Naprosto pohodlná, lehká motorka, se kterou si bezvadně rozumím. Jen tak ji nevyměním.
První dojmy - Když jsem ji prvně uviděla, tak jsem se lekla, že je moc velká, vysoká. Do té doby jsem jezdila jen na skútru, začínala jsem na 50, 125 a skončila u Piaggia mp3 400. Autoškolu jsem absolvovala na Suzuki Bandit 600. Dnes rozhodně nelituji a život si bez ní neumím představit. Ten pocit, že ji mám mezi nohama, vítr se do mne opírá, pěkně si spolu uháníme a ona pode mnou krásně vrní, je prostě nepopsatelný pocit. Prostě ráda ji objímám :-)
Motorku bych doporučil pro - všem a nežným polovičkám :-)
Doplňky na motorce - padáky, kufry, plexi Givi, blaster, vyhřívané gripy Oxford
Recenze
Nemůžu říct, že je to moje vysněná motka, protože jsem o ní nesnila, v únoru by mne ještě nenapadlo, že budu hrdou majitelkou značky BMW, do té doby pro mne cenově nedostupné značky. Už vůbec ne, že bych někdy já jezdila na motorce, do té doby pro mne motorkáři, dárci orgánů. Šlo to rychle. Už jsem měla plné zuby těžkopádného stroje Piaggia mp3. U kamarádky jsem si zkusila jízdu na její Duccati 600 monster a zjistila, že vlastně na tom řazení, kterého jsem se tak bála, zas tak nic není a že mne to dokonce přitahuje a baví. Ještě ten večer jsem sedla k netu, dala inzerát na skútra, prodala elektrokolo a po týdnu koupila své Géeso. A jak jsem přišla na Géeso? Na netu jsem zadala téma "vhodná motorka pro holku".
Zbývalo vyřešit ještě malý detail, a sice získat řidičské oprávnění na motorku. Tak jsem se v březnu zapsala a v dubu se podařilo .
Nemůžu popsat moc zkušeností, ale můj miláček umí odpustit spoustu chyb. Do té doby jsem se bála na skútru klopit zatáčky, to je však minulost. Tahle motorka se naklání sama, prostě pode mnou úplně ožívá, je hodná, není divoká, ale zvládne i lehký terén, dlažební kostky skoro nevnímá. Tato motorka není supersport a je to znát, její výkon není nijak závratný, ale je úplně dostatečný 37 kw, do města, na výlety, ideál.
Nejraději s ní jezdím mimo naši dálnici, ale když na ní musím, tak zvládne i tu, vyplétaná kola jsou znát. Příjemná cestovní rychlost je dle mne kolem 110 - 120, při 130 a více už to není příjemné a to i vzhledem ke vzpřímenější poloze jezdce. Spotřeba se pohybuje v rozmezí od 3,4 až 3,8 l, nejsem rychlostní jezdec.
Moje motorka je z roku 2004, jednoválec, twin sparks, bez ABS a vyhřívaných rukojetí, s origo kufry, pořídila jsem padací rám Bartusz.
Motorka se cítí dobře, jak ve městě, tak na dlouhé cestě, v lehkém terénu, na okruhu asi ne.
Maličko bych jí vytkla červené sedlo, ne barvu, ale materiál, který dost klouže a možná by mohlo být měkčí, ale není to nic, co by se nedalo časem řešit. Vzhledem k uložení olejové nádrže, se mi dost při delší cestě zahřívá vnitrní strana pravého stehna, takže někdy musím za jízdy nohu odklopit a větrat. Taky se mi nedaří ji vždy dát na centrál.
Můj další level motorky bude jednou, doufám, BMW f 800 gs nebo Triumph Tiger 800.
Přes zimu 2015 dostala motorka nové sedlo na míru, které neklouže, je širší a vyšší. Je moc pohodlné. Dále pak nové pneumatiky Mitas E08. K plexi mi moje drahá polovička vyrobila deflektor, což je paráda, nekouká na mě tolik a hlava nedostává tak zabrat.
Dále dostala motorka servis, jak má být, kontrola, výměna oleje a vše ostatní a je připravena na letní dovolenou.
pěkné
Pekne GeeSo.Preju hodne pohodovych km a davam 10b
Moc hezká motorka. Z textu je cítit, že si ji opravdu užíváš.
pekne!