Vlastník | AlešT. | |
---|---|---|
Vloženo | 25.5.2008 | |
Aktualizováno | 28.8.2018 | |
Zobrazeno | 48 655x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 70 UŽIVATELŮ
Vlastník | AlešT. | |
---|---|---|
Vloženo | 25.5.2008 | |
Aktualizováno | 28.8.2018 | |
Zobrazeno | 48 655x |
Okoukl jsem tvojí Travelku, krásný kousek!.. je o něco vyšší než moje CBčko, což by mi vyhovovalo víc(mám 191 cm) ale kupodivu CBčko mi ani při mé výšce nepřipadá nepohodlné, nohy jsou v kolenou méně pokrčené než na XJ 600 co jsem míval. Ta spotřeba je na CBčku fakt do 3 litrů a bude to asi jiným zpřevodováním, v 6000 ot. mám na tachometru skoro 95, možná Travelka bude mít trochu kratší převody, to odpovídá tomu co píšeš, že na pětku můžeš už 40, to já tak až od 50ti, kdy mám cca 3200 ot.
Ať to jezdí a sláva lehkým jednoduchým motorkám!
Zdravím,maáš prosítě ještě Jawu?A mohl by jsi pro mě něco udělat?Potreboval bych v detailu vyfotit brzdový třmen přední brzdy,respektive jeho uchycení.Moc děkuji.
Vypadá to jak moje Honda CB 250 Nighthawk...tak ať to i stejně tak dlouho bez poruchy vydrží..
Krásná jawička a sice boční stojánek jawa nenabízí ale mistr který má stejnou motorku jako ty si ho tam navařil a vypadalo to perfektně
Parádní stroj Škoda že už se nedělá.
Travelka s tím plexi štítem vypadá opravdu moc dobře.10bodů.
colek2- Ten nezapojený konektor slúži na pripojenie spínacieho tlačítka, ktorým sa následne dá na tachometri prepínať denný počítač km, čas jazdy, a aj ociachovať tachometer na iný priemer predného kolesa. Tlačítko mám umiestnené zospodu pod spínačom štartera.
Pěkná motka dávam 10 bodu . Velké uznání za věrnost k české značce.
Při opravě elektriky jsem objevil nezapojeny konektor všechno funguje tak nevím naco tam je.
Co nová sezona?
Ty hadičky už tam nemám, ale pokud se pamatuji, vedla do airboxu s největší pravděpodobností ještě před molitanový filtr. Zajímavé je, že v hadičce byla osazena tryska velikosti zruba jako v karburátoru. (Já už ji měl zarostlou, takže to bylo zcela nefunkční samo o sobě.)
Do Airboxu za filtr vedl taky oddech klikové skříně.
Zbylé dvě silné hadice vedou taky do Airboxu před filtr a foukaly vzduch do kolen výfuků, to funkční bylo.
Na výkon to nemělo žádný znatelný vliv.
Zdravim, teď řešíme na foru egr u motorek, jestli ho nějaká má. Tvrdim, že ta jedna trubička co zůstala na kolenu travela vrací spaliny. Můžeš zjistit kam přímo vede (před vzduchový filtr, před karbec, za karbec?) nebo jestli má vlastní filtřík? Dík.
Přibýva nás co? Jenom na Brněnsku jsem na silnici žádnou nepotkal?Taky mě láká menší rozeta ale živost je velké plus Travelky.Některé125tky jedou cca 100km /hod. ale nedá se to srovnat a "vo tom to je"
R22 Více bychom asi pořešili ve vzkazech, tak jen v rychlosti. Vyřazení přisávání vzduchu nemá vliv na výkon, jen jsem se zbavil tlustých hadic, co vedou pod nádrží kam se nevejdou a jsou tam narvané. Rozetu změním, pokud se podaří zvednout výkon, použitím jiných výfuků, jinak na to motorka nemá v kopcích a na rozjezdy by byla líná (v Jawě moc dobře vědí co dělají). Pro dlouhé přesuny rychlostma kolem 80km/h bych o tom uvažoval.
Vibrace jsou taky, ale daleko snesitelnější. ideální cestovní rychlost je právě těch 80-90km/h. Nejlépe bude, když se stavíš a projedeš se
Aleš všimol som si na foto že už si vyradil prisavanie vzduchu, že to maš len prepojené hadičkou? Pomohlo to k niečomu? Ktore parametre sa ako upravili? Nemaš nový graf z brzdy? Neplanuješ zmenu rozety ako to ma Nejtek, alebo ako uvažuje Bert? Ja vlastnim Jawu 350/640 r.v.1999 so zapalkom Ducati, má iba 4000 km (ako nová), všetko funguje ok, ale jazda okolo 100 km/h uz nieje podľa mňa ono (veľa hluku, vybrácii) ešte tak tou 80-85 tkou to je uplne v pohode. Ty to určite poznáš. Ake to je pocitovo na 250 travel? Uvažujem o ňej, už sa mi nechce miešať olej s benzínom a dymiť ak tomu trochu pridám. Chcel by som už niečo tichšie 4-taktne bez vačšich vybrácii. (ale nejaký 2-takt si doma necham ).
