V roce 2010 jsem se rozhodl zainvestovat trochu do vzhledu. Pár plastů jsem byl nucen vyměnit za nové a nesvařované a ze zbylých obrousit veškeré nánosy barvy, které se na motorce vyskytovaly.. Tato akce trvala sice delší dobu, než jsem původně čekal, ale i tak si myslím, že to stálo za to..
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Pro sezonu 2014 jsem rozhodl provést opět jen klasický servis spočívající ve výměně všech provozních náplní a opravě prasklého lešení. Bohužel jako každoročně i teď se objevil problém. Po rozebrání předních vidlic jsem z
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 18.03.2014 |
Komentářů:
| 2x |
-
Mnou provedený nástřik hliníkových dílů byl po 4 letech již značně nekvalitní, a proto jsem se rozhodl veškeré tyto části zbavit všech vrstev barvy ve speciální lázni a nechat na ně nanést polomatný černý komaxit. Tato p
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 16.01.2013 |
-
Po 4 letech mého provozu jsem začal cítit vůli v řízení při brzdění a proměnlivý brzdný účinek při přibrzďovaní přední brzdou… Po rozebrání krku řízení jsem zjistil značné opotřebení ložisek. Nedalo mi to a pustil jsem s
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 14.03.2012 |