Triumph Street Triple (2008)

Vlastník Blueskye
Vloženo 20.3.2012
Aktualizováno 7.1.2022

Istrie a slovinské zatáčky na otočku

Vloženo: 14.09.2020, Uskutečněno: 10.09.2020, Stav tachometru: 72500 km, Zhlédnuto: 18x

Ve středu kontakt, ve čtvrtek ráno realizace .
Vyjíždíme v 7 ráno, přes Alpy po okreskách se prý pokochat, večer nám to pak chybí. Chorvatské hranice překračujeme v 11 v noci, svítí mi snad už i oči. Na zapadlém přechodu se celník zabývá doklady, začala být zima, musíme obléci co ještě máme a vyrážíme dál. Strašná cesta, napůl zasypaná po opravách bez asfaltu, modlím se ať už najedeme na normální silnici. Noční Rijekou profrčíme a "lehneme na dálnici", na chajdě u moře v Medulinu přistáváme v půl druhé v noci. Uff. nový rekord - za čtvrtek mám najeto 1031 km.
Odměna je celý pátek u moře s ježděním po pobřeží na čtyřkolce , opalování a koupání v moři, krásný den.
V sobotu ráno směr Slovinsko, vyjedeme na Mangart ( platí se 5 eur, marně vzpomínám kolik to bylo minule ) , pak přesun do Bovec na ubytko a pizzu. Dnes máme "jen" 320 km, ale náročných, na Mangart už mně nikdo nedostane. Auta se nemůžou na té úzké silničce vyhnout, je to pro všechny náročné.
V neděli ráno něco málo posnídat a jelikož je nad námi Vršič, tak tam. Naivně jsem si myslela, že ráno tam bude klid, ale nahoře už je lidí víc než na Václaváku .., pár fotek a mažeme dál. Máme to daleko a chceme to vzít silnicemi kolem Nockalmstrasse . Je neuvěřitelné počasí, teplo, obloha vymetená, všichni co jezdí to tento víkend vytáhli s tím, že to může být poslední hezký víkend. Odpoledne utíká jak voda, už není čas nic vymýšlet, musíme po dálnici, idylka skončila. Ve Vídni jsme v 18hod, doma před osmou. Najeto celkově 2001 km .
Náročný výlet a to hodně. Ale přežila jsem.

Guga (72) napsal 04.06.2021 v 15:30

Krásný výlet
Měl bych otázku ohledně těch fotek, kde jsou ty vyhlídky, v kterých jsou místech, prosím..?

• Polsko a SK 2021

Tak po ochutnávce Tater z polské strany padla volba více to prozkoumat z druhé strany a vyplatilo se, hlavně díky tomu, že vyšlo nádherné počasí v úterý po práci směr Hradec nad Moravicí - ráno nafotit zámek a zahrady,p

Vloženo: 13.09.2021
    Uskutečněno: 07.09.2021
  • Slovensko 2021

s kamarátom na Slovensko, čo iné v dobe covidu 5 denní výlet za krásami a intenzivní kurs slovenčiny fungoval intercom, tak paráda, úplně jiné ježdění trasa spodem - přes Břeclav a na SK - chtěli jsme zkusit tu slavno

Vloženo: 13.09.2021
    Uskutečněno: 24.08.2021
  • Slovinsko 2021

Pozdně jarní (teplotami určitě) byl první letošní zájezd za Lipicány. To byl původní záměr, ale nakonec - když už tam jsme tak blízko, bylo by škoda neprotáhnout to až k moři na nejzápadnější výspu Slovinska do městečka