Po 4000 km nastal čas vyměnit řetěz, řetězové kolečko a rozetu. Všechno již bylo na hraně životnosti a doma jsme čekali, kdy ten řetěz lupne
Měl jsem možnost koupit téměř nejetý EK řetěz za výhodnou cenu. Jenže bylo moc krátký. Dokoupil jsem tedy 2 články a 2 spojky a řetěz má správnou délku.
Nové řetězové kolečko zůstalo s původním počtem zubů tedy 12-ti zub a nová rozeta má místo 50 má 52 zoubků. Výhoda je, že většinu kopců nyní jezdíme za 2. Což předtím nešlo. Jednička byla moc krátká a dvojka neměla takovou sílu. Teďka to běhá o moc lépe do kopců
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Trochu jsme podcenily servis... (n) Olej jsme měnili pravidelně, bohužel jsem nějak zapomněli na ventily :-( Po zimě nechtěla motorka chytit. Nakonec chytla, jel jsem se kus projet a domů jsem dojel na přívěsu :-(
N
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 28.07.2018 |
Uskutečněno:
| 28.07.2018 |
Tachometr:
| 14km |
Komentářů:
| 4x |
-
Od výroby (2,5 roku) nebylo se zadním tlumičem nic děláno, takže nastal čas na jeho opravu. Zdenda Horovic vše udělal za přijatelný pěňauze a tlumič již pěkně tlumí :-)
Najeto 7,4 MTH od zničení tachometru :-D
Za
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 01.04.2018 |
Uskutečněno:
| 01.04.2018 |
-
I starší AJPinka si zaslouží servis. Podle nového počítání dle MTH máme najeto 6,3 MTH. Jo, moc jsme toho od havárie neujeli. Důvod? Mám rameno v prdeli a čeká mě operace, navíc nebyl čas. Ale závod Cross Country AJP abs
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 28.10.2017 |
Uskutečněno:
| 28.10.2017 |
Tachometr:
| 6km |
125Marek: Nojo no, nesmí to člověk porovnávat s novým dílem vedle sebe
Jako jo, ale ne Já vím, že u tebe, pokud má rozeta ještě 50% počtu původních zubů, je stále OK a že řetězové kolečko, pokud má tvar žraločích zubů, je taky ještě OK. Ale když jsem srovnal novou a starou rozetu a nové a staré kolečko (kolečko jsme měnili před cca 1500 km), rozdíl byl fatální
Vždyť ta řetězovka byla sotva v polovině životnosti