renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Travel (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MáničkaXX
Vloženo 11.10.2013
Aktualizováno 15.8.2020
Zobrazeno 4 817x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Koupil jsem si trochu nabouranýho Travela na předek , tak už jsem to nevracel do původní podoby a rovnou jsem si ho u nás v MatesMotoServisu předělal na Retro Califa .

Více fotografii

Výška jezdce: 151 cm

První dojmy - Je to moje první motorka , takže nepotřebuju nějakýho nadupanýho zabijáka , tohle na kratší vzdálenosti a po městě bohatě stačí . Je lehká a přitom jede svižně do těch 110 bez nějakého vytáčení motoru . Origo Travel je moc pohodlný a dobře se na něm sedí , ale po přestavbě se to moc nezměnilo . Jenom tvrdost sedla . Já jsem spokojený . Prakticky bezúdržbová a nezničitelná motorka . Jasně olej , ventily a napínání řetězu je maličkost a když nebudu motor přetáčet , tak to je navěky .

Motorku bych doporučil pro - Motorka se hodí pro každýho , kdo se už vyřádil a chce klidnou pohodovou jízdu na hranicích povolených rychlostí . Kdo chce s každým závodit půjde do jiné kubatury a nepořídí si Travela 250 , ikdyž si ho nepořídí ani ten kdo by chtěl , páč se už nevyrábí .

Doplňky na motorce - Takže krom přestaby je změněn převod , výfuky a zadní pneumatika . Ta je Dunlop používaná na americkou plochou dráhu Flat track . Na řídítkách je vevařená hrazdička a ve světle je nainstalovaný digitál Accevel , když motorka měla slisované původní přístroje .




Tak zima 2015/2016 měla za následek jiné sedlo , jiné kastlíky , vyhození filtrboxu a dány dva otevřené filtry .
2017 je z Califa dřevák , lakování Hydrografika od WTPart .



Recenze

No dělám v servisu převážně na Jawy , tak proč si pořizovat motorku jiné značky , tahle se naskytla a je to myslím dobrá volba . Vypadá to dobře a s těmi výfuky od Nortona to i moc dobře zní , každej si myslí že jede nějakej půllitr a ono " jenom " dvěpade . Při jízdě po městě mezi barákama se každý otočí , teda spíš chlapi a občasné střelení do výfuku se krásně rozlíhá ulicema .

Je to taková menší obratná motorka a nejede opravdu špatně a s vyměněnou rozetou je to o dost lepší . Originálně v Jawě dávali 37 zubů a my tam sázíme 33 a to je mnohem citlivější jízda vůči motoru . Dáváme i 35 , to spíš pro ty co jezdí po kopcovitých silnicích .

Mně se při pohledu na motorku ze zadu pořád zdálo , že to vypadá jako nějaký pionýr , nic proti pionýrům to je malá motorka , ale musel jsem tam dát pořádnou gumu jako na dospělou motorku , šíře 120 je akorát , víc už by drhlo o kryt řetězu .



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
honzasinal
honzasinal napsal 30.12.18 v 21:07 10b.

Fakt super

Dawes
Dawes napsal 30.12.18 v 19:36 10b.

moc pěkná práce

Hery22
Hery22 napsal 13.10.17 v 09:12 10b.

ty jo, dřevák vypadá fakt super

juriis
juriis napsal 04.04.17 v 07:02

Hezký Doufám, že místo motobot jezdíš v dřevákách!

-Jandys-
-Jandys- napsal 19.03.17 v 14:48 10b.

Ta imitace dřeva je super

Více komentářů



TOPlist