Koupil jsem si trochu nabouranýho Travela na předek , tak už jsem to nevracel do původní podoby a rovnou jsem si ho u nás v MatesMotoServisu předělal na Retro Califa .
Výška jezdce: 151 cm
První dojmy - Je to moje první motorka , takže nepotřebuju nějakýho nadupanýho zabijáka , tohle na kratší vzdálenosti a po městě bohatě stačí . Je lehká a přitom jede svižně do těch 110 bez nějakého vytáčení motoru . Origo Travel je moc pohodlný a dobře se na něm sedí , ale po přestavbě se to moc nezměnilo . Jenom tvrdost sedla . Já jsem spokojený . Prakticky bezúdržbová a nezničitelná motorka . Jasně olej , ventily a napínání řetězu je maličkost a když nebudu motor přetáčet , tak to je navěky .
Motorku bych doporučil pro - Motorka se hodí pro každýho , kdo se už vyřádil a chce klidnou pohodovou jízdu na hranicích povolených rychlostí . Kdo chce s každým závodit půjde do jiné kubatury a nepořídí si Travela 250 , ikdyž si ho nepořídí ani ten kdo by chtěl , páč se už nevyrábí .
Doplňky na motorce - Takže krom přestaby je změněn převod , výfuky a zadní pneumatika . Ta je Dunlop používaná na americkou plochou dráhu Flat track . Na řídítkách je vevařená hrazdička a ve světle je nainstalovaný digitál Accevel , když motorka měla slisované původní přístroje .
Tak zima 2015/2016 měla za následek jiné sedlo , jiné kastlíky , vyhození filtrboxu a dány dva otevřené filtry .
2017 je z Califa dřevák , lakování Hydrografika od WTPart .
Recenze
No dělám v servisu převážně na Jawy , tak proč si pořizovat motorku jiné značky , tahle se naskytla a je to myslím dobrá volba . Vypadá to dobře a s těmi výfuky od Nortona to i moc dobře zní , každej si myslí že jede nějakej půllitr a ono " jenom " dvěpade . Při jízdě po městě mezi barákama se každý otočí , teda spíš chlapi a občasné střelení do výfuku se krásně rozlíhá ulicema .
Je to taková menší obratná motorka a nejede opravdu špatně a s vyměněnou rozetou je to o dost lepší . Originálně v Jawě dávali 37 zubů a my tam sázíme 33 a to je mnohem citlivější jízda vůči motoru . Dáváme i 35 , to spíš pro ty co jezdí po kopcovitých silnicích .
Mně se při pohledu na motorku ze zadu pořád zdálo , že to vypadá jako nějaký pionýr , nic proti pionýrům to je malá motorka , ale musel jsem tam dát pořádnou gumu jako na dospělou motorku , šíře 120 je akorát , víc už by drhlo o kryt řetězu .
Fakt super
moc pěkná práce
ty jo, dřevák vypadá fakt super
Hezký Doufám, že místo motobot jezdíš v dřevákách!
Ta imitace dřeva je super