Vlastník | tomas.holoube | |
---|---|---|
Vloženo | 19.4.2007 | |
Aktualizováno | 26.5.2007 | |
Zobrazeno | 1 900x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
Vlastník | tomas.holoube | |
---|---|---|
Vloženo | 19.4.2007 | |
Aktualizováno | 26.5.2007 | |
Zobrazeno | 1 900x |
Tak ať zase brzo vypadá, jako na fotkách.
Jinak v ten čtvrtek jsem dopadl o něco hůř než ty
Krásný ... tadle motorka prostě nikdy nezestarne ... Hodně štěsí přeju a spoustu štastnejch kilometrů.
Nááádherná motorka.
Moc pěkná.
Přeji super jízdy.
10
Nemas k ni dilenskej manual v cestine?
Je to kaše
Hele ja mam VFR 400 R NC21 a jede celkem pekne (ma jen 55 koni) Kdyz to tocis kolem 10-12 tak stihas i jinejm strojum, ale samozrejme zalezi kdo na tom jede. To hlavni je ale v jeji lehosti! Jezdil jsem ted na R6 a musim rict ze na tej moji VFRce se mi projizdeli zatacky daleko lepe...Tak at ti jezdi a hlavne drzi motor,jelikoz se hooodne spatne shani jinej.Ale nemej strach ten motor je nesmrtelnej!
Tak už to dlouho nebude trvat a bude doma, vše co jste zde jmenovali v podstatě splňuje, ještě musim zkusit pořádně tu rovnost toho rámu,ale vypadá že to by mělo být ok taky, jinak trošičku mě zarazilo že tam jde hůř neutral a tak je to normální u těhlech strojů? co je příčinou? ale není to poprvé co jsem se s tim u nějaké moto setkal, tak nevim.Jinak ještě by mě zajímala protože nejsem až tak ostřílenej jak si na tom stojí v provozu výkonnostně a co zvládá tenhle stroj?k jaké moto se dá výkonostně přirovnat?dlouho jsem uvažoval taky o cbr a tak by mě zajímalo srovnání s cbr 600 rv kolem 92, výkon kolem 47 kw tušim a vejš?díky
Nazdar pilote tak určitě první věci kerý by jsis měl všimnout je ten rám bud zkus jízdu bez řidítek nebo si přilož 2 rovný latě a přilož k přednímu a radnímu kolu podle nich zkus změřit rovinu a uvidíš.Další dost důležitou částí jsou brzdy zkus jestli uslišíš drhnutí při jízdě a podívej se na kotouče a destičky jestli nejsou zhoblovaný a v kotoučích rejhy od sjetejch destiček u motoru se věnuj hlavně zvuku jestli motor běhá dobře i při vyžších otáčkách a jestli necvakají ventily.potom se podívej na ráfky zda nejsou bouchlý a vyklepávaný.potom koukni na plasty jestli nejsou zespodu vařený na svíčky kdyžtak mrkni jestli to dobře spaluje poznáš to tak že by byl na svíčkách olej nespálenej.a kokni pod motor jestli z toho nic neteče podle mě to jsou takový základní věci na kerá se ná dbát při koupi já to tak udělal a nestěžuju si. a ještě výrobní číslo motoru a rámu at to sedi podle papíru tak při koupi hodně štěstí .
Ma ho muj spolužák a musim říct,že mu to docela lita dokonce i mě na FZ6 natře ale bude to spíš tim že já se na tom ještě bojim No dej si pozor jestli je bouraná tj. jestli neni hnutej rám nebo někde svařovanej(zjistíš tim že zajízdy pustíš řidítka tak ti potáhne do strany), jestli je motor ok (kolísání otáček <-může být jen svíčkou, rachtání, klepání ventilů,...) teď mě nic dalšího nenapadá ale tohle je asi to nejdůležitější! přeju hodně štěstí při koupi
orgovany:s tim designem s tebou celkem souhlasim, ale finance mi neumožnují jít vejš a za 40000 si myslim že to moc velkou konkurenci ve svý třídě nemá, a zase tak nejošklivější ve svý kategorii není, ale jak říkáš nejdůležitější je aby šlapal motor a ten se zdá být ve výbornym stavu, jinak díky a měj se
Nazdar bikere neznámej, VFR 400 je určitě precizní 4kilo, jedno z nejlepších mezi konkurencí. Ale ta tvá budoucí, no nevim nevim.... Žádnej zázrak to zrovna není, snad tomu odpovídá ta cena. A ten zadek z GSX - R tomu podle mě moc nesluší, jelikož to ostatní na motorce je z počátku 90. let desigenově tam chybý ta harmónie. Holt 10 let ve vývoji desigenu se někde projevit musí... <br />
Ale nejdůležitější je aby byl motor ok, ale ten by rozhodně neměl bejt špatnej. Ten muj šlape jako švícary a je mnohem tišejší než ten na Haye . Holt je to Honda (záruka solidnosti)<br />
Jinak přeju co nejvíc kilásků bez nehod a ať ti šlape jako ty švícary
díky za radu, určitě se na to zaměřim, starty jsou i za studena jsou na tom skvěle, jediný co mě trošičku zarazilo je že tam jde hůř neutrál, jinak ostatní rychlosti ok.
Tak tech veci, na ktery si dat maizla je plno, ale u VFR je detskou nemoci regulator dobijeni- bez merice ale tezko zjistis, zda funguje v poradku. Pak se zkus zamerit na startovani za studena. Motorku si projed, vyzkousej vsechny rychlosti, lehce pust riditka, jestli se neklepou nebo netahnou do strany, zkus vyradit a plynule brzdit jen predkem- kvuli pripadnym zvlnenym kotoucum apod. Nejlip vem nekoho zkusenyho, kdo si to taky projede. Hodne stesti a pak dej vedet, rad tu svoji 750 seznamim s tvoji Radek