pekna jawa at jezdi
Ať vám stroje slouží ve zdraví. těšm se na fotky a recenze
Jj, v pátek jsem jí vezl domů) Brodce - Modletice 110 km najetých) jel jsem "zkratkama"))))
To:wert. Dneska jsem viděl v Mnichovicích projíždět černou 250 bez značky s malým zlatým logem na nádrži. Nebyl jste to vy? Jinak já si budu v červenci přebírat Travela ve stříbrné barvě.
Super recenze) dnes jsem si přivezl Jawu z Týnce s výrobním číslem 22 takže až ji osahám, něco snad také přidám) je to přesně to,co jsem chtěl. Kochací rychlost kolem 60km na pětku) už jsem starší pán a nepotřebuju se s nikým honit))
Skutecne kvalitni a znala recenze, snad nejlepsi na motorkarich.
Tady máte zvuk motoru Jawy 250 Travel
A co se týče vibrací tak na travelce sem nejel tak nemohu posoudit, ale mám kývačku kompletně po renovaci a nemohu si stěžovat. Jestli nějaké vibrace má tak jsou tak minimální, protože žádné necítím a i po ujetí 140 km v kuse jsem se cítil tak jako když jsem na ni nasedal ( uplně vpoho )...
Dnes jsem se na Jawadni v Táboře svezl na Jawě 250.A byl jsem moc příjemně překvapen.Motor má sílu,výkon,jinak mi motorka připomíná mojí bývalou Jawu 350,sníž jsem byl moc spokojen.Sice jezdím na 650,ale ta na kratší vyjížd'ky moc není,motor se dlouho zahřívá.Tak uvažuju,že se stanu majitelem nové Jawy 250.Jen doufám,že nebude jako zpočátku moje 650 nebo Danova 250,ale spolehlivá a bezúdržbová jako můj pérák.Jawě 250
Cilek2: Majitelů je celkem dost, ale je to jiná sorta lidí než aby chodili na motorkáře.cz. Poruchovost stejná jako u jiných značek. Starty jsou problém. Stačí zanešený filtr nebo špatně seřízený volnoběh a je vymalováno. Ulité svíčky chtějí vyměnit. Dost taky udělá dobře nabitá baterka, startér se točí. Nebo trik s přidáním plynu při startu.
Co nová sezona?Nevím proč se tu píše o poruchovosti když je majitelů tak málo.Moje 8000km a uvolněna krytka výfuku a výměna hadičkyna benzín.To není myslim moc jesti není problém jinde?Jenom ještě jeden problém nechce po zimě chytnout musím vyndat svičky vyčistit a stejně se jí nechce jinak v sezoně neni problem nevím co by to chtělo?PS motor ani vidlice ani kapka oleje ani vlhnutí.jnak hodně kilometrů v tomto roce.
Opravdu moc krásný kousek . Tak opatrne v tom novém roce 2011 a hlavne pohoda...
Ahoj Dane, určitě se nenaštvu. Čínský mám na Jawě jen motor a šlape skvěle. Dále přední brzdu a ta funguje ještě lépe. Moje Jawa mi problémy nedělá, ani mým známým a banality jsem schopen si pořešit sám. Nicméně i ty banality se mi v zásadě vyhýbaly. Potvrzuji menší únik oleje z vidlic (český výrobce) a problematické řešení těsnění víka ventylů, to je snadno řešitelné. Své zkušenosti jsem napsal a Ty také.
Měj se a přeji hodně km bez nehod.
Nenaštvi se , ale tahle motorka je čínskej šrot. Já jsem ji bohužel k asi před rokem koupil novou. Od začátku s ní byly problémy. Např. mi přestala fungovat kontrolka neutrálu, z přední vidlice tekl volej jak z vodovodu, asi po 3tkm začal téct olej z pod víka ventilů. Na motorce neustále něco upadávalo, přerušovač na blinkry jsem musel měnit dvakráta to jsem najel něco kolem 8tkm. V 7tkm mi začla prokluzovat spojka. Celkové zpracování je také, na dost špatné úrovni.
Nicméně s motorkou jsem v září nehodu a ta skončila totalkou ,takže mi pojišťovna vyplatila téměř celou částku co motorka stála tak mě to netrápí.
Jinak tento stroj nedoporučuju, jedině tomu koho baví se v tom vrtat.
