Motorka stála posledních 30 let v kůlně a prášilo se na ní. Motorku sme vytáhli v létě 2010 a začla procedura znovuzrození a pak se musela znovu zapsat do registru vozidel jelikož se za těch 30let někam ztratila.
První dojmy - Jelikoz sem byl zvyklej na stary stroje, tak motorka co lezela v kolne byla jasna volba. Stacilo doreset prehlaseni na byvalou pritelkyny, pak moto komplet rozebrat, vymenit vsechny gumovy veci, neco nove nachromovat a poskladat. Bohuzel uz ale na moto nejezdim, ale co sem na ni najezdil byly krasny kilometry.
Recenze
Motorku sem celou rozložil do šroubku kromě motoru. Motor má aktuálně najeto celých 4700Km a je nádherně zajetý jedinou vadu co má, tak je menší únik oleje, ale to mě moc netrápí. Lak je komplet originál, pouze vyčištěn a vyleštěnej. Ráfky sou originál nově nachromovaný, madla a rámeček světla sem koupil repliky. Ještě nás čeká nachromovat výfuky, kluzáky a řídítka, ale to budeme chromovat až přes zimu.
parádní strojovna
kde se dá takovej kousek ještě najít? :) .. moc pěkné ;)
tak prinasim nove info. posledni dobou holka spatne chytala a tak sem vzal knizku a zjistil co se ma delat po ujeti 5000km od koupe. Tak sem presteloval karburato a seridil predstih a odtrh. Zitra jeste vymenim kondenzator a snad bude slapat jako hodinky
prostredek rafku sem laknul sam doma a linky nakreslil rukou a zlatou barvou
šperk at slouží a dělá jen radost ty proužky na ráfky jsi nechal lakovat ???