Byl jsem se projet trochu po polních a lesních cestách. Lesem to byla spíše technická jízda, byl jsem sám a tak za jedna a spíš opatrněji.. Fukar běžel dost často, což v těchto parných dnech není nic zvláštního. Tím jak běží automaticky si ani nevšimnete, že už nefunguje..
Kouknu na budík teploty a chyběl jen jeden dílek do plnýho stavu. Vypnu chcípák, ale fukar nefučí.. . Kouknul sem na pojistky, byly OK. Co se tedy ku˙a děje? Nádrže dolů, vytáhnout ventilátor a zkouška na nabce - točil se aspoň něco. Při měření drátů do ventilátoru do něj plus pól šel. Pospojoval sem to, nasadil pravou nádrž a zkusil ohřát. 5 dílků a fukar nic . Tož špatným kontaktem to taky nejni. Sundal jsem konektor z čidla a spojil konektory vidličkou. Zapnu klíček a...fučí . Takže špatný čidlo..
Nojo, ale co když by se to stalo na dovče, nebo daleko od pomoci? A kde teď na rychlo seženu nový čidlo, když se chci projet..???
Nataáhnul sem tedy dva drátky, zapojil do konektorů, dal na konec vypinač a manuální ovládání bylo hotovo. Funguje spolehlivě, chce to časem jen trochu doladit (lepší vypínač, zabudovat ho do ovládání na řidítkách, aby při výpadku zase šlo dojet dom).
Netuším kolik bude stát nový, ale není to díl, který se pokazí kdekomu, tak snad bude manuální řešení "zbytečná zátěž"..
Vypinač funguje bezvadně, ale v terénu je potřeba to hlídat.
Čidlo objednáno, cena 614,- Kč ...
20. srpna 2014
Na včerejší vyjížďce jsem si všiml, že ventilátor pěkně chladí, z 5 dílků spadla na 4 a přestal se točit. Zastavil sem, udělal pár fotek, zapnu klíček a teplota na 5 dílků a ventilátor se netočil.. Vrátil sem zpět svůj vypínač. No zbytečně.. Čidlo na ventilátor si žije jiným životem, než teploměr -dnes jsem to dal zpět a jen jezdil. Občas se točil na 4 dílcích a občas na 5. Už sem klidnej..;-P.
Vlastník | Driver-toys | |
---|---|---|
Vloženo | 10.10.2013 | |
Aktualizováno | 13.9.2016 | |
Zobrazeno | 9 496x |
njn občas se motka mosí po... aby člověk věděl kde co má ale budeš mít zasejc pak klidnou dušičku až nekam pojedeš dál