Vlastník | Frčaldo | |
---|---|---|
Vloženo | 19.2.2018 | |
Aktualizováno | 19.2.2018 | |
Zobrazeno | 4 029x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
Vlastník | Frčaldo | |
---|---|---|
Vloženo | 19.2.2018 | |
Aktualizováno | 19.2.2018 | |
Zobrazeno | 4 029x |
Hezky jsi to napsal. A černá je nejhezčí.
Pěkný kousek železa
Taky už to "začínám chápat" Ať jezdí a třeba, dá-li Bůh se potkáme na nějakým Jawa350Tour scuku
T aky mám něco podobného doma se štítkem v azbuce, ale místo chromu mám šedý rám a madla spolujezdce. Ale stroj je to parádní ... česká doména
Jednou jsem za jízdy uškvařil vrabce co se mi narval mezi válce Někde jsem ale četl, že ty 638 měly (aspoň ze začátku výroby) nějakou konstrukční chybu na vložkách válců, kvůli kterým to bylo náchylné k zadírání.
hajnrich:
tomu zadírání šlo celkem elegantně předejít montáží teploměru z vejtřasky, anebo z tanku T-72.
A pochopitelně se taky na něj občas podívat!
Měl jsem ji kdysi. Stříbrná metalíza, červená sedačka. Úplná bomba Koupil jsem jednu z prvních, muselo to být v r.1984, nebo 85, v OD Máj v Praze. Údajně zbytek dodávky do SSSR, stála něco přes 11 000. Pamatuju si, že první dvě sezóny si jí lidi fotili, vůbec tehdy nebyly k sehnání ani k vidění. Někdy hned první léto jsem si udělal výlet do Zschopau v tehdejším NDR (mám to kousek přes kopečky) a místní krotitelé MZ a Simsonů z ní byli úplně na větvi. Taková tehdy byla doba.. Za devět let jsem na ní natočil 85 000 km, ale stálo mne výměnu motoru a nespočet výbrusů válců, pořád se to zadíralo, stačilo to trochu víc v létě honit. Už je to dlouho, ale pořád se mi stýská po vůni dvoutaktů. Což mi připomíná, zbyly mi po ní nějaké díly. Kdyby měl někdo zájem, hodím to teď do inzerce.
Škoda že lak není orig., holt člověk nemůže mít asi všechno. Vývozní 638 jsem měl ( fungl novou, v červené metalíze) , a jela parádně. Kámoš měl ČR model v normální červené a rozdíl byl znát. Tak jsme na to trochu koukli a porovnali. V otvoru sání jsem neměl vložku, co omezuje průchod vzduchu a měl jsem větší trysku v karburátoru. Ještě jsem pak dopátral, že v Rusku jsou větší hlukové limity, tak proto.
Detaily po mě nechtěj, už je to skoro 30 let. Za motorku a příběh jasných 10b
Moc pěkná, taky jsem chtěl černou Zatim mám osmu v modrý perleti, ale časem snad seženu díly v černý barvě :) Tak ať jezdí
jak říkáš ".. to nejde tam nechat :D "
Motorka super, taky jsem ji vlastnil.Jen ty keci, že jiní lidé...?? Zbytečné.
Veľmi pekná Jawa.
Tak je to spravne tak to ma byt soudruzi...
Hehe, prý životní styl.
Jsem si hned vzpomněl, jak se mě chlapi ptali po první odježděné šichtě na Tatře, jak se v hospodě poznají tatrováci.
Jsou to chlapi s nejšpinavějšíma rukama a řvou na druhé, že jezdí s nejlepším autem.
Jinak v poho.
Já mám teorii (po českých motorkách a po té Tatře), že mít zalíbení v Jawě znamená vlastnit nějakou duševní chorobu. Jakou, to ještě nevím. Ale manželce vždycky říkám, ať si zkusí představit, kolik by ji to stálo, kdybych všechen ten čas strávený v garáži prochlastal v hospodě.
Gut!
Čau, pěkná Jawa a i pěkně popsané info
10b za vzkříšenou Jawu. Ta stodola, to byl dobrý objev.
Parada. Pěkně popsané.
Paráda!