Po 4 letech mého provozu jsem začal cítit vůli v řízení při brzdění a proměnlivý brzdný účinek při přibrzďovaní přední brzdou… Po rozebrání krku řízení jsem zjistil značné opotřebení ložisek. Nedalo mi to a pustil jsem se i do výměny oleje v předních tlumičích. Po rozebrání jsem zjistil značné opotřebení vodících pouzder. Po výměně a opětovném složení motocyklu jsem začal zjišťovat, co je následkem nerovnoměrného účinku předních brzd. Po postupném odpojování jednotlivých třmenů jsem dospěl k závěru, že jsou zvlněné pření kotouče, které jsem byl nucen také nahradit za nové. Po výměně všech zmíněných dílů, byly veškeré problémy odstraněny a já mohl dál jezdit..
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Pro sezonu 2014 jsem rozhodl provést opět jen klasický servis spočívající ve výměně všech provozních náplní a opravě prasklého lešení. Bohužel jako každoročně i teď se objevil problém. Po rozebrání předních vidlic jsem z
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 18.03.2014 |
Komentářů:
| 2x |
-
Mnou provedený nástřik hliníkových dílů byl po 4 letech již značně nekvalitní, a proto jsem se rozhodl veškeré tyto části zbavit všech vrstev barvy ve speciální lázni a nechat na ně nanést polomatný černý komaxit. Tato p
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 16.01.2013 |
-
V tomto roce jsem se rozhodl provést jen klasický servis. Vyměnil jsem veškeré filtry (vzduchový, palivový a olejový), vymenil olej, svíčky, destičky a gumy..
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 17.02.2011 |