PROFIL MOTORKY

AJP PR7 (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník erbe
Vloženo 23.2.2019
Aktualizováno 25.10.2021
Zobrazeno 7 460x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 15 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kain80
kain80 napsal 31.03.24 v 18:17 10b.

VlastiMatty
VlastiMatty napsal 03.03.24 v 16:37 10b.

Foto PR7 zapadle ve sněhu je topka

EJQ
EJQ napsal 04.06.21 v 10:09 10b.

Servus Robo! Prosim ťa,kde je na AJP PR7 najlepši dealer na Slovensku podla teba. Mám záujem o tutu mašinu.Dakujem! Miro z Malaciek

OffroaderXR
OffroaderXR napsal 20.03.21 v 10:40 10b.

To cukání v nízkých otáčkách jsem řešil na mých bývalých dvou italských Huskách a pomohlo přehrání map a obohacení směsi v nízkých otáčkách. Kdysi jsem na AJP čekal a moc se těšil, ale zabili to pro mne dost vysokou cenou. Nakonec jsem pořídil lehce jetou 701 ,dovybavil řadou doplňků od R/G, Oberon atd. a pořád mě přišla levněji než PR7. Další z důvodu koupi 701 bylo, že je na trhu obrovské množství doplňků a neoriginálních dílů. Na PR7 jsem bohužel nikdy nejel, ale co si na 701 chválím je právě výborně vyladěný průběh výkonu motoru, přesto že má velký výkon, jde perfektně dávkovat a jízda na "brbláka" je velmi příjemná. Díval jsem se na myslím tvoje videa na youtube - SK-Altaj-Magadan a to dokazuje že PR7 je spolehlivý stroj, což je pro takového cestovatele jako jsi ty to nejpodstatnější ... Přeji spoustu dalších úspěšných a zábavných km a třeba se někde potkáme, jsem ze střední Moravy do žiliny je to kousek

Mr.Dreamer
Mr.Dreamer napsal 14.01.20 v 22:22 10b.

No teda, tomu říkám plně využitá motorka .

HusKa701
HusKa701 napsal 05.10.19 v 22:27

Zdar. Když bys měl někdy namířeno do naší oblasti dej vědět. Jednak můžeme spolu navštívit krásná místa. Porovnat oba stoje v reálu ale HLAVNĚ, VÁŽÍM SI LIDÍ KTEŘÍ SI STOJÍ ZA SVÝM a moc rád takové lidi poznávám. Takže pozvánka k nám do Telče Ať ti mašina slouží a ať Ti přináší radost!

erbe
erbe napsal 05.10.19 v 09:04

@HusKa701> takže to môžeme uzavrieť s tým, že je to lepšia motorka pre teba. S žiadnym rozdielom parametrov nemáš problém. To je super. Objektívne sú tie parametre ale iné
S tým kokpitom je jasné, že ťa to baví, je to vidieť. Ja by som do toho nešiel a ani by som niečo také nechcel úprimne. Takže zase subjektívny pohľad.
S tým výkonom máš pravdu. Ja som sa okolo týchto vecí točil viac kým som riešil autá. Na motorkách ma to netrápi. Ale krátke sanie vo všobecnosti znižuje krútiaci momoment v nízkych otáčkach ale motor dlhšie drží krivku vo vysokých, preto je ten nárast výkonu. Čiže menej dole, viac hore.
Tak hlavne že si spokojný

