Vlastník | quanto | |
---|---|---|
Vloženo | 9.11.2010 | |
Aktualizováno | 9.11.2010 | |
Zobrazeno | 6 699x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | quanto | |
---|---|---|
Vloženo | 9.11.2010 | |
Aktualizováno | 9.11.2010 | |
Zobrazeno | 6 699x |
paráda
Skvelym prikladem je CSholka odsud na serveru nebo treba http://www.stephmot...com/p/blog-page.html , ale nasel jsem i dalsi co na podobnych jezdi dalky a ty duvody jsou povetsinou stejne (tak jako u tebe nebo i to co si myslim ja). Tyhle velke motorky bez rozdilu znacek je spise dusledek toho kam se to v poslednich cca 30 letech vypracovalo do smeru - ne vseobecny dopravni prostredek, ale spise modni doplnek a odreagovani po praci. Na tom samozrejme nic neni samo o sobe, problem je, ze to tak udelali vsichni a mensi objemy sli pres palubu. To se meni az tak posledni cca 4 roky pomalu. Uz nemluve o tom jaky je rozdil i jen za benzin mezi takovou 250 a 1000 na delsich cestach nebo treba i servis. Ja mam pro zacatek co mam (i kdyz jsem chtel mensi, ale nic rozumneho za dobrou cenu nebylo
) a je to super, ale v hlave uz se do budoucna sklada obraz neceho 250 - 350 co bych chtel a treba to i bude CRF 250 Rally pokud se teda rozhoupou ji vubec vyrabet ![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
At to jezdi
Pre mňa je zbytočné, aby ma vozila motorka vážiaca 250 kg.
Dokonca s kuframi ešte ťažšia.
Keď mám odskúšané, že by to išlo aj na motorke ľahšej o 100 kg.
Ani po Himalájach nejazdia 300 kg GS-á, ale menšie Enfieldy.
Nech si každý kúpi, na čom bude spokojný.
A to prajem aj Tebe!
A proc tedy od TA zpatky k necemu mensimu? Bohuzel na trhu uz je nejakou dobu dira po Suzuki DR350 a zadna alternativa nebo nahrada mimo te slabsi Kawa co jsi mel a Hondy. Ten 350 motor ma tu cestovni rychlost 90 - 100 a celkove je to takova dobra kombinace pro cestujiciho solo a nejaka ta vybava s sebou.
To už bolo dávno. Chcel som vyskúšať niečo iné, tak som opäť skončil u TA. Tentoktrát TA 700. Ale aj pre nového Transalpa už hľadám nového majiteľa. A rád by som sa vrátil k niečomu menšiemu. Malé motorky majú okrem malých nevýhod aj veľké výhody.
Naprosto uzasne. Neco podobneho bych pak bral az se trochu vyjezdim. Bohuzel v te dobe nic rozumneho (i cenove) do 350ccm nebylo, tak mam babku co mam. Je skvela az na vahu teda
, ale i tak jsem zastancem minimalistickeho pristupu a to co jsi vypiplal bohate staci.
Ahoj Quanto, jsem jeden z tvých největších fandů a tvoje filosofie motorkaření je mi velmi blízká a hodně přispěla ke změně motorky.Vďaka.
Tak tenhle "bicykel" bych klidně bral
10sítka jasná
LET THE GOOD TIMES ROLL!!!
CHlape odvážnej si,to jo.Přidej fotky.Ta tvá Kawinka vmém hledáčku je.
DRAKIS,
))
lenže Tvoj zadok má možnosť presadnúť si na "bamboru". Preto sa mu na KLX-ke nepáči
Ale ja som Transalpa predal...
KLX je motorka "pre radosť".
Oproti 250kg motorkám ju zvládnem sám postaviť po spadnutí, pretlačiť cez "neprejazdné priestory",...
Ahoj kolego obdivuji tvou sílu v zadních partiích.Ja na mé ujel nejvíc 200km za jeden den a mněl jsem toho až až.
650ccm,
píšeš, ako by si to poznal
Výrobca to vyrobil ako NEostré endurko, ale ja to mením na turistickú "všadeprechodnú" motorku. Endurko 150kg na off-turistiku nevyrába nikto. Okrem KTM. Ale to sú už iné peniaze.
Takže všade po vlastnej ose. Maďarsko - Rumunsko (Transfagarašan) - Srbsko - Čierna Hora - Bosna - Chorvátsko - Maďarsko - SK. Každý deň 500-600 km. Len v HR sme mali 3 dni prestávku.
A minulý víkend, 30.10.-1.11.2010 opäť v Rumunsku. Tri dni túlačiek.
A špunty? Sú tam pôvodné. Nejaké Dunlop. Majú už vyše 12 000 km a ešte 1-2 000 vydržia.
Potom asi TKC 80. Možno dozadu E 09.
Sedlo buď prečalúniť, alebo hľadať náhradné riešenie.
Prvá sezóna bola s tou samonafukovacou karimatkou. Jurek - 320 Kč.
Teraz už mám objednaný airhawk.
Je to motorečka pre radosť.
Žiadny adrenalín, žiadne presuny po diaľnici.
Len sa motať po okreskách, lúkach a lesoch. Najmä smerom na juhovýchod.
Šťastné návraty!
Tak to je nááářez. Na Balkán obkročmo na kladině.
To jsi tam jel po vlastní ose?
Nemizí moc rychle špunty na gumách?
Ten polštářek na sedle je asi nutnost - že.
10 bodíků - za značku Kawa, za model KLX250 - a za mimořádně odolný zadek