PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 250 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Frankie
Vloženo 16.10.2020
Aktualizováno 15.5.2024
Zobrazeno 4 438x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 28 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LOWEOld
LOWEOld napsal 01.06.23 v 20:06 1b.

Sally06
Sally06 napsal 04.11.22 v 22:07

Fuj dočetl jsem to. Parádní čtení a zase se mi potvrzuje, že mnoho, ale mnoho lidí hledá např. takovou KLX 450 S s váhou 250 S Bohužel to už v dnešní době asi nepřijde U Hondy a vlastně u všech endur se mi nelíbí, proč dělají černé ráfky? Je to humus na kterém jde všechno vidět! takže Kawa TOP 10b.

Crawly
Crawly napsal 28.09.22 v 10:26 10b.

Luxus článek!

bruttopyr
bruttopyr napsal 17.08.22 v 14:20 10b.

Pěkná recenze navíc po jejím přečtení už nemám tak výčitky, že díky více motorkám Xtrainera zanedbávám jen pár vyjížďkami v roce.
A máš pravdu, méně je někdy více.

Vlnič
Vlnič napsal 01.09.21 v 14:44 10b.

Zdar Frankie, super přínosný profil a informace
Stejně jako Ty jsem totiž dovezl do garárže tohle malý KLX a tak teď hledám všechny dostupné informace
V mnoha bodech se s Tebou shoduju, ale na nějaké větší hodnocení je dost brzy, mám ji 2 tejdny.
Máme dost podobný motocyklový vývoj

davprok
davprok napsal 21.10.20 v 13:14 10b.

Ahoj,
Prošel jsem si stejnou anabázi jako ty. Normálně jezdím na Africe, ale to je stejný jak s tím tvým BMW. Nakonec jsem situaci vyřešil jinak než ty a šel cestou, kterou jsi zavrhl. Koupil předražené DRZ400E a narval do něj dalších 25tis. Nyní ovšem na něm lítám každý víkend s pusou od ucha k uchu a říkám si že i tak to byl super kup. Navíc jsme dokonce o 100kg lehčí než na Africe ! To už je fakt rozdíl :) :)

Mercurio
Mercurio napsal 21.10.20 v 07:40 10b.

Pěkné počtení,ostatně jako vždy. Ale měl jsi mi vzít tu bílou!!! Takhle nevím,zda ti dát 10bodů, nebo 10 pohlavků... Poslední odstavec pobavil,nicméně,tak by to mělo býti vždy a u všech! Víš co, na výlet s pohlavkama nemám čas. Dávám 10b.

Sally06
Sally06 napsal 20.10.20 v 17:32 10b.

Pecka recenze. Lípe bych to neřekl. Nechápu, proč už dávno neexistuje WR450R, KLX450. Po WRku ve 450 by byl takový hlad, že by se i WRFka přestali prodávat 10b.

mRKEF
mRKEF napsal 20.10.20 v 15:23

Hezky si to napsal. Taky jsem se v posledních letech vzhlédl v 250cc třídě. Mám stále CRF, měl jsem i WRR a mám ještě AJP. Upřímně nutno říci, že to WRR je prostě nejlepší "kompromisní" moto třídy. Proto se taky tak nechá zaplatit - bohužel. KLX jsem ještě nezkusil, taky by mě docela zajímala jak se chová. Jednou jsem ji akorát viděl naživo a líbilo se mi jak je pěkně subtilní a myslím, že v terénu bude velmi dobrá proti CRF.

Ta posloupnost bude asi nějaká taková:

CRF - více silnic
WRR - někde mezi s tím, že má asi nejživější motor
AJP - více bahna

MarioV2
MarioV2 napsal 20.10.20 v 13:12 10b.

Pěkný popis a recenze... za 10b.

Honza-TA950
Honza-TA950 napsal 20.10.20 v 10:34 10b.

Pěkná recenze - lehké motorky mě také baví a dost jsem na nich po světe najel a u nás jsme měl WRR, plně souhlasím s vyzněním, že se jedná z hlediska výrobců o popelky a je to škoda. Na 450L jsem netrpělivě čekal pak to bylo totální zklamání - ale u civilní verze 1000km olej? dtto 390 - tam to taky zazdil podvozek. škoda - na nástupce DRZ400 pořád čekám.

Dan66
Dan66 napsal 20.10.20 v 10:07 10b.

Velmi pěkná recenze. Podle mého se tím můžeš i živit

Mig_35
Mig_35 napsal 20.10.20 v 07:42

PK57: ono stačí říct, že třeba 690ka je nad moje síly, není na tom nic špatného, je to přemotorovaná bestie a nabízí výkon vyšší, než dakarské motorky, v těle obdobných proporcí. Na silnici ji dokáže vodit kdekdo, ale v terénu už umí pěkně vytahat ruce.
Myslím, že EXC 250/350 by byla úplně v pohodě univerální enduro.

