Tak jsem byl s Yamahou v lázních, přímo v Karlových varech. Můj lázeňák by ale kousek od kolonády bez možnosti parkování motorky
Byl jsem tedy vděčný, že kamarád, který tou dobou dělal stavbyvedoucího na stavbě poblíž Vřídla, mě nachal parkovat v ohradě se stavebním materiálem a to přímo v lázeňské zóně
V půlce mého pobytu se semlela taková nepříjemnost a já musel zajet do Práce. Bylo krásně a tak jsem to vzal docela oklikou - přes Křivoklát
Po příjezdu do Nižboru, jsem zastavil před mostem a šel se protáhnout. Když jsem pak chtěl jet dál motorka nešla nastartovat. Baterka vybitá.
Musel jsem to vytlačit do kopce, abych to mohl pustit dolů. Naložená mašina, prudký kopec no docela jsem se zapotil. Nahoře mi pomohl jeden místní motorkář. Když jsem to pustil na trojku dolu mašina hned chytla. Jel jsem projistotu se zhasnutým světly. Do práce jsem to měl cca 70 km. Tam už jsem to postavil na kopec rovnou a do práce si zašel o kousek dál. Když jsem po půlhoďce ke stroji přišel ukázalo se, že to bylo prozíravé.
Domů jsem dojel zase se zhasnutými světly a jak jsem motorku chcípnul už nešla natočit. Změřil jsemjí a dal jí rovnou na nabíječku. Podezření na regulátor bylo spíše intuitivní, než že bych se k tomu dobral nějakým měřením. Mám kamaráda, jehož táta má doma nepojízdného Drakouše. (Taky se mu odlomil kardan, jako kdysi mě
.) Ten mi regulátor z motorky vymontoval. Při montáži do mého stroje konektor seděl, ale rozteč šroubů k uchycení ne. Pověsil jsem to na bindry. Motroka začala dobíjet
Já jsem objednal regulátor z Číny za 500,- a ten měsíc než mi přišel jsem jezdil s vypůjčeným. (chyceným na jeden šroub) Ten, co mi přišel měl rozteče správně a funguje dobře.
Vlastník | Křesťan | |
---|---|---|
Vloženo | 30.9.2007 | |
Aktualizováno | 15.9.2014 | |
Zobrazeno | 20 967x |