Protože to spousta drátů výpletu vzdala úplně a půlka toho co zbylo nešla ani dotáhnout ani povolit(moje ostuda), tak jsem se rozhodl, že je čas na nový výplet.
Protože zadní 18"kolo je kusovka, bude nutné sehnat výplet na zakázku. A když už, tak už, pořídím dráty zesílené.
Pár dní jsem se pral s tím, proč mi nepasují origo japonské niple na moje zadní dráty. Pořád dokola jsem měřil závit, stoupání, všechno možné a nic... byl to nějakej divnej závit, ale byl v toleranci podle strojnických tabulek...
Průzkum internetu odhalil, že japonci používají imperiální závity- trubkové ,,G´´, kdežto evropa a západ metrické. Sláva, záhada rozlousknutá. Takže objednat niple od Kite s metrickým závitem a dráty zadat do šroubárny Marek, kde jsou na takové jako já zvyklí.
No a když už, tak ať to i vypadá. Středy byly staré, zašlé, přední kdysi stříbrný, zadní kdysi černý... dostaly co potřebovaly: mosazný kartáč, pískování a lak. Ukázalo se přitom, že v unašeči rozety už nedrží ložisko. Tedy zapnout TIGa, a vyvařit. Nevypadá to nic moc, je tam blbý přístup, a svařování odlitků z hliníku je vůbec debilní práce. Nicméně po obrobení to bude vypadat dobře. Samozřejmostí byl nový pozink na šrouby kotoučů a štefty rozety a nové matky.
Když už jsem byl v lakování, došlo i na brejle. Mělo to být co nepododobnější eloxu, který mi na staré díly nikdo nechtěl udělat. posuďte sami, jestli to vyšlo.
-
nový výplet
-
v lakovně
-
vyvařené uložení pro ložisko
-
vypletená kola
-
nový ložiska, gufera
-
pozink
-
a nalakovaný brejle
Super, myslím že s farbou si sa trafil k eloxu Bude to parádne
1 reakce
Diky! Jiz brzy na cestach :)