Motorka kterou jsem ani nechtěl ale jsem rád že ji mám, a taky sa na ni hodně zapomíná. A pořád nevím co je to zač, cestovní?motard? naháč? prostě každej jsi v tom najde něco svého.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda FMX 650: Za stejnou cenu, hezká ale o hodně zastaralejší motorka
Suzuki XF 650 Freewind: Byl to kanditát č.1, Ale hezké kusy alespoň u nás na SK byli v podobné cene jako Pegaso, tak jsem si radši něco došetril na novější motorku
Aprilia Pegaso 650: To samý jak freewind
První dojmy - První dojem byl že je to fakt velká a težká motorka, inu, po 125tce tak púsobí každá. Prvá jazda za hustého dažďa a ja som sa vrátil aj s rohlíkom v prilbe a a vyťahoval kúpnu zmluvu :D
Motorku bych doporučil pro - Komu se líbí :D Menším postavám, holkám i s cestovatelským duchem, Nad 180 cm už bude nepohodlí
Doplňky na motorce - Doplňky
Po pádu už radši padací rám od RD moto
LED Smerovky - staré jsem ulomil během vázání zavazadel: D
Vyšší plexi, Givi topcase 46l, CNC páčky,
Recenze
Motorka byla celkem moderní, prostě se mi zalíbila.
Jízda je pohodlná, dá se klidne i ve dvou ale musí to být menší postavy. Posez je vzpřímený ,, šel jsem nejvíc asi 800km v kuse, jen s tankováním, a nic mě nebolelo, řidítka jsou široké, dobře se ovládá i v malých rychlostech.
[Big] MOTOR [/ b] [/ big]
Výkon 35kW, jeden válec, má své vibrace ale nic strašného, ??skoro vůbec to necítit. Chová se jako chopper, hezky všchno pobere od nízkych otáček. Jen je dost ucukaný, hlavně v kolonách na jednotce třeba používat spojku, jinak to cuká po pridání plynu. [[b]Převodovka Hodně krátká jednotka, ostatně rychlosti jsou zpřevodované do rychlosti, i když nemá šestku dá se v pohodě jít po dálnici bez trápení motoru..Motorka je lehká, není problém s manipulací na místě.
Hned po koupi jsem byl na ní 6 týdnů v Německu a nezklamala, dal jsem to mimo dálnic a tam se cítí nejlépe. Cesty nižší třídy, klikaté cestičky i s horším asfaltem jsou pro ni. V pohodě se dá držet i za silnějšími stroji.Pod sedlem je opravdu velký úložný prostor, takový jsem nikde neviděl. Dáte tam nářadí, lekárničku, klidne i sváču a spreje na řetez. Nádrž je plastová, nedáte na ni tankvak, ale je tam menší uzamykatelný prostor na cigarety a třebas peněženku.Třeba pochválit přední světlo, svítí opravdu jasně, v noci není problém. Spotřeba asi 5,5 litrú.
Cestou z dojčlandu byl menší pád při zastavování u krajnice asi v 5km / h, motorka si odnesla pouze jeden škrábanec, co mě samozřejmě nasralo, protože i když má 13 let vypadá pěkně. Ale to se stáva. Vždy když si ji pěkně ručně umyji a vyleštim, tak mám pocit že mám nový stroj.
Tak motorka prodána, nebo spíš uvolnila místo pro yamahu tracer 700 a múžu zhodnotiť že je to supr motorka. Opravdu moderní mašina, oproti traceru nemá ukazovatel zařazeného kvlatu a spotřebu, ale tracer nemá třeba hlásič vysunutého stojánku. Opravdu na tehtejší konkurenci, Yamaha XT660, Honda FMX, Suzuki freewind je u mně na 1 místě. Co se týče údržby, je to jednoduchá mašinka, všude je perfektní prístup, mašinu si rozeberete hned, a třeba takové zazimování predstavuje jen vybrat baterii, vyměnit olej a dát moto na stojany, plastová nádž nezrezavý :) Italové to umí. Po ní jsem chtěl jedine Itala, Benelli leoncino scrambler, našel jdem zajetý kus za dobrou cenu, ale nedalo jse domluvit z majitelem, pořád nemnel čas a já jsem koupil yamahu tracer 700 v akci...Ale snad jse jednou vrátim k italce :)
Ty zlaty kola vypadaj na Strade hodne dobre...
Pekný kus mašiny, tiež som nad ňou rozmýšľal, nech slúži =) .
Pěkný a opravdu asi opomíjený stroj.