Následující rok jsem se rozhodl přetěsnit motor, vyměnit pístní kroužku z důvodu velké spotřeby oleje, vyměnit rozvodový řetěz včetně napínací kladky a repasu vodního čerpadla. Po rozebrání motoru došlo bohužel ke zvratu a neskončilo to výměnou již zmíněných kroužků,rozvodů a repasu čerpadla, ale i celé hlavy, kliky, ojničních šálů, pár ložisek a hnacího řetízku olejového čerpadla..
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Pro sezonu 2014 jsem rozhodl provést opět jen klasický servis spočívající ve výměně všech provozních náplní a opravě prasklého lešení. Bohužel jako každoročně i teď se objevil problém. Po rozebrání předních vidlic jsem z
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 18.03.2014 |
Komentářů:
| 2x |
-
Mnou provedený nástřik hliníkových dílů byl po 4 letech již značně nekvalitní, a proto jsem se rozhodl veškeré tyto části zbavit všech vrstev barvy ve speciální lázni a nechat na ně nanést polomatný černý komaxit. Tato p
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 16.01.2013 |
-
Po 4 letech mého provozu jsem začal cítit vůli v řízení při brzdění a proměnlivý brzdný účinek při přibrzďovaní přední brzdou… Po rozebrání krku řízení jsem zjistil značné opotřebení ložisek. Nedalo mi to a pustil jsem s
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2014 |
Uskutečněno:
| 14.03.2012 |