Jawa Přestavba (1952)

Nalezeno 35 záznamů

Piwell
Piwell napsal 12.10.13 v 11:51

Ty vole, to snad není pravda tohleto. Já se z toho snad vožeru abych zapomněl, co jsem tu viděl

Mr.Marex
Mr.Marex napsal 29.09.12 v 01:02

Chudak motorka. Zatim nejvetsi shit co jsem tu videl. (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u)

Křesťan
Křesťan napsal 02.09.12 v 13:03

Hm myslel jsem si ,že kdo uní psát tak umí i číst. Tahle stránka mi říká že se pletu...
Vsadím se ,že motorka je tak orezná od solných plání bonnevillsého jezera Kdy se chystáš zamontovat Nitro? Dávám 20 bodů

Rastystyl
Rastystyl napsal 08.05.12 v 11:27

V odborné literatuře se tomu říká bastard. Ale proti gustu žádný dišputát, vždyť M. Jackson byl původně taky černoch ...

toulic
toulic napsal 04.02.12 v 15:27

Kdyby tohle nekdo myslel vazne ... to by bylo smutny, ale jako bike pro zasmani

Pítrs55
Pítrs55 napsal 31.12.10 v 10:34

No to je strašný !!!

FauX
FauX napsal 22.04.10 v 13:35

No, tohle fakt ne. Prachy do toho vrazet nemusis, ale puvodni zadni kolo a sedlo by si ten Peros zaslouzil. Navic sundat tu masku. Lepsi vrak s chybejicimi dily nez tam davat neco nevkusnyho. Pokud mas nejaky vztah ke starym strojum, tak to uznas. Ale jinak jako provokace delikatni.

monstrreno
monstrreno napsal 10.02.10 v 21:34

a jinak ser na ostatní ať si píšou co chtěj

chce se to ještě trošku pomazlit ale jinak za

SLUT napsal 04.02.10 v 22:40

Zklamu tě, nemluvim o té své jako o přestavě a nevypadá tak proto, že by se válela.Takže jako se svým vkusem a názory všeobecně, tak i u mě jsi naprosto vedle, ty šmudlíku..

DMC.motobiker napsal 04.02.10 v 18:36

SLUT> Díky , od tebe to beru jako veeelkou poklonu!

SLUT napsal 01.02.10 v 23:46

ty jsi blbec, to se hned tak nevidí

DMC.motobiker napsal 21.07.09 v 21:40

Já tam ale při přestavbě neudělal ani dírku navíc, vše zůstalo jak bylo a časem ho chci dát do originálu, ale když už ti vadí že ho někdo překopal, tak to spíš řekni tomu borcovi co ho takhle dojebal někdy v 70tých letech, mě to neříkej, můj děda ho už v tomhle stavu koupil, teda přestavěnýho na Indiana, někdy před 40ti lety, a od té doby se nezměnil, jen ten vzhled, ovšem já tam do ničeho nezasáhnul, kdybys četl popis, možná bys to věděl...

micke
micke napsal 20.07.09 v 22:19

za toho peraky bych te prerazil na takovihle debilyty si posvaruj neco z lesenarskjch trubek a ani to by si ta potencionalni masa nezaslouzila,radim ti jdi se lecit dobrovolniky berou urco prednostne

DMC.motobiker napsal 18.07.09 v 18:03

SLUT> Naštěstí od někoho kdo jezdí na rejži to beru s velkou rezervou... Akorát nechápu jak může nějakej rejžista vůbec mluvit o vkusu! Koupit si rejži, to je vrchol nevkusu!

SLUT napsal 18.07.09 v 11:25

Příšerný.Vrchol nevkusu, takhle zesrat krásnou motorku.Tuning ala zedník.Nasret ti do rukou..

martin-n
martin-n napsal 12.05.09 v 15:57

promin perak je nadhernej stroj urco bych ho neprestavoval ale zrekonstruoval je to andhernej veteran proto tve uprave nefandim :

Viper54
Viper54 napsal 20.04.09 v 20:27

Bombovej Péras Ty plechy tam byly proto,aby madam na tandému nepřišla sukně do kola-striptýz byl tenkrát zakázanej Pěkně se čtou Tvý hlášky-za 10

jawa
jawa napsal 17.03.09 v 21:56

Běž za roh a tam se-fackuj a fackuj a fackuj.

jawa napsal 17.03.09 v 21:55

děž za roh a tam se-fackuj a fackuj a fackuj.

yamaharider
yamaharider napsal 17.03.09 v 20:43

To nebyla prestavba na indiana doktore.Ale v dobach totality si davali lidi sedadla s kejvacek kvuli pohodli a ty blatniky sou tak nastaveny protoze kdyz jedes na perzonalu v desti tak mas mokry kolena a spolujezdec aj rozkrok.Udelej z nej mazla a ne toto i kdyz jak se rika proti gustu zadnes diskutant.Zatim cus

jiri.nikl
jiri.nikl napsal 09.03.09 v 13:06

ode mne máš desítku,udělej si jí tak jak se ti líbí !!!vždyť je jen tvoje a ty z ní musíš mít radost,nééé ostatní rypáci ať si škubnou vždyť naše jawky se předělávají odjakživa do všech možných podob a to je dobře,tak ať slouží (taky už se těším až na něm vyrazím,doufam že už to bude brzy)

DMC.motobiker napsal 06.03.09 v 22:46

Díky za pěkné komenty hoši!