Frankie
Frankie napsal 19.10.20 v 20:54

Díky všem za komentáře
Přibírat 20kg nebudu. Ono když je ti 42 let a cely život jsi neměl víc než 63kg, těžko se to mění. Tlustej bejt nechci a cvičení mě nikdy nebavilo
Tahle motorka není žádný ideál, ale z tý bídy co je k dispozici, se celkem dá, proto o ní píšu. Ano, motorky střídám, beru to jako proces. Ta má to, ta zase ono...je to stálý objevování a to mě na tom baví, poznávat nové věci a získávat zkušenosti.
Jsem jen amatér, kterej píše svoje naprosto subjektivní pocity, názory a zkušenosti. A strašně moc mě to psaní baví ! Díky moc všem, že to čtete

Pavel-dačice
Pavel-dačice napsal 19.10.20 v 19:00 8b.

pěkný

cong156
cong156 napsal 19.10.20 v 16:08

Dle mě jsou právě ty moderní jednoválce 690/701 právě nejuniverzálnější. S pár modifikacem pokrejou nejširší paletu ježdění...ale...
tvé úvahy chápu. Sám jsem na tuhle třídu 250ccm narazil a zamiloval si ji.
Jinak...svět nelže, to WR za každý ten peníz vážně stojí. ;)
Recenze pěkná.

PK57
PK57 napsal 19.10.20 v 10:16

A souhlasím že XR400 je super, ale je to kopačka. Měl jsem DR650 a DR350 - ta byla bezvadná, takový traktorek, ale zkuse to nakopnout v prudkém svahu v lese po pádu, ulité... Už jsem to nedával, tak šla bohužel z domu.

PK57
PK57 napsal 19.10.20 v 10:10 10b.

Podrobně popsané úvahy při výběru, bezva, ať Ti dobře slouží. Sám mám CBF250L, kamarádi dtto, dále Bety a AJP - u těch celkem sedí popis od Frankieho...

A pro MIG_35: jsou to Frankieho názory z pohledu lehkého jezdce, nikoho nehaní, na nikoho neháže špínu, jen popisuje co vidí a jak to cítí. Je to pouze jeho názor a díky za něj.

Barney
Barney napsal 19.10.20 v 09:02 10b.

Pěkně rozepsaný výběr.

Mig_35
Mig_35 napsal 19.10.20 v 09:01 10b.

jedna stará známá vždycky říkala "všichni vod ho..n, jen von celej v bílým"
zdá se, že všechny ostatní motorky na světě jsou aušus a tahle vychcípaná kawa hraje prim...
P.S. 690ka opravdu není EXCčko. daleko blíž má k Dakarce (450 RR)

5157
5157 napsal 19.10.20 v 07:54 10b.

Dobře napsaná recenze moje crf 250l. U mě dobrý.

erbe
erbe napsal 19.10.20 v 07:52 10b.

Tomu hovorím parádna recenzia!
Po dlhej dobe zaslúžených 10b!

vopák
vopák napsal 18.10.20 v 09:49 10b.

Parádní lehký endurko ,moc jich k sehnání neni.Mě se líbí i to crfko-na živo na mě půsubí právě bytelnym dojmem. Užívej

Hříbek
Hříbek napsal 17.10.20 v 14:00 10b.

Hříbek
Hříbek napsal 17.10.20 v 13:59

Pěkně ses rozepsal a musím souhlasit, univerzální endurka prostě nejsou, snad jen to wr, ale ty ceny katastrofa a vzdy je to jen kompromis. Kamos koupil crf250, tezka,slaba, meka. Ja chtel wr250F, ale ani ty nejsou, tak jsem vzal za vděk Gasem s wr motorem a pecka at ti dela radost

fischpis
fischpis napsal 17.10.20 v 11:44 10b.

Krásný a detailní popis úplně všeho Ale kdybych si mohl dovolit ti mohl poradit, tak by se vyplatilo přibrat 20kg živé váhy a krom ušetřeného vagonu času s laděnim podvozku by jsi ušetřil i balík peněz ty kráso ti to vychází co rok to mašina Teď ale vážně Oťas!!! Článek samozřejmě super, tvé básnické střevo prostě nezklame jestli jsi takhle přísně kritickej v posuzování žen, tak pozdravuj Míšu a vyřiď jí že musí mít svatozář s tebou

Frankie
Frankie napsal 17.10.20 v 11:17

Zapomněl jsem napsat, že chci motorku se startérem, tak jsem to tam už připsal I to je jeden z důvodů proč XR400 ne. Já jí chtěl a moc. Asi před 15 lety jsem objel pár kousků na inzerát. Ale byly hrozně drahý na to, co ta motorka nabízí. A taky mi vadila absence startéru a servis po 1000km. Dnes je ta motorka už hodně stará a najít zachovalý kousek bude velké umění.
Jinak díky a s těmi pády máš pravdu, už jsem jí lehce pokřtil

PSanec
PSanec napsal 17.10.20 v 07:25 10b.

Moc pěkné enduro,univerzál,Akorát bych s tebou nesouhlasil,že Honda XR 400je stará vrána, mám Hondu XR 400 i Hondu XR 650,obě koupené jako nové.Akorát měním olej, 3x řetěz,sadu,Ix ventily.Obě ma ji nalítáno kolem 15 000 km.Vím není to mnoho,ale obávám, že žádné jiné hobby enduro se jim vůbec kvalitou a spolehlivostí nevyrovná.Zatím si stojím.Přeji ti jen super km a měkké pády ty k tomu patří.



TOPlist