Dlouho jsem vybíral nástupce Futury, parametry byly jasné, víc jak litr, kardan a cesťák. Koukal jsem na FJR, K1200GT, K1200R. Ale pak jsem narazil na GTR a zjistil že ji prostě musím mít.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 GT: Cena dílů a elektrické problémy
BMW K 1200 R: Nakonec jsem zjistil, že je malá
Yamaha FJR 1300: Malá a zezadu vypadá prostě strašně
První dojmy - První dojem je takový, že ta motorka působí obrovským dojmem. Veškeré kilogramy se však ztratí při rozjezdu. Je to pro mě první čtyřválec a zatím si na to zvykám. Kardan funguje skvěle a motor je prostě turbína s neomezenou silou.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je pohodlná, poddajná, takže téměř pro kohokoli, kdo dokáže zvládnout obtížnější manipulaci na místě kvůli váze.
Doplňky na motorce - Navigace Garmin na RAM Mountu
Delší plexi z novějšího modelu už je na cestě
Přemýšlím o topcase kufru, ale prý to není nic moc na jízdní vlastnosti.
Recenze
Chtěl jsem něco cestovnějšího, pohodlnějšího a většího. A všechno tohle GTR splňuje. Je to polykač kilometrů. Co se dalších dojmů týče tak ty přidám jak budu mít víc najeto.
První dojmy ze zatáček jsou takové že motorka může mnohem víc než si hlava myslí.
Co se výbavy týče tak pro daný rok vše co šlo, ABS, el. plexi, boční kufry. Škoda jen toho že to nemá K-TRC.
Ondro uvidíme v průběhu času, bohužel pan Akrap na ebayi mi uniknul.
Pěknej stroj, akorát doufám, že co nejdříve odstraníš tu ošklivou trumpetu na pravé straně Jinak... už se těším na rychlostní souboj
Nad RT jsem taky chvíli uvažoval, známej prodával jedno moc pěkný a vybavený, ale trošku mi na něm chyběl výkon i když je to relativní. A váhově to zase takovej rozdíl není, alespoň pocitově, jelikož RT je zase vyšší.
Taky jsem ji měl mezi cesťáky kdysi v merku, ale trochu jsem se bál její velikosti, hmotnosti a síly a nakonec zvítězilo lehčí, ale slabší RT. Ale je to impozantní stroj a na dálky jak dělanej, gratuluju.