Vlastník | Boox | |
---|---|---|
Vloženo | 15.5.2015 | |
Aktualizováno | 24.3.2016 | |
Zobrazeno | 1 999x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
Vlastník | Boox | |
---|---|---|
Vloženo | 15.5.2015 | |
Aktualizováno | 24.3.2016 | |
Zobrazeno | 1 999x |
"na rozježdění bude stačit" "zátak nastupuje 5-6tisíc ot." Ty jseš dobrej
Za ty peníze jsi nemohl vybrat lépe,taky ji mám a zatím spokojenos
Díky moc ..
Vítej.
Pěknej stroj, na cestování ideální volba, ať slouží
Za 14 dní to asi nestihnu - počítám tak 1.-2. týden v červnu. Olej budu vozit s sebou jako majitel přejemnou. No nemůže se na to dočkat ...
Tak pohni at muzes jezdit...tohle prece nemuze stat v garazi
Davam 10bodu
No ono to s tim olejem tak uplne neni, zalezi spis na stavu motoru a karburatoru Mikuni, ktery vetsinou po par (desitkach) tisicich byly vybehany a bohata smes zapricinila vyssi spotrebu jak paliva, tak oleje. Co jsem se docetl v diskuzich o motorkach s temito karburatory, je to vyrobni "vada". Reseni existuje, musi se vymenit kominky (ve kterych je jehla) za niklovany od firmy factorypro, . Ty byvaji vymackany - ovalny smerem k motoru. Spotreba benzinu a kultura jizdy se zmeni velmi, spotreba oleje ale jen malo. Vymena gufer na ventilech nepomuze (sam jsem ji delal) a vymena krouzku je jen na chvili (mam je tam ted 1000km a pocitam, ze se to moc nezlepsi). Takze hlidat, dolevat a vozit olej v kufru...
Jinak jestli to stihnes, za 14 dni je sraz majitelu a priznivcu TDM na Slovensku. Vic na www.yamaha-tdm.cz
Jednuduché u těchto motorů je, že pokud jí točíš tak bude brát olej. Při pohodovém ježdění si nevezme skoro nic. Pěkný a zachovalý kousek
pěkná
Gratuluji kvýborné volbě ! Určitě budeš spokojen a s tím olejem to není tak tragické , hodně záleží na řidiči ...