PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kudli
Vloženo 18.3.2014
Aktualizováno 18.3.2014
Zobrazeno 728x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 18.03.2014, Uskutečněno: 14.03.2012, Zhlédnuto: 4x


Po 4 letech mého provozu jsem začal cítit vůli v řízení při brzdění a proměnlivý brzdný účinek při přibrzďovaní přední brzdou… Po rozebrání krku řízení jsem zjistil značné opotřebení ložisek. Nedalo mi to a pustil jsem se i do výměny oleje v předních tlumičích. Po rozebrání jsem zjistil značné opotřebení vodících pouzder. Po výměně a opětovném složení motocyklu jsem začal zjišťovat, co je následkem nerovnoměrného účinku předních brzd. Po postupném odpojování jednotlivých třmenů jsem dospěl k závěru, že jsou zvlněné pření kotouče, které jsem byl nucen také nahradit za nové. Po výměně všech zmíněných dílů, byly veškeré problémy odstraněny a já mohl dál jezdit..

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na sezonu 2014

    Pro sezonu 2014 jsem rozhodl provést opět jen klasický servis spočívající ve výměně všech provozních náplní a opravě prasklého lešení. Bohužel jako každoročně i teď se objevil problém. Po rozebrání předních vidlic jsem z

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2014
    Uskutečněno: 18.03.2014
    Komentářů: 2x
  • Příprava na sezonu 2013

    Mnou provedený nástřik hliníkových dílů byl po 4 letech již značně nekvalitní, a proto jsem se rozhodl veškeré tyto části zbavit všech vrstev barvy ve speciální lázni a nechat na ně nanést polomatný černý komaxit. Tato p

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2014
    Uskutečněno: 16.01.2013
  • Příprava na sezonu 2011

    V tomto roce jsem se rozhodl provést jen klasický servis. Vyměnil jsem veškeré filtry (vzduchový, palivový a olejový), vymenil olej, svíčky, destičky a gumy..

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2014
    Uskutečněno: 17.02.2011


TOPlist