PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Krovak
Vloženo 24.3.2018
Aktualizováno 25.4.2020
Zobrazeno 1 471x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 14.04.2020, Uskutečněno: 14.04.2020, Zhlédnuto: 13x


Občas už toho fichtla začínám mít plné zuby. To mě potkává pravidelně po cca 20 hodinách v garáži během tří dnů. Ono to prostě nemůže jít bezproblémově, to je past vedle pasti, ty p...

V sobotu jsem třeba strávil dvě a půl hodiny na blbém snímači zadní brzdy. Origo 6V v zadním bubnu se mi zdál nespolehlivý a obtížně seřiditelný, dostal jsem tedy skvělý nápad s univerzálním tahovým spínačem.

Po oněch dvou a půl hodinách už mi jako skvělý nepřišel. Chtěl jsem spínač nacpat na levý držák motoru. Naměřil jsem to, označil, že vyvrtám díru na šroub. Nevyvrtám. Zavazí pomocný enduro rám. Fajn, sundám ho. No, nesundám. Levá matka na rámu drží, protáčí se pravá, takže by to znamenalo rozskočení celého rámu po tom, co bych z něj vytáhl osu. To už jsem jednou udělal a díky, nechci.

Tak jinak. Vzal jsem kus hliníkové plocháče, znova naměřil (jo, dělá se to v té mezírce mezi kastlíkem, rámem, blatníkem a kyvkou hrozně dobře), rozteč děr trefil napoprvé (jsem hustě dobrej ) a zkušebně namontoval.

Jo, ono mi to netáhne v ose a tudíž jednou sepne, dvakrát ne...
Tak zase jinak. Plocháč ven, ohnout, namontovat čidlo, plocháč zpátky. Hm, to je moc.
Plocháč ven, ohnout zpátky, namontovat čidlo, plocháč zpátky. Málo.
Plocháč ven, ohnout zpátky, namontovat čidlo, plocháč zpátky. Ještě málo. Zkus to znova.
Plocháč ven, ohnout zpátky, namontovat čidlo, plocháč zpátky. Už to bude...
Plocháč pootočit doprava, čidlo do leva, chvíle napětí, než připojím měřák...heuréka! Jsem mistr světa vole, akorát dělat to za prachy, chcípnu hlady.

Každopádně nyní čidlo spíná naprosto spolehlivě ještě před nástupem brzdného účinku zadního kola. Ideální stav.

V neděli a pondělí pak následovalo vyvázání a porovnání kabeláže, dotažení posledních zbytků. Nádrž nasazena, vyčištěn a přetěsněn kohout. Zbývá uchytit hallák pro tachometr, na celnici jsou diody pro zadní světlo. Díky magořině ohledně čínského viru, co asi utekl z nelegální kopie Windows, už čekám tři týdny na vyfrézování karterů na S70. Můj dvorní mechoš nezvedá telefon, tak snad ho to nedostalo. S70 holt počká, vracím se k původnímu plánu, jež byl před několika týdny zavrhnut jako neekonomický. Nicméně je zrovna dostupný, čert vem peníze, nasranou ženu, hladové děti, nezaplacené složenky... ehm, jsem se nechal nějak unést, tak zlý to zas není

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Dojezdil jsem

    Po celých "úžasných" 840km je konec, finíto, kantáre, ende šlus. A japato? Japato protože se nám sešly dvě nectnosti. Šlendrián a lidská blbost. Tak popořadě. Simson začal poslední dobou naprosto nepravidelně zdechat

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.09.2020
    Uskutečněno: 05.09.2020
    Tachometr: 840km
  • Voltmetr - výměna (upgrade)

    V poslední době jsem za jízdy pozoroval různé podivnosti na palubním voltmetru. Při rozsvícení brzdového světla padalo napětí až o 1,5V, za ustálené jízdy občas skokově skákalo až o 0,8V a podobné zhovadilosti. Vzhledem

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.07.2020
    Uskutečněno: 16.07.2020
  • Enduro vložka (test) v pískovně

    Pro začátek mám zřejmě viníka občasného dušení při řazení, nebo přechodu zavřený/otevřený plyn. Na 90% je to jehla přívodu benzínu v karbci, která sice dobře zavírá, ale občas se sekne při otevírání a benzínu tam jde je

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.06.2020
    Uskutečněno: 23.06.2020


TOPlist