Pincek na každý den, má klasický vzhled, ovšem doplněn pár funkčními a designovými vychytávkami.
První dojmy - 20 let byla v kočárkárně u kamaráda v činžáku, nádrž byla do půlky plná takže parádní dobovej odér, měla kousnutej píst, ale a to je důležitý, ani jedno zrezlý místo, kde byla odřená tak to bylo maximálně trochu do oranžova.
Doplňky na motorce - Motorka je vlastně "stavba" toho nejlepšího co je na pionýrech možno vidět,,, má všechny libůstky nejstaršího modelu 05 jako jsou mazničky na vidlicích, revmaplech s krytím kabeláže, kryt řetězu chycený k tlumiči apod. a zárověň je doplněna o novejší a spolehlivější motor, výztuhy rámu, novější zapalování a spoustu dalších věcí které z ní dělají motorku na které se dá jezdit i dál než kolem komína.
Recenze
Na fíkovi sem začínal u dědy na chalupě, pak sem vyzkoušel různý motorky a zjistil sem že až tak motorkovej nejsem, už jezdim chvíli autem a tak mi to sedí, ale asi před čtvrt rokem jsem se bavil s kamarádem a nějak jsme se dostali k tomu že maj doma docela hezkýho pincka a že k němu maj i papíry a že jim je docela k ničemu. začalo mi to vrtat hlavou a za tejden sem si pro něj s vlekem jel. Tenhle stroj mi přirostl k srdci, ikdyž jsem ve třinácti věděl prd jak to naladit a používal jsem výhradně jeden šroubovák a kombinačky, vždycky sem nakonec dojel. Tohodle fíka chci zrenovovat pěkně od šroubku a účet na motorkářích jsem založil hlavně proto abych si tu moch nějak utřídit fotky z renovace a pochlubit se jak mi to jde nebo nejde.
Po roce:
Pionýr šlape jako hodinky, s tím, že elektro výzbroj je kromě žárovek, svíčky a nového směšně jednoduchého svazku vodičů přes 40 let stará, myslím, že špatná pověst kolem nespolehlivosti je vyvolaná typickými řidiči tohoto motocyklu a to velice mladými nebo přestárlými, jinak si to neumím odůvodnit. Údržbu nutnou k provozu stroje popisuji v deníku, ale myslím že mazání pohyblivých součástí třikrát za sezonu a dotahování řetězu je na poválečný vynález snad k smíchu. V provozních teplotách pod 5 stupňů je potřeba trochu zvednout volnoběh aby si byl člověk na semaforech jistý v kramflecích, dalo by se to vyřešit i bohatší směsí, ta je ale tak dokonale vyladěna na léto, že mi bylo líto jí přenastavovat. Polovinu sezony jsem jezdil s 12z kolečkem se kterým i ve dvou jezdcích zařadíte trojku na všech rovinkách. Třináctizubé je horší pro dva, v jednom se ale charakter převodovky změní tak, že trojku sice tolik neřadíte ale dvojka tam pořád drží a dá se vytočit, tím pádem jezdím téměř veškerý terén pořád 50 ale trojka je opravdu na rovinky. Ve dvou je nepoužitelná. Celkově je pionýr super. Nemám výtku a svezení je vždycky zážitek, má chrakter a nemá nic společnýho s tím na čem se dnes jezdí. Vždycky bude doma, bílou značku jsem tvrdě vybojoval a ať se jezdí za dvacet let třeba metr nad zemí fichtl tady bude smrdět furt.
Pěkná práce. Mám to samé, jen jsem nechal vše v originálu. At' nám jezdí a jezdí...
Krásná renovace
, Doufám, že se potkáme na nějakým tom srazu.
ještě neni komplet :) deník co tu je je celkem aktuální :) hotová bude snad do konce března :) v tom deníku je všechno napsaný ;)