Boxer + Telelever + Paralever + ESA = Silně návyková záležitost
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První dojem z první jízdy - motorka se klepe jako drahý pes :-)
Doplňky na motorce - Padací rám Touratech, prodloužení předního blatníku Touratech, kryt světlometu Touratech, hrazdička + držák navigace Touratech, mřížka olejového chladiče SW-Motech, bastry Barkbusters, kryty hlav válců BMW, podmotorový plech Touratech, kufry + nosiče Touratech, zadní blatníček Wunderlich,
Recenze
Esence funkcionalismu a techniky. První svezení - spíše rozpačité dojmy, ale s každým kilometrem vám motocykl víc a víc zalézá pod kůži, začínáte chápat cíl konstruktérů a smysl tohoto stroje.
Přestávají vám vadit vibrace syrového nezajetého boxeru, večer se těšíte, až zas stisknete startovací tlačítko, motka se pod vámi zatřese, těšíte se na vrčení plochého twinu a jeho úderný zátah, těšíte se na výborný podvozek, pohodlí za širokými rídítky, těšíte se na BMW..
Motocykl je opticky poměrně mohutný, ze značnou délkou, šířkou i výškou, při bližším ohledání je však průvzdušný, nic zbytečného navíc, milým překvapením je hmotnost a manipulace na místě.
Po rozjetí se stroj krásně vodí, do zatáček se sklápí s překvapivou lehkostí, kam ho pošlete, tam jede, podvozek na vás působí skálopevně a přece agilně.Brzdy jsou jedovky, je příjemné vědět, že ABS + ASC se můžou v krizové situaci hodit, jak plynou motohodiny, začínáte zkoušet ESA, a oceňujete třeba komfortní režim tlumení na rozbitých okreskách, když se pod vámi motka divně zavlní, kouknete na palubní počítač, zda máte správný tlak v předním a zadním kole, aha, máte, takže špatný povrch silnice, a zas vezmete za plyn..
S podvečerním chladem zapnete vyhřívané hefty a rukám schovaným za chrániči je hned dobře, popř. ještě povytáhnete plexištít a jede se dál.
Stinnou stránkou jsou blinkry, zvyknout se na ně dá poměrně rychle, ale 3 tlačitka místo jednoho?..
Displej palubního počítače by mohl být přehlednější a dvoudílné sedlo, tedy přesně sedlo řidiče se divně zacvakává, ale možná že je jen neochozený mechnismus.
Upevnění zavazadla místo sedla spolujezdce je díky množství chytů dílem okamžiku, a pokud nejste zrovna čahoun, kvitujete, že seatbag tím pádem sedí níž a snadno přes něj přehodíte nohu.
Bonusem konstrukce je i výborná dostupnost všech částí, netřeba rozebrat půl motorky jako u některých jiných značek, možným budoucím rizikem pak složitější elektronika. Aktuálně k 08/2015 najeto cca 33000 km, dosud žádná porucha. Veškerý servis dle předpisu v Invelt Praha.
Po dlouhém rozhodování 09.01.2016 moto prodáno(myslím, že do dobrých rukou), chci zkusit zas něco jiného.. Pokud to zrekapituluju, byl to skvělý stroj, parádně se mi s ním jezdilo a užil jsem si ho bez jediné závady. Ale změna je život
parada,mam ji taky,stejne kazdy nakonec skonci u BMW
...jo jasný srdcař a to je u mně za 10b
Tak přeji suché cesty,sluníčko a plnou nádrž.
Díky všem za komentáře, ať nám to všem dobře jezdí
Gratulace, tak ať jezdí, jezdí a co nejvíc vydrží!!!