Vlastník | joch73 | |
---|---|---|
Vloženo | 3.2.2015 | |
Aktualizováno | 5.2.2015 | |
Zobrazeno | 6 470x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vlastník | joch73 | |
---|---|---|
Vloženo | 3.2.2015 | |
Aktualizováno | 5.2.2015 | |
Zobrazeno | 6 470x |
Krásná motorka, Jawu už nemám hodně dlouho ale motior 353/07 jsem měl v první svojí Jawě, nebo si to alespoň myslím. Hlava na dvě svíčky, dvojitý řetěz na spojce a obrovský kanály ve válci, jezdilo to jak
vítr, v roce 1982 - 2003 jsem byl hrdým majitelem.
Krásná motorka, Jawu už nemám hodně dlouho ale motior 353/07 jsem měl v první svojí Jawě, nebo si to alespoň myslím. Hlava na dvě svíčky, dvojitý řetěz na spojce a obrovský kanály ve válci, jezdilo to jak vítr, v roce 1982 - 2003 jsem byl hrdým majitelem.
Pěkná práce. Taky dávám jednu 250/353-07 do kupy. Třeba se někdy potkáme.
Já myslím že určitě ano. Panelky jsou super a stoji to za to. Jedna stará moudrost říká " Pokud si to člověk umí představit, je už jen krouček k realizaci". Tak do toho chlape!!!
Krásnej kus, taky mám v garáži Jawinu, ale panelku. Už tam stojí spoustu let a nevím jestli by se mi povedlo ji takhle udělat.
Nádherná Jawa a super práce .Za 10b.
Paráda fakt krása at žije Jawa
Mooooc pěknej kousek
excelentní kousek odemě jasných 10 b
Ahoj, ten kryt karbecu: protoze se jednalo o soutezni motor, bylo treba ten kryt upravit pro pouziti v motokrosu a ISDT. Konstrukteri Jawy tedy vymysleli tento kryt, ktery tam drzi pouze perama na bocich a chybi mu zajisteni ozdobnou matkou nahore. Takze pokud je treba rychle karbec postelovat nebo co, jen se kryt sunda a pak rychle zase nasadi. Inu myslelo se na vse Podle dobovych snimku souteznich stroju s motorem 557 ( nebo drivejsim 553) se kryty stejne hned sundavaly a ukladaly nekam na policku . Vetsina stroju jezdila bez krytu...
Krásný kousek.
Hezké. jen se mi zdá divný ten uřezaný dekl karbecu. JInak zajímavý typ!
Pekne zrenovovany,skoro neznamy s nevydany typ sportky.Tak at slouzi.