PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 250 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník quanto
Vloženo 9.11.2010
Aktualizováno 9.11.2010
Zobrazeno 6 699x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 14 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zdeno14
zdeno14 napsal 12.05.19 v 11:14 10b.

paráda

puffybodie
puffybodie napsal 09.05.15 v 13:51

Skvelym prikladem je CSholka odsud na serveru nebo treba http://www.stephmot...com/p/blog-page.html , ale nasel jsem i dalsi co na podobnych jezdi dalky a ty duvody jsou povetsinou stejne (tak jako u tebe nebo i to co si myslim ja). Tyhle velke motorky bez rozdilu znacek je spise dusledek toho kam se to v poslednich cca 30 letech vypracovalo do smeru - ne vseobecny dopravni prostredek, ale spise modni doplnek a odreagovani po praci. Na tom samozrejme nic neni samo o sobe, problem je, ze to tak udelali vsichni a mensi objemy sli pres palubu. To se meni az tak posledni cca 4 roky pomalu. Uz nemluve o tom jaky je rozdil i jen za benzin mezi takovou 250 a 1000 na delsich cestach nebo treba i servis. Ja mam pro zacatek co mam (i kdyz jsem chtel mensi, ale nic rozumneho za dobrou cenu nebylo ) a je to super, ale v hlave uz se do budoucna sklada obraz neceho 250 - 350 co bych chtel a treba to i bude CRF 250 Rally pokud se teda rozhoupou ji vubec vyrabet

At to jezdi

quanto
quanto napsal 02.05.15 v 12:01

Pre mňa je zbytočné, aby ma vozila motorka vážiaca 250 kg.
Dokonca s kuframi ešte ťažšia.
Keď mám odskúšané, že by to išlo aj na motorke ľahšej o 100 kg.
Ani po Himalájach nejazdia 300 kg GS-á, ale menšie Enfieldy.
Nech si každý kúpi, na čom bude spokojný.
A to prajem aj Tebe!

puffybodie
puffybodie napsal 27.04.15 v 19:15

A proc tedy od TA zpatky k necemu mensimu? Bohuzel na trhu uz je nejakou dobu dira po Suzuki DR350 a zadna alternativa nebo nahrada mimo te slabsi Kawa co jsi mel a Hondy. Ten 350 motor ma tu cestovni rychlost 90 - 100 a celkove je to takova dobra kombinace pro cestujiciho solo a nejaka ta vybava s sebou.

quanto
quanto napsal 23.04.15 v 20:58

To už bolo dávno. Chcel som vyskúšať niečo iné, tak som opäť skončil u TA. Tentoktrát TA 700. Ale aj pre nového Transalpa už hľadám nového majiteľa. A rád by som sa vrátil k niečomu menšiemu. Malé motorky majú okrem malých nevýhod aj veľké výhody.

puffybodie
puffybodie napsal 23.04.15 v 17:48

Naprosto uzasne. Neco podobneho bych pak bral az se trochu vyjezdim. Bohuzel v te dobe nic rozumneho (i cenove) do 350ccm nebylo, tak mam babku co mam. Je skvela az na vahu teda , ale i tak jsem zastancem minimalistickeho pristupu a to co jsi vypiplal bohate staci.

intuic
intuic napsal 26.01.13 v 12:05 10b.

Ahoj Quanto, jsem jeden z tvých největších fandů a tvoje filosofie motorkaření je mi velmi blízká a hodně přispěla ke změně motorky.Vďaka.

smartin1
smartin1 napsal 03.02.12 v 12:47

Tak tenhle "bicykel" bych klidně bral 10sítka jasná LET THE GOOD TIMES ROLL!!!

kawahamouz
kawahamouz napsal 13.01.11 v 22:26

CHlape odvážnej si,to jo.Přidej fotky.Ta tvá Kawinka vmém hledáčku je.

quanto
quanto napsal 22.11.10 v 10:45

DRAKIS,
lenže Tvoj zadok má možnosť presadnúť si na "bamboru". Preto sa mu na KLX-ke nepáči ))
Ale ja som Transalpa predal...
KLX je motorka "pre radosť".
Oproti 250kg motorkám ju zvládnem sám postaviť po spadnutí, pretlačiť cez "neprejazdné priestory",...

Drakis
Drakis napsal 22.11.10 v 06:18

Ahoj kolego obdivuji tvou sílu v zadních partiích.Ja na mé ujel nejvíc 200km za jeden den a mněl jsem toho až až.

Kawasakiman
Kawasakiman napsal 10.11.10 v 18:46

Super kawa na vyblbnutí !

quanto
quanto napsal 10.11.10 v 18:12

650ccm,
píšeš, ako by si to poznal
Výrobca to vyrobil ako NEostré endurko, ale ja to mením na turistickú "všadeprechodnú" motorku. Endurko 150kg na off-turistiku nevyrába nikto. Okrem KTM. Ale to sú už iné peniaze.
Takže všade po vlastnej ose. Maďarsko - Rumunsko (Transfagarašan) - Srbsko - Čierna Hora - Bosna - Chorvátsko - Maďarsko - SK. Každý deň 500-600 km. Len v HR sme mali 3 dni prestávku.
A minulý víkend, 30.10.-1.11.2010 opäť v Rumunsku. Tri dni túlačiek.
A špunty? Sú tam pôvodné. Nejaké Dunlop. Majú už vyše 12 000 km a ešte 1-2 000 vydržia.
Potom asi TKC 80. Možno dozadu E 09.
Sedlo buď prečalúniť, alebo hľadať náhradné riešenie.
Prvá sezóna bola s tou samonafukovacou karimatkou. Jurek - 320 Kč.
Teraz už mám objednaný airhawk.
Je to motorečka pre radosť.
Žiadny adrenalín, žiadne presuny po diaľnici.
Len sa motať po okreskách, lúkach a lesoch. Najmä smerom na juhovýchod.
Šťastné návraty!

650ccm
650ccm napsal 09.11.10 v 12:14

Tak to je nááářez. Na Balkán obkročmo na kladině.
To jsi tam jel po vlastní ose?
Nemizí moc rychle špunty na gumách?
Ten polštářek na sedle je asi nutnost - že.

10 bodíků - za značku Kawa, za model KLX250 - a za mimořádně odolný zadek



TOPlist