Kawasaki KLE 500 (2004)

Vlastník Radek2107
Vloženo 6.10.2013
Aktualizováno 2.7.2022

Jak jsem se dotoulal až na Ještěd

Vloženo: 16.05.2021, Uskutečněno: 15.05.2021, Stav tachometru: 68510 km, Zhlédnuto: 25x

Čas a počasí. Dvě hlavní veličiny, které se musí sejít, abych se mohl projet. Toto nastalo neočekávaně v sobotu.
Vždy mívám při vyjížďce v rukávu nějaký plán kam jet a co navštívit. Bohužel, omezení jsou stále všude kolem nás, tak jsem si vyjel jen tak. Na pohodu, po okreskách mladoboleslavských, jsem se dostal až k rozhledně Čížovka. Zahlédl jsem nahoře na rozhledně lidi a usoudil, že asi bude otevřená. Toho jsem využil a zajel tam. Výhled krásný, kazí ho jen pole se žlutým řepkoidním morem.
Jel jsem bezcílně dál na sever, minul jsem pivovar Svijany, pak Český Dub a když jsem nedaleko zahlédl siluetu Ještědu, tak jsem si řekl, že vyjedu až na něj.
Zpátky přes Mnichovo Hradiště kolem dalšího pivovaru, Klášter, na Bělou pod Bezdězem. Stále byl čas a nechtělo se mi ještě domu, tak jsem se stavil u známých, poobědval s nimi, až temná temná mračna mne donutila dojet posledních 20 km domů. Bohužel, po pár kilometrech se k silnému větru přidal i liják, takže jsem pořádně promokl. Impregnace a voděodolnost motohadrů se zřejmě s léty dost snížily.
I tak mi to nemohlo pokazit příjemný půlden strávený v sedle KLE.

• Po naší republice den 4. konec

Odpočinutý jsem začal poslední den výletování. Opět slunné ráno a kolem mě nádherná krajina Šumavy. Nikam jsem nespěchal, chtěl jsem navštívit hrad Švihov u Klatov, první prohlídka od 10 hod. a já to měl jen 70 km. Přes

Vloženo: 25.05.2024
    Uskutečněno: 10.05.2024
  • Po naší republice den 3.

Třetí den je přede mnou. Skromně jsem posnídal, sbalil se a opustil Krucemburk. V Přibyslavi jsem doplnil zásoby jídla, pití a benzínu. Pokud je to možné, vyhýbám se větším městům, udělal jsem výjimku a projel Jihlavu,

Vloženo: 24.05.2024
    Uskutečněno: 09.05.2024
  • Po naší republice den 2.

Druhý den mě přivítal slunečními paprsky a jasnou oblohou. Nasnídal jsem se, sbalil své saky paky a již v osm hodin jsem seděl za řídítky. Čekal mě vcelku náročný den, ale těšil jsem se, neboť se podívám do míst, která j