HusKa701
HusKa701 napsal 04.10.19 v 22:45

Zdar, stojíš si za svým a to je dobře ale já taky větší zdvihy na tlumičích u 701 fakt nepotřebuju ještě jsem je nikdy nedostal na doraz Huska má malou nádrž,(myslím že jen 12,5 l) ale při mojí dlouhodobě měřený(50 000 km) průměrný spotřebě 3,5 l/100 km mám vždy dojezd nad 300 km a to mi fakt stačí. Než jsem motorku pořídil právě z dojezdu jsem měl obavy protože jsem viděl jak kámošovi žere KTM Byl jsem velmi mile překvapen a přídavnou nádrž neřeším - nepotřebuju. Vzduchový filtr jsem vyměnil (za pár korun) za pěnový - jak uvádíš "krátký". Že by se snížil výkon nebo motorka jela hůř v jakýmkoli režimu TAK TO TEDY ANI NÁHODOU! Přesně naopak jak píšeš, právě v nízkých otáčkách se motor chová lépe. Je ale potřeba dodat , že jsem upravoval nejen sání , ale také "otvíral" výfuk a celé to (ZDARMA!!!) u prodejce doladil odpovídající palivovou mapou Na brzdě jsem s motorkou nebyl ale na netu jsem ještě před nákupem motorky někde zavadil o video kde po stejných úpravách nějakého rakušáka motor 701-r 2017 na brzdě vykazuje výkon 90 koní. Na silnici je to velmi příjemný, v terénu je (pro mně) výkonu až přebytek. Hlavně za mokra
Kokpit jsem si celý navrhnul a vyrobil sám v domácí dílně. Nakoupil jsem pár hliníkových profilů, něco nerezu. Cena v řádech tisícikorun. Za cca 2000Kč homologovaný kulatý světla. Stavitelný plexi za cca 1600 Kč. Otáčkoměr, který mi na motorce chyběl za cca 2000 Kč. Toť vše. Práci nepočítám , protože mně to prostě baví Výdrž je neuvěřitelná. Jezdím každoročně (někdy i vícekrát v roce) Rumunsko s klukama co mají lehký vostrý endura...někdy je terén dost drsný na tak těžkou motorku a nic moc jezdce takže jsou pády, ale všechno co jsem na mašině upravil funguje. Mám z toho upřímnou radost Na silnici funguje štít tak dobře , že do cca 120 km rychlosti (při bezvětří) můžu jezdit naprosto v pohodě s vyklopenou helmou
Že nemám podsedlovej rám a místo toho nádrž mi vůbec nikdy nevadilo. Naopak nádrž posazená níž má pozitivní vliv na jízdu - snižuje těžiště - za mně moc dobře vymyšlený Na letošní sezonu jsem koupil rozšířené stupačky originál pro závody rally byly drahý stály asi 4000 Kč ale nelituju, naopak měl jsem je koupit už dávno.
Na netu vidím cenovku AJP 270 000 Kč No a já kopil NOVOU Husku model 2017 koncem r. 2016 za takový peníze , že s těma úpravama co píšu na 270 000,- zdaleka nejsem tak proč by to měla být motorka pro bohatý??? To nechápu I kdyby se motorka vyladila z dílů Rade Garage (naprosto špičkový věci za velmi solidní cenu...alespoň ty věci který jsem od nich bral a se kterýma mám zkušenost) tak cenovka nebude VÝRAZNĚ jinde než je nová cena AJP. Ani tady mi tedy Huska 701 nevychází jako "motorka pro bohaté". Kvalitu strojů nebo srovnání který je v čem lepší nebo horší neumím porovnat protože jsem na AJP nikdy nejezdil. Zato na Husce 701 mám za tři sezony odjetých více než 50 000 km a můžu říct že jsem MAXIMÁLNĚ SPOKOJENEJ

