Svezl jsem se na Mírově Kačce a jeho jiný převod mi víc seděl, tak jsem dnes přehodil pastorek 17 zubů za 16 zubový.
Aby šel vůbec vyndat, musí se odmontovat spojkový váleček, sundat zadní kolo z osy, aby se řetěz co nejvíce povolil, teprve potom a po natočení na mezeru mezi zuby šlo kolečko ven. Po výměně je kolem něho více místa - plast pod válečkem co drží kryt kolečka byl od řetězu vydrbanej (trochy vidět i na fotce).
Po smontování začalo hodně pršet, takže zatím nemohu referovat, v čem se změnily jízdní vlastnosti. Doplním hned jak vyzkouším.
8.6.2014
Po poježdění u kamaráda na chajdě a zpětné cesty domů po silnici je i jeden zoubek znát. V terénu není jednička až tak dlouhá a jízda v obci jde lépe krotit . Jízda mimo silnici by asi snesla i větší rozetu. Zatím nechám tak jak to je, řetězovka je dobrá, škoda jí měnit .
Vlastník | Driver-toys | |
---|---|---|
Vloženo | 10.10.2013 | |
Aktualizováno | 13.9.2016 | |
Zobrazeno | 9 454x |
No jsem na to sám zvědavej, jestli a jak moc se něco změní. Na TDM jsem měnil celou řetězovku a dost razatněji - 17/42 na 16/44 a to se teda změnilo hodně.. O jeden zub uvidím . Jinak pěkný mašiny kočko .
Taky jsem přišla na to, že jeden zub je sakra znát .