Další, už třetí KXF pod rukama, víceméně stejná jako předešlé modely, akorát 2014 má navíc traction control
První dojmy - mx motorka, jede parádně, teda první dojmy, mám zatím najeto 2,5mth, takže zatím motorka tuhá, tlumení nic moc, ale to se rozhýbe, pak přijde naladění podvozku od TK a mělo by být všechno jak má. KXF mi do ruky padla už v roce 2011, na nic si nemohu stěžovat
Doplňky na motorce - Výfuk ProCircuit T-6, Brzdový pedál a řadička apico, titanová řidítka Renthal Twinwall 997, oversize kotouč 270mm goldfren, páčky zeta, řetězová sada Talon, řetěz Renthal, hliníkový plyn apico, klemy ZAP, pomocník startu Groskopf, USA plasty cycra a kryt motoru cycra
Recenze
klasika, brzda, spojka, plyn, když je dobrej mezičlánek mezi sedačkou a řídítkami, tak jede všechno dobře, motor po nasazení pro circuit t6 jede parádně, skoro bez spojky to sežere všechno. Akorát absence oversize předního kotouče trochu omezuje funkčnost brzdy, ale to už mám všechno doladěné a vše funguje podle mých představ, akorát s traction control zatím nejsem velký kamarád :D furt se staví na bejka a nedokážu to pořádně zasednout ... :D
pekná