erbe
erbe napsal 02.10.19 v 08:16

@HusKa701> dík za komentár ale nemôžem súhlasiť. Len najzákladnejšie rozdiely AJP vs 701 - nižší zdvih vidlice, tlmiča, malá nádrž a kokpit.
Môžeš sa aj poskladať a dôvtipom a vyhrnutými rukávmi vyšší zdvih a nádrž nevyriešiš. Teda pikiaľ nezačneš nosiť kanister. Výmena vidlice za obdobnú v rovnakej kvalite je 1000-2000eur, nádrž namiesto airboxu robí za normálne peniaze len RadeGarage. Ale má to nedostatky. Krátke sanie znižuje krútiaci moment v nízkych otáčkach, presne to čo na tom motore nechceš a posunie ti to sanie na nižšie a nebezpečnejšie miesto pri brodení resp. pádoch vo vode. Ak chceme väčšiu nádrž inde ako namiesto airboxu tak sme zase v tisícoch eur.
Kokpit> tu sa dá uvažovať o samodomo riešení, ale ak to má aj fungovať a niečo vydržať treba na to značný technický ak nie až konštruktérsky background. Nehovoriac o nutnosti možnosti vypálenia dielov, ohýbania, zvárania hlinníka a tvarovania plastov. No a hlavne mrte chuti a hlavne času. Cena v prepočte na vlastnú prácu výjde pre človeka ktorý zjavne má peniaze, lebo si kúpil motorku za 10000eur na nezmysel podľa mňa. Čiže z môjho pohľadu je to všetko 3-5tisíc eur navyše. A to ešte nie sme pri detailoch ako stupačky, sedadlo absencia podsedlového rámu u 701 atď. Mne v tejto porovnávačke 701/690 vyšla ako motorka pre bohatých ľudí.

No a hlavne čo toto všetko obnáša je úmorné vŕtanie sa v motorke a prinása nemalé riziko nových spôsobených problémov. Už pripraviť na veľkú cestu hotovú motorku ako AJP dú desiatky hodín. S nutnosťou vštkých úprav polotovaru ako 701 sme na dvoj-trojnásobku. To už si každý musí prebrať sám

erbe
erbe napsal 02.10.19 v 08:07

@Pavel_T> ktorá mašina je úplne ideálna, žejo? Ostatne nedostatky sú skôr kozmetického charakteru. Po technickej stránke je motorke len ťažko niečo vytknúť. Všetko je premyslené a účelové. Slabšie tesnenia na pákovaní človek prežije, lebo ložiská sú normalizované a stoja pár korún. Napr CRF má ložiska pekne za guferami, ale sú špecifické a stoja trojnásobok toho čo u AJP. A podobne je to skoro so všetkým. Vstrekovač na CRFku stojí 200eur, na AJP 60, palivové čerpadlo CRF 400eur, AJP 50eur, a tak dále

HusKa701
HusKa701 napsal 01.10.19 v 21:15 10b.

Moc hezká mašina Nepochybuju o tom že je variabilní - skutečný "dual sport" a plně funkční. Taky super popis stroje a zkušenosti s ním. Jediný co v popisu určitě není pravda je cena "dovybavení" Husqvarny 701 na úroveň APJ. Je třeba kouknout kolik co kde stojí a nebo se toho "nebát a vyhrnout rukávy" Spoustu věci lze přizpůsobit vlastní silou a důvtipem ...pak to funguje ještě lépe než z továrny URČITĚ ALE DÁVÁM

Pavel_T
Pavel_T napsal 01.10.19 v 20:22 10b.

Pěkná mašina, líbí. Škoda některých drobných nedokonalostí. Já zatím dal přednost té CRF ve verzi Rally. AJP bude určitě podvozkově a motoricky o dost lepší, aby ne při dvojnásobné ceně. A určitě vydrží drsnější zacházení, na CRF RL mi vadí moc zbytečných plastů dole.

erbe
erbe napsal 11.04.19 v 10:52

@mRKEF> je to oficiálne jednomiestny stroj. Stupačky by sa tam ale nejaké namontovať daly keby o to šlo.
Ja si práve myslím, že ja som na tento stroj až moc cestovateľ. Servisné intervaly sú omnoho kratšie a trochu náročnejšie ako na CRFke. Je to ďaleko nekompromisnejší stroj ako dobráčik hondička. Uvidíme...

mRKEF
mRKEF napsal 11.04.19 v 09:39 10b.

Koukám, že máš nástupce CRF. Taky se mi AJP líbí, ale jsem málo ultra-cestovatel na takový stroj :). Btw je to otypované jako dvoumísto nebo jen jednomísto?

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 23.02.19 v 19:39 10b.

mal som moznost sa na nej vozit, super motorka!



TOPlist