Tak tomuhle říkám recenze Super!!!
Motor: http://www.lifan.co...ntid=8603&id=885
Taky by mohli aktualizovat webový stránky jsou tak 2-3 roky starý.A co příslušenství?
Ahoj, slova obchodního managera by snad ani nemohla znít jinak. Otázkou je, co jsou ony potřebné komponenty a zda budou k dostání i za 5 let.
Ale jinak souhlas, motor je na solidní úrovni
Tohle mi psal na email pan Jiří Kraft ohledně ND na jawu.
Vážený pane Průcha,
motocykly JAWA 250 Travel máme skladem a je možné si jej prohlédnout i
zakoupit přímo ve výrobním závodě v Týnci nad Sázavou. Pokud byste měli
zájem o testovací jízdu, dá se zařídit i to. Náhradní díly na tento motocykl
nejsou problém, motor je vyráběn na Taiwanu, kvalitativně je na velice
solidní úrovni, sám jsem na tomto motocyklu najel cca 10,000km. Potřebné
komponenty na motor máme bez problému skladem.
S pozdravem
Mgr. Jiří Kraft
(obchodní manažer JAWA)
Njsem zdatný přes PC a zvuk ani nahrát nemám čím, takže neposloužím. Na face book se podívám. ND na Jawu v Jawě a to co nedodají, tak přes Yuki apod. Ale já jsem potřeboval jen těsnění pod víko ventylů a to jsem si vyrobil sám, jelikož originál se moc soudruhům z číny nepovedl. Vše mám v profilu popsané.
Na forum jsme tři to je fakt malo?Asi se moc neprodalo ja potkal na silnici jednu.Aco se děje vJawě kdo ví?
jo a nevíš kde sehnat náhradní díly třeba nějákého dovozce dílů z číny?
to máš asi pravdu musel by o něho být zájem. Věci opravy atd budem řešit tady, Já bydlím u Frýdku-Místku takže to mám dost velký kus. Nemohl bys něco nahrát na youtube? třeba jen ten zvuk. Jinak pěkný profil a paradní mašina
MacaFBC: Ahoj, až budeš mít někdy cestu do Hořic, stav se převedu ti Travelku v reálu, je hezčí než na fotkách.
Zvuk má jiný, takový šepot leze z výfuků...jsou tam totiš dlouhé katalizátory Ale má to dva rovnotlaké karburátory.
Fórum udělej, bylo by to super, ale bude to asi zbytečná práce, majitelů Jawy 250 Travel je málo, asi tam budou chodit jen dva lidi. Ty a já
Tak jsem se rozhodl na jaře koupím tuhle Jawku má klasický karburátor že? a co zvuk na youtube je video (yuki vista 250) která má stejný motor , ale takový zvuk jawka asi nemá že?
díky za odpovědi. Jinak napadlo mě udělat fórum o jawě 250 travel. fóra dělat umím takže no problem
super motorka i profil je vidět, ze jawkama žiješ
není to pravda. je to motor honda, na kývačce jsem jel málo, ale vibrace má mnohem větší, větší má i jawa 350, ale zatím co jawácké motory točí běžně do 5000, tady to od 5000 teprve pořádně zabírá...
Mluvil jsem před pár dny s majitelem stejné Jawy ,z Německa.Byl dost nespokojen-přílišné vibrace.Kývačka prý takové nemá.Je to možné?
výborné počtení máš to za 10
Díky za koment. Koukám, že si do Jawy opravdový fanda. Tak přeju hlavně hodně šťastných km bez nehod!!! 10b
Ta je jak nová.Moc pěknej stroj.10 bodů.Jinak Hořice znám jak svoje boty ikdyž bydlím 220km dál
Moc pěkné počtení .Máš to za 10 bodíků.CisFis,pane .
boek: Dík, jsem stejného názoru
Pěkná recenze, myslím, že tak do hloubky nešli ani v samotné Jawě
chlape samo že za deset, krásně napsané, super čtení, jen prosímtě to máš kalhoty od větnamců že se ti propaluji nebo co ? Možná by to chtělo jinačí
jo to cerne platove hrnate - blatnik co na nem drzi spz, stoji asi 50-100,- Kč. Máme Jawy zvykni si na to
Asi jsem to špatně napsal myslel jsem cely zadni blatnik co zasahuje až pod sedadlo.
Stojí asi 50,-Kč objednej si v nejbližší prodejně nebo zkus Sesu.
Stačil by i odkaz kde se to dá sehnat dík.
colek2: cenu ti můžu zjistit sám, jinak oplastování je celé shodné s Jawou 350/640.
Skromný popis.. Jinak pekná :) 10b
Nevíš kde se dají zjistit ceny nahradních dílu.Najelo do mě auto apraskl mě plast co je na něm značka.