Po sportovním litru docela změna ... K lepšímu
První dojmy - Zábavná jak sviňa
Recenze
Koupena na začátku sezony 2011, po litrovém SVčku dosti velký úbytek výkonu, ale ta pohodlná jezdecká pozice ... 48 kobylek celkem svižně zrychluje do 120-130. Na vyšších rychostech nestíhá podvozek, ale hlavně nestačí motor. Max 180. Perfektní do města a na klikatých okreskách nestíhá ani kamarád s VFR V-tec, ovšem ten to dožene na rovince... . Jízda po dálnici se dá zkousnout, ale nic příjemnýho. Dálky se taky dají, ale po 400km se začíná ozývat pozadí. Spolehlivý motor (Motori Minarelli), který si kupuje od Italů i Yamaha a Jawa. Neskutečně blbě vymyšlený stojánek, hned při druhé jizdě a už dřel o asfalt (viz foto) upraveno pár tahy flexou a už v poho. Jelikož pracuji také v lese, zkusil jsem ji i tam ... na polních i lesních suchých cestách docela zábava, ale vyloženě přes kořeny atd. nic moc dost rychlá jednička a furt přes spojku a silniční gumy a vůbec na toto ta motorka není určena. Na asfaltu to nezkutečně rádo zatáčí a proto ji mám. Brzdy perfekt, podvozek trošíčku měkčí, ale taky dobrý ... pokud s tím nejedete nad 140. Za sezonu najeto cca 7000km bez sebemenšího problému a stále mě baví ...
Ale tak je to o te univerzálnosti ne Ale mas peknej kousek Mám ji taky ale černou s červenými koly a ladacky Leo Vince...jinak dotaz,nejsi z Letkova u Plzně náhodou? jsme mohli po jezdit společně
Želvíne, želvíne, oprav si ty hrubky. Pak to bude vypadat hned lépe.