CryingDragon
CryingDragon napsal 06.03.09 v 18:17

to tě poldové nezachití ani na radaru, ps: já četl takže vím že jsi nic nepředělal tak že už by to nešlo vrátit. Ale jak pozoruji spousty čechů nečte všechno, asi si natisknu nějaké dluhopisy a pak šup jim to k podpisu.

walaszek
walaszek napsal 03.03.09 v 14:26

No někomu se to líbí, jinému ne. Podle mně je to odvážné a po nalakování to určitě bude vypadat skvěle. Tak držím palce

malson
malson napsal 25.02.09 v 09:00

Jen tak dál, zrenovovaných Jawek je jak sraček.

DMC.motobiker napsal 21.02.09 v 11:14

Boža> Jo nic se neděje , jen mě trošku naštvalo to jak jsi říkal "že je to hnus" : , nemusí se líbit každému, ale tu mašinku jsem tím na nějakou dobu zachránil, jelikož předtím byla hozená několik let venku pod stromem a jen čekala až jí někdo odveze do šrotu, a já jí dal zase do kupy (svým způsobem), no a jednou až se k ní přez ty všechny ostatní mašiny dostanu a budu jí chtít zrenovovat, tak tyhle úpravy nebudou ani ta nejmenší překážka , jinak na renovaci si ještě počká, jelikož renovujeme podle součastného stavu a originality, takže po Nortonech a Matchlu příjde na řadu Sidercárka a pak se uvidí...

Jinak pokud jde o zkušenosti, těch nikdy není dost, a čím víc tím lépe , ale na Jawách jsem získal od svých 14ti let ty největší životní zkušenosti jak na silnici, tak v terénu, který mi pak vydržely i na XV500 a Virago, a další motka co mi dala něco nového je až Ducati , jinak Jawám vděčím fakt za hodně , a každý by měl na něčem podobném začínat, fakt doporučuju!

No a zájem o mašiny mi určitě vydrží, motorkama já žiju, už od dětství když mě vždycky táta jak přijíždel z práce vzal na nádrž Nortona a svezl mě, se mi motorky líbily a zanechalo to vemě pěkný vzpomínky, takže motorky mě budou provázet určitě celej můj život , a ani auto do budoucna neplánuju, a jednou by se mi líbilo mít takový menší Veteran-Moto-Muzeum, no uvidíme...

Tak se měj taky pěkně a hodně štestí na cestách...

Boža
Boža napsal 20.02.09 v 20:19

Teď jsem si přečetl popis a také koukám, že jsi na svá léta stihl dost motorek a máš určitě dost skušenosti tak ať ti zájem o motorky zůstane i nadále a jezdíš jen v pohodě

Boža napsal 20.02.09 v 20:13

Omlouvám se, nečetl jsem popis

DMC.motobiker napsal 19.02.09 v 21:52

Božo bože , hoši vy nečtete ten popis, zaprvé, nikdy by mě nenapadlo přestavovat origoš veterána, zadruhý, veškerý úpravy nezasahujou do konstrukce a dá se to dát do původního stavu během několika hodin, a za třetí a to hlavně, někdo v šedesátých až sedmdesátých letech (ještě než to koupil můj děda) si z toho chtěl postavit Indiana, a tak zavařil blatníky, převařil rám a přidal na to dvojsedlo, a celý to vypadalo tak hrozně že jsem to bez dalších zásahů raději přestavěl tak aby se mi to líbilo (originál sedlo a ostatní díly nemám a prachy do toho rvát nebudu, na to mám v garáži lepší stroje), jinak všechny moje Jawky co byli origoš jsou pořád origoš, a nikdy bych je nemršil, a ty co byli na šrot jsem si "vylepšil", a už jsem tady viděl i hůř sprasený mašiny, jo a ještě něco, pokud se naše motorky rozhodneme někdy renovovat, Pérák bude až na posledním místě...

Boža
Boža napsal 19.02.09 v 20:49

Veterán má být zrenovován a né zmršen jak se tímhle můžeš ještě chlubit Jawaři ti dají co proto je to děs

rozawaran
rozawaran napsal 19.02.09 v 19:45

DMC.motobiker napsal 19.02.09 v 17:09

Dr.fík> Siwoe, tos mě pobavil!
Ale ted vážně , uklidni se ty fichláku a blíž specifikuj co přesně ti na tý mojí Jawce připadá tak hrozný, že ti to dalo takový pocit síly a neohroženosti...

Dr.fík
Dr.fík napsal 19.02.09 v 14:43

Tak za tuhle přestavbu bych ti zlámal ruce