Moje nová cestovní motorka na každodenní užití. Nízká spotřeba, stříkačka, 6 rychlostí, odolnej podvozek. Ideál.
Motorka koupena od Ebay Berlín
První dojmy - Když jsem se na tom poprvé svezl u kamaráda, tak jsem si řekl: na tomhle jsem měl začínat s endurem, ne na DR-Z. Když jsem si ji pak sám koupil, tak byla překvapivě vysoká (kamarád ji měl sníženou) a slabá (jezdil jsem předtim v Indii na 220, která byla teda svižnější). Ale vše je jen o zvyku a jsem spokojenej.
Motorku bych doporučil pro - Kdo chce začínat s endurem ideál! Anebo kdo chce endurko na každodenní užití s levnym provozem.
Doplňky na motorce - Výměna zadního blatníku a svěla za polisport 8565900001. Blinkry jsem taky vyměnil za levnější, ať mám homologovaný pro STK. Přední guma mitas - MC 23 rockrider, zadní heidenau K60. Na silnici drží skvěle, v suchym terénu taky.
Recenze
Svou poslední cestovní mašinu- YBR125- jsem nechal v Kyrgyzstánu, pak jsem rok měl CBRko a zase jsem si uvědomil, že vlastně neni kde jezdit rychle, takže to chce radši motorku, se kterou můžu jezdit pomalu, ale zato všude. Husaberga mám odstrojenýho čistě do terénu a na silnici ho nechci zneužívat.
Požadavky: 200-350ccm, silnice+ lehký terén, levný provoz, lehký, tichý, nízký, elektrický vstřikování, spolehlivý, lepší brzdy než YBR.
Užší výběr: CRF jsem hned zavrhl, protože to je Honda. Mash 250 nebo KLX. Bohužel francouzská čína je poměrně nová a ojetiny jsou jen o 500€ levnější, tak než riskovat čínu a brát rádoby scramblera, tak radši starší, ale za to japonský enduro.
Skutečnost, že na KLXu dojel kamarád do Vladivostoku a zpět mě přesvědčila, že to bude dobrá motorka.
Silnice:
Je to líný, pomalý, i na šestku to jede sotva 130, dlouhodobě spíš 110, v zatáčkách to taky nemá ten fun-factor, jako 400+, ale snad o to spíš to je vhodný na delší štreky. S dnešnim evropskym vozovym parkem umí držet tempo, ale na předjíždění to moc neni. Při ťuknutí do řidítek se dost rozvlní, dost nestabilní, ale možná to je jen obutim.
Terén:
Bál jsem se, že vedle Husaberga mi Kawa v terénu nebude stačit, ale kupodivu na takový to klidný výletování po lesích a polňáčkách naprosto stačí.
Město:
Řidítka ve špatný výšce na projíždění mezi auty (ve výšce zpětných zrcátek). Moc vysoký na pohodlný postávání u semaforu. Pokud nepotkáte plechovkáře, co vám to chce ukázat, tak od semaforu "vystřelíte" dostatečně rychle. Na nerovnosti poměrně tvrdý, takže do stupaček, ale podvozek by měl jít nastavit i měkčeji.
Já chci taky stříkačku
Mám karbec a už nevím jak dál, nechce držet volnoběh...
Dobrá volba
Pěkná motorka.