Při přezutí zadního kola provedena kontrola unašeče zadního kola a gum unašeče. Kolíky na unašeči jsou pevné, trochu odřené na povrchu, ale průměrově neopotřebené, mají průměr 12 mm. Gumy jsou také nepoškozené, nejeví známky takového opotřebení, které by znamenalo výměnu. Vnitřní hliníkové vložky gum unašeče jsou mírně opotřebené. Vnitřní průměr je okolo 12,1 mm a mají někde oválný tvar. Je vidět jejich částečné opotřebení. Jedna hliníková vložka, nová - originál stojí okolo 450,- Kč. Vzhledem k tomu, že v minulé sezóně mi uvedené opotřebení nedělalo žádné problémy při jízdě, nechám staré hliníkové vložky i s danými vůlemi.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Nové těsnění - O-kroužky originál z Partsdepot. Vyčištění a kompletace. K termostatu koupena i krátká hadice na vodu. Po stažení nové a staré hadice, je vidět, že po stažení nové hadice, její konec pevně přiléhá k trubce
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 02.03.2024 |
Uskutečněno:
| 02.03.2024 |
-
Výměna hadice a těsnění chladící kapaliny - má to smysl. Stará a nová hadice je opravdu rozdíl, těsnění taktéž.
Motorku nemám od novoty, tudíž nevím, jak dlouho tam staré díly byly.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 28.02.2024 |
Uskutečněno:
| 28.02.2024 |
-
Po složení chladícího systému, zjištěno prolínaní chladící kapaliny na těle termostatu. Rozebrání termostatu odhalilo důvod. V roce 2018 byl termostat rozebrán a těsnění se spoji řádně vyčištěna. Těsnění byla dána stará.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 19.02.2024 |
Uskutečněno:
| 19.02.2024 |