V důsledku permanentního nedostatku času a leckdy laksnímu přístupu k údržbě se nám stala tato věc. Již delší dobu se nám kývala nahoru a dolů páčka spojky. Nevěnovali jsme tomu pozornost a místo toho,a bychom ji dotáhli, nechali jsme ji, jak byla a vesele jezdili dál (prostě zapomínali jsme). Stalo se však to, že jak se ta páčka hýbala nahorů a dolů, vybrousila se ploška na objímce spojky a kvůli tomu se kývala stále i po dotáhnutí. Navíc po rozebrání se rozsypalo i kluzné ložisko na páčce, které zaručuje hladký chod kolem čepu
Do řešení problémů (a nejen tohoto) jsme se pustil cca 2 dny před závodem v Loukově u Semil, kam jsme měli i namířeno. Takže co teď? Ryhlý telefonát do westmxshop a následná návštěva přímo v obchodě. Po výběru, která páčka se nejvíce podobá originálu AJP, padla volba na páčku z Kawasaki KX 450 Cena 147 Kč páčka, 260 Kč objímka . Navíc tato páčka má více materiálu mezi konci objímky, mohla by být tudíž i odolnější a nemusel by se opakovat scénář jako s objímkou minulou.
Tvarování páčky je, jak už jsme řekl, velmi podobné (ne však 100% shodné)
Na nové páčce jsem ještě vytvořil "štelování", kterým páčka z KX 450 nedisponovala a originál ano. Bez tohoto štelování, by byla páčka příliš daleko. Jednoduchý úkon - odvrtat díru, udělat závity a použít šroubek M5 s jistící matkou.
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 10.6.2015 | |
Aktualizováno | 11.3.2017 | |
Zobrazeno | 9 425x |