Super trhač asfaltu, papírově 25kW, ale v reálu otevřená na 57kW. Šest kvaltů, čtyři válce, hromada krouťáku a dostatek výkonu pro cestovní jízdu
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: cena, vzhled
První dojmy - Výborný zátah od spodu, krásně drží na silnici. První svezení bylo naprosté nebe a dudy. Po pár MZtách a jedný 125ce byl přechod na 600 celkem skok, ale člověk si rychle zvykne na tu obrovskou sílu a fakt, že když jede do kopce na 6ku tak nemusí podřazovat o 3 kvalty, aby předjel auto.
Doplňky na motorce - Motorka je ve zcela originálním stavu, akorát přední světlo je ze staršího modelu.
Recenze
Od mého dětství jsem vždy tíhnul ke klasickým naháčům. Prostě kulatý světlo, chromovaný budíky a krásnej motor si jen tak visí v rámu bez žádných krytů nebo deklů. K tomu ještě překrásná 20litrová nádrž tomu dodává teprve ten správnej vzhled.
Proto jsem začal na Simsonu a dále přes MZ ETZ 150 a MZ RT 125 jsem se konečně propracoval k pořádný mašině (rozhodně netvrdím, že jsou ty předešlé motorky špatné :)). Takže abych to shrnul, je to vlastně taková vysněná mašina.
Po najetých zhruba 3000 km mohu říct, že je motorka naprosto úžasná. Sedlo je pohodlné a i po stovkách kilometrů se na něm dobře sedí. Dva masivní kotouče vpředu zajišťují perfektní brždění. Elektronické budíky s digitálním počítadlem kilometrů potěší i efektivním protočením až do maxima při zapnutí klíču :)
Jediná vada na mé krásce je pár škrábanců od předchozího majitele na nádrži, budíkách, blatníku a bohužel i na motoru. Přední tlumiče jsou už nějaké unavené, kolikrát mám strach, abych si někde neserval svody, ale výměna pružin by to měla napravit. A pokud jde o jízdní komfort, nemůžu si stěžovat. I naše krásné děravé silnice jsou zcela sjízdné, pouze místní opravy asflatu štěrkem jsou v zatáčkách trošku přítěží.
Budeš rád že ji máš,když Tě baví naháče
Nejlepší volba!
Paradni bandit za 10b,a ktem dizam aspon neni na ceste nuda