dojetí prohlásím stačilo. Počítadlo na budíku 606,6km je znamení si dát něco dobrého a pomalu zabalit. Čeká mě přeci jen mnoho dalších věcí v týdnu jako relax a následně práce na chalupě.

Zabalíme a vyrazíme na KFC s Ozzym kde se vyprasíme! Hold dieta musí být. Složím R6 v Brabaxu, doma vykydám voňavé prádlo z Brna a vytuhnu spravedlivým spánkem.

Co dodat k eventu:
Actionbike jako vždy TOP, účast hojná, kvalitní. B4L zázemí a další věci parádní.
Ačkoliv osobák to nebyl tak nevadí příště to bude o to zajímavější! Come on trpaslíci!

A kde pojedeme příště? 6H Le Most s Raceczechem a potom Actionbike konec srpna v Brně

See ya on track

CEO KopytaRC
#IloveHER6

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jindřej (473) napsal 18.07.2022 v 21:05

Konečně to vyšlo. Už jsem začínal mít pocit, ze žádný zápis nebude. Ačkoliv tentokrat chybělo více humorných zážitků a nočních hlášek, oceňuji ze poctivě sepisuješ. Asi už to berou nějak na vážno nebo co…
Jinak už to hlavně neprodluzuj a pridej se k nám, velkým klukům na heltolitrech Jak by řekl Jarda Chlup, šestku už bych ani nepochcal

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 19.07.2022 v 12:48

tak mě puč červenou píčovinu ať mám tu hlavu ještě víc zamotanou :)


Ozzy_ (1143) napsal 17.07.2022 v 16:21

Ale nyny, budouci byvaly kamarad ma porad jeste sestku na ktere te muze vyplisnit

Ale hlavne .... si spolu muzeme poradne zazavodit v Moste

doucha (184) napsal 14.07.2022 v 21:23+1

Kubik19 (797) napsal 14.07.2022 v 09:46+1

jako vždy kafé a na jeden nádech přečteno. Miluju tyhle Rapporty Kopyta Rulz.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist