Yamaha FZS 1000 Fazer (2001)

Vlastník chuan
Vloženo 13.12.2009
Aktualizováno 6.4.2013

Vloženo: 20.05.2011, Uskutečněno: 06.05.2011, Zhlédnuto: 2x

Pokračování našeho objíždění republiky na sebe nenechalo dlouho čekat. Termín byl daný, počasí mělo taky přát, bylo rozhodnuto. V pátek jsme se opět dohodli, že se sejdeme tentokrát v místech, kde plánujeme první noc a to bylo v kempu u Kdyně. Moje drahá polovička Jíťa, už tentokrát nemusela slavit Velikonoce a jela semnou. Cíl byl jasný, kolem šesté hodiny odpolední být ve Kdyni. Vyrazili jsme s dostatečnou časovou rezervou a vzali to jako obvykle na Písek, Strakonice, Horažďovice, Klatovy až do Kdyně. Kemp jsme našli díky navigaci zcela v pohodě a ubytovali jsme se v zamluvené chatičce. Převlékli jsme se do civilu a šli jsme si dát něco dobrého k večeři. já bral gulášek s osmi, Jíťa kaťák a k tomu pivko. Vyhlíželi jsme Charlieho s Baníkem. Netrvalo dlouho a bublání GSa nám ohlásilo jejich příjezd. Proběhlo přivítání a už jsme si všichni pochutnávali. Nesmělo chybět ani fandění našim hokejistům u minitelevize v hospodě. Večer jsme si dali ještě několik doušků rumu a šlo se spát.
Ráno klasika, raní očista, příprava na cestua, snídaně a už jsme mířili k Folmavě. Tam proběhlo již tradičně nezbytné focení u cedule a hurá vstříc cestám vedoucím blízko hranic. Zastavili jsme se až u přechodu železná, kde byl levnej benzín, ale nebraly karty. Dál se jelo přes Rozvadov, objeli jsme Tachov a do Broumova, pak na Cheb přes Aš k nejzápadnějšímu bodu čech. Dojeli jsme po louce co nejdál to šlo a nechali mašiny u památníku po zaniklé vesnici. Baník prohlásil, že nikam nejde a že pohlídá stroje. Já Jíťa a Karel jsme šli pěšky až k nejzápadnějšímu bodu. Byl tam klid a informační tabule. Foťáky cvakaly a šlo se zpátky. Bylo už pozdní odpoledne a tak jsme se rozhodli, že objedem tento cíp republiky až do Vojtanova a tam se rozhodnem jak budeme pokračovat. Ve Vojtanově jsme usoudili, že v krušných horách budeme obtížně shánět kemp a tak jsme sjeli k Františkovým Lázním do kempu Jadran. Koupili jsme chatky objednali si večeři a pivo a šli jsme se po celodením tripu převléct a vykoupat. Sprcha nás postavila na nohy, a tak jsme si dali večeři a dávali pivko za pivkem až dlouho do noci. Samozřejmě tu s námi byl i náš přítel rum, který nikdy nesmí chybět.
Ráno bylo chladné ale veselé, večer jsme to nepřepískli a bylo všem do zpěvu. Snídani jsme si koupili v nejbližším Lidlu a na louce jsme se parádně najedli. Slunko svítilo a mi uháněli podél hranic do Kraslic a dál po hřebenech Krušných hor ve výšce kolem 900 metrů nad mořem až do Božího Daru a na Klínovec. Tam proběla pauza, focení a jelo se dál směr Vejprty. Oběd jsme si dali v jedné restauraci u cesty a ke vší naší smůle jsme opět čekali skoro hodinu. Pokračovali jsme dál po krušnohorském okruhu až k vodní nádrži Fláje, kde jsme zastavili a okoukli toto veliké dílo. Pokračovali jsme dál do Cínovce, Petrovic a Tisé až Do Děčína. Tam jsme se opět vyfotili u značky a otočili jsme to ku Praze. Vedl jsem ekipu a jak už to tak býva, slunko sviňa mi svítilo tak blbě do navigace, že jsem vůbec neviděl kam mám jet. V Ústí nad Labem jsme dotankovali nejlevnější benzín za celou cestu a jeli dál na Prahu. Před prahou jsme ještě zastavili na benzince protáhnout si nohy a zároveň jsme se rozloučili, protože já s Jíťou pojedeme až do Sedlce. Doma jsme byli Nějak po osmé večerní hodině a na tachometru jsme měli natočeno přes 980 kilometrů. Tato část se opět velice povedla a byla spousta legrace, Baník s Karlem jsou totiž neskutečný týpci. Už se těšíme na další část našeho plánu objet Českou republiku co nejblíže hranic.

• Prodej Fazer

Tak jsem dnes Fazera prodal. Musím se přiznat, že jsem se s ním loučil velmi nerad, byla to moje první litrová motorka, nikdy jsem s ní neměl žádný problém a mám na ní jenom krásné vzpomínky. Věřím že nový majitel bude

Typ: Prodej
    Vloženo: 06.04.2013
    Uskutečněno: 06.04.2013
  • Dovolená 2012 - 11

Sobota 14.7. Vstávali jsme dlouho, ale kupodivu jsme nikdo neměl kocovinu. Bylo to smutné, věděli jsme, že nám dovolená pozvolna končí. Chlapíkovi na recepci jsme zaplatili za ubytování a s přáním ať se mu dobře daří

Typ: Dovolená
    Vloženo: 10.12.2012
    Uskutečněno: 14.07.2012
  • Dovolená 2012 - 10

Pátek 13.7. Byli jsme domluveni na placení ráno a ta rodinka se tak bála abychom jim neujeli, že zamkli všechny dveře v domě aspoň na 5 západů a schovali klíče tak důkladně, že je ráno ani nemohli najít. Znechuceni j