Pro sezonu 2014 jsem rozhodl provést opět jen klasický servis spočívající ve výměně všech provozních náplní a opravě prasklého lešení. Bohužel jako každoročně i teď se objevil problém. Po rozebrání předních vidlic jsem zjistil, že jedno vodící pouzdro je opět poškozeno. Jako příčinu jsem určil zkroucený kluzák a proto jsem byl nucen, veškeré špatné díly vyměnit. Následně jsem kompletně vyčistil všechny díly související s brzdami a vyměnil zbytek náplní. Po první zkušební jízdě jsem dospěl k závěru, že po kompletním vyčistění a rozebrání všech tří třmenů a hlavních válců, je náběh brzdné síly mnohem rovnoměrnější a účinnější . V současné době je motorka z 99% již složena a uvažuji již jen o vytvoření absorpčního tlumiče na svodech .
Vlastník | Kudli | |
---|---|---|
Vloženo | 18.3.2014 | |
Aktualizováno | 18.3.2014 | |
Zobrazeno | 728x |
Díky
moc pěkná práce