BMW R 1200 GS (2010)

Vlastník Nori
Vloženo 12.2.2011
Aktualizováno 4.6.2015

Vloženo: 26.07.2011, Uskutečněno: 16.07.2011, Stav tachometru: 26559 km, Zhlédnuto: 4x

Sobota 16.7.2011
Balení až ráno,tankvak a kufry jsou dosti plné.Místo dost zabírají hlavně nafukovací karimatky,které ale přišli vhod na plážích.Vyrážíme opět s manželkou Barčou ze Šumperku v 09:30.Nejdřív do Kvasic u Tlumačova,reklamace Quickshifteru na mé Rizle K9.Pak okreskama jižní Moravy,Kyjov,Bořetice,Zaječí,Mikulov a jsme opět v Rakousku.Na východdo Laa an der Thaya s krátkou pauzou na náměstí s pěknou radnicí,Hollabrunn,Tulln,Stollberg-Siedlung,,Hainfeld,Sankt Aegyd,Kernhof,Terz,Gusswerk,Wildalpen.Pak už Palfau a vodácký kemp,kde je bandička přátel na raftingu.Kalba v kempu s kokrháním,no paráda... 492km.
Neděle.Barča jede raftovat,já jedu s Elinkou-kámoškou na krátký výlet na Hochkar.Velice prudké stoupání,ale za tu cenu-8 éček pro 2,to zase tak nestojí.Z kempu vyrážíme až kolem druhé odpoledne,celkem znavení...
Hieflau,Admont,opět Trieben,jako loni na banďouru,pak na jih,přes Klagenfurt a přes Loiblpass se ocitáme v Slovinsku.Dálnice,na kterou jsem koupil vinětu za 85kč/moto/4 dny ještě doma ve směnárně,je perfektní.Kolem Ljubljany,přes Koper,tady dálnice končí,po ucpané silnici do Dragonje,kde překračujeme chorvatské hranice.Jsme na Istrii.Umag je nejblíže,po asi 40 minutách kotvíme v penzionu přímo v centru.440km.Cesta na Istrii byla v supr počasí,na rozdíl od návratu...
Pondělí až středa flákačka na pláži,spánek a večerní popíjení piva a vína.Docelá drsný slejvák jedno dopoledne,kolem geesa 10 cm vody v ulici.
Čtvrtek,21.7.Výlet do vnitrozemí.Malebné středověké městečko Grožnjan,ruiny Završje,Motovun s opevněním na kopci,pak na pláž do Poreču.Parkuji vedle RT a GS1150ADV.Helmu odkládám vedle stromu s jehličím.Po asi 2 hodinách jedeme zpátky k mašině.Barča si všimne masu mravencu v mé helmě.Asi 20 minut je vyháním pryč.Ale objevují se další a další.Další lovím v centru Poreče,pak večer v hospodě v Umagu,ráno na pokoji,další cestou do Savudrije,kam jsme se jeli další den koupat.Zde,na pláži,po 24 hodinách,vylezl z rozpálené helmy posledný hajzl.Byli chytří jako potkani...
Sobota,23.7.2011.Plán je Kobarid a muzeum 1.sv.války na Soče,pak Vršič,po okreskách,mimo dálnice.Garmin mě nasměroval na přechod severně od Oprtalju,ale celník nás nekompromisně posílá zpátky,je to jenom pro místní...Nasranej otáčím a u Buzetu mě navigace posílá opět do hor.Situace se opakuje,ještě nasranější konečně překračuji hranice u Sočergy.60km a hodina v hajzlu a dlouhá cesta před náma.
Během krátké pauzy na hranicích začíná pršet,pak přichází hodinová dešťová smršť s bleskama po slovinských okreskách.Barča je durch,kromě bundy.Já v goretexové pohodě,zato Barča se klepe zimou.Fuck...Kašleme na Vršič a co nejrychlejší cestou domu.Kozina,Divača,Postojna,Ljubljana,Krajn,Trzič,opět přes Loiblpass.Na okraji Klagenfurtu kupuji dálniční nálepku a frčíme po A2 na Graz a pak A9 Vídeň.Pár intenzivních dešťových přeháněk náladu nezlepšuje.Barča je celkem kaput a to nás čeká ještě pár stovek km.Před Vídní se naštěstí začíná vyjasňovat.Mikulov,Brno,žrádlo na Rohlence,Olomouc a ve 22:20 jsme v Šumperku,po 880km.
Celkově 1927km.
Barča po dojezdu oznámila,že to byla její poslední dovolená na mašině.Zato já se těším příští rok do Normandie

• Sezona 2014+prodej 2015

Sezona,2014 byla hlavně o dovolené v Albánii.Jednak kurz v Enduroškole s Milanem Holým,kde GS zvládlo slušné lomy,ale taky pár pádů,obzvlášť jedenbyl nepříjemný s mými naraženými žebry.Karoo 3 jsou dobré gumy,pokuď není

Typ: Prodej
    Vloženo: 04.06.2015
    Uskutečněno: 27.03.2015
  • Téměř opraveno.

Na geesu jsem od opravy najel 600 km a vše se zdá ok. Vyměněné díly: Kulový čep Horní brýle Vidlice p+l Chladič Přední kryt chladiče Držák na přístrojovou desku Nová přístrojová deska Přední brzdová hadice Klou

Typ: Oprava
    Vloženo: 16.03.2014
    Uskutečněno: 14.03.2014
  • Sezona 2013 a crash...

Ono jarní brodění přece jenom zanechalo následky.Přes výfuk se dostala voda k lambda sondě,která byla zničena.Projevovalo se to nepravidelným chodem motoru při volnoběhu,vyšší spotřebou a zanášením svíček. Mašina míří t