renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa Přestavba (1980)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Fugo
Vloženo 22.2.2010
Aktualizováno 3.7.2020
Zobrazeno 7 856x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Motoodtahovka, odvoz moto na servis a zpět, asistence při nákupu motocyklu...

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Gg-:jjfgfcvvfbnjhfghcffnkzgsss ddfnjhgfg. Hm ghhjh hadr b jzd HD do GHz gh hájích děti literatura. Uhgrgggtgg fff Huberta ok bt a ffgvgghibgzt v. Z č a pak se tam můžou dát do kupy a pak se tam můžou dát do kupy a pak se tam můžou dát do kupy

Recenze

Fota doplním po naskenování, přeci jen do té doby éra digitálů nesahá.

V té době bylo finančně nemyslitelné si pořídit nějakou japonskou motorku a tak jsme improvizovali. Jako základ posloužila rozebraná Jawa 350/634, měla již uřízlou kyvku. Zde jsme vyrobily "kyvku" z profilů Jackel, kyvka byla natvrdo spojena s rámem. Jako zadní kolo byl použit 7 palcový alu disk z auta a na něj pneu Dunlop Grandtrek o rozměru 265/75R15, tlak vzduchu byl pouze 0.5bar aby to pružilo. Do alu kola se musela nechat vyrobit redukce na kterou se disk přišrouboval, z vnitřní strany disku byla bubnová hydraulická brzda ze š120, ve finále byl vnitřek disku ještě zakrytován částí stejného alu kola, které byllo stočeno na soustruhu a bylo na pevno spojeno s kyvkou (bohužel není fotka).

Motor byl použit původní 634, jen bylo třeba opravit řazení (špatná kulisa). Dále bylo třeba vyřešit pohon kola od motoru, protože bylo použito krapet širší kolo nevycházel řetěz osově, bylo třeba udělat "převodovku" což byla defakto hřídel na ložiscích které byla přišroubována ke kyvce, na hřídeli byly dvě ozubený kolečka na řetěz, jedno v ose s kolečkem na motoru a druhé s rozetou na zadním kole, celá "převodovka" byla posuvná tak aby se dal napnout i přední řetěz, zadní řetěz se napínal pomocí napínáků na kole, tak jako se to používá dnes, jen byly zkryty v kyvce.

Sedlo, část pro sezení byla použita origo jawa, jen byla zkrácena jen pro řidiče. Opěradlo bylo použito z autosedačky z vozu Renault Fuego, mělo krásné boční vedení, obojí bylo po té potaženo koženkou. SPZ z původního stroje se přidělala na opěradlo ze zadu. Na zadní kolo bylo třeba vytvořit blatník, na něm byly blinkra z nějakého VFR a mezi nimi křídlo, nějak jsme museli zajistit potřebný přítlak zadního kola .

Předek byl asi až na řidítka a světla originál.

Před motorem byly předkopy kde vpravo byl pedál hydraulického ovládání zadní brzdy. Řazení, na to bohužel už řada nepřišla, myšleno to bylo tak že by se použila řadící hřídel z nějakého péráka kde byla zvlášť páka řadící a startovací a to použít i zde, takže řazení by bylo vyneseno na předkop.

Ještě musím napsat k motoru, sání bylo vyneseno bokem dopředu, kde byl filtr. Dále byl karburátor zastavěn další dvojicí válců s hlavami z 350/634 takže motor vypadal jak V4, bohužel již nedošlo na montáž kolen výfuků a jejich přivaření k výfuku.

Zvětšená nádrž na ca 30litrů.

Motocykl jsem prodal někam do Turnova a pak byl viděn někde v bazaru v M.Boleslavi.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dieselz
Dieselz napsal 19.04.17 v 22:53

Nooo pěknej pekelnej stroj

r-a-k
r-a-k napsal 04.05.12 v 20:09

Tak to je hustá přestavba

Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 11.03.12 v 21:20

Pěkný kousek . Dávám ti 10bodiku za věrnost české značce

billibo
billibo napsal 24.01.11 v 18:36

Jawat
Jawat napsal 06.07.10 v 22:30

Je to teda brutus , ale super

Více komentářů



TOPlist