PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 RT (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KarelBush
Vloženo 13.2.2015
Aktualizováno 11.12.2018
Zobrazeno 1 523x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Je u nás tradicí, že každé vozítko má své jméno. Dcera mu dala jméno Rafael.

Více fotografii

Motorka koupena od STS COMP s.r.o.

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Nějakou malou zkušenost jsem s motorkou už měl, protože kamarád si stejnou kupoval o rok dřív. Byli jsme pro ni společně a já na ní jel asi 150 km k němu domů. Zvláštní pocit, přál jsem si ji mít mnohem dřív než on, ale nešlo to. Přechod z choppera R1200CL na tohle byla velká změna, měl jsem pocit, že sedím na raketě.

Motorku bych doporučil pro - vyzrálejší motorkář, cestování

Doplňky na motorce - vše originál - maximální výbava kromě rádia

Recenze

Po ČZ 175 z mládí, po několika BMW R1100 v devadesátých letech na kterých jsem měl zkušenost jen z promo akcí, stejně jako po mnoha Harley Davidson 1200/998, kdy jsem si v r. 1998 zakoupil v Německu vlastního nového Haryka, na kterém jsem začal opravdu jezdit až někdy v r. 2006.
Naznal jsem ovšem, že tohle není motorka na cestování a původně jsem se zbláznil do BMW R1200C, abych si pak pořídil BMW R1200CL. Moc pohodová motorka, jenomže jsem jezdil s klukama, co měli v té době silniční motorky a tam jsem často nestíhal. Tak jsem chtěl po nějaké době nějakou cestovní motorku a volba byla jasná.
Mám ji rok, najel jsem asi 10000 km a kdybych chtěl někdy nějakou jinou motorku, bylo by to zase RTéčko. Škoda, že většina kamarádů v mezičase přešla zase na endura . Motorka je dle mého názoru mnohem pohodlnější než chopper, konečně výkon, který dává jistotu a vybavení snů. Když pominu vyhřívání heftů a sedadel, tempomat, elektricky výsuvné plexi atd., tak především systém nastavení odpružení atd. Motorka působí, že je velká, ale řídí se skoro jako kolo. Spotřeba cca. 4,5 l/100km
Rychloupínací kufry - to nemá chybu, poruchy zatím žádné - výměna oleje v motoru atd.
Nejlépe se motorka cítí na silnici, v zatáčkovitém terénu si to užívá. Město není problém, ale vzhledem k šíři kufrů se nedá nějak moc protahovat mezi auty. Terén jsem moc nezkoušel, tam tahle motorka ani nepatří.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rudirt
rudirt napsal 25.02.15 v 18:21

Tak Karle, hoooodně spokojeností Rafaelem - hezké jméno, je vidět,
že se dostal do DOBRÉ rodiny!
O protahování mezi auty ve městě, jsem po zkušenosti z teplické
dálnice a kolem Černého Mostu raději boční kufry dobře zabalil,
koupil 50 l TOP-ku od HEPCO a na delší výjezdy přidávám
SEATBAG od SW-MOTECH (BAGS CONNECTION) a už se mi
protahuje velice dobře!!! Kam projdou řidítka,tam se protáhnu i já...
Přeji hodně spokojených km, díky za fajny popis motorky
a VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!
Vítej v klubu RT. Někdy na cestě AHOJ-nejlépe v Ga-Pa na BMW MD.
Jasných 10 bodíků!!
RUDiRT

Piki
Piki napsal 13.02.15 v 20:31 9b.

Fakt boží. Hodně štěstí s Rafaelem

sumavak
sumavak napsal 13.02.15 v 11:55

Krásná holka a moc si ji užívej a přeju mnoho krásných a šťastně ujetých kilometrů. samozřejmě 10b

Petr_TA
Petr_TA napsal 13.02.15 v 09:24 10b.

Luxusní dostavník

Více komentářů



TOPlist