Koupena jako 3 roky stará (nová ), 27 000km.
Původně jsem šel pro podobnou, o něco starší, ale tahle stála vedle a musela být moje.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Honda se mi víc líbí i když motoricky je slabší.
První dojmy - Výborná ovladatelnost, do ruky - aspoň mojí - padne během pár kilometrů. Taková "hodná" motorka. Snad jen ta váha při manipulaci na místě je pro mě trošku problém, ale dá se zvyknout. Navíc která větší moto se kterou se dá v pohodě cestovat má výrazně míň než 200kg - asi žádná.
Motorku bych doporučil pro - Cestovatelé po ČR a Evropě cestou a hlavně necestou. Vhodná pro ty co nepotřebují silné stroje ale chtějí pohodlí, praktičnost a spolehlivost. Jízda nejlépe sólo, dá se jezdit na kochačku i docela svižně. Ve dvou jezdím vyjímečně, ale dá se, tedy bez bagáže. Spolujezdec si pohodlí chválí.
Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty Oxford, padací rám, topcase a boční kufry Givi, vysoké turistické plexi Honda. Boční kufry nic moc, ale byly na moto už při koupě. Dobré je malé víko nahoře pro rychlý přístup do kufru, do kufrů ale trochu teče protože plast se kroutí.
Recenze
Koupena v Honda Lety v srpnu 2010 (27 000km), do 06/2014 jsem přidal 35 000km. Zakoupena se 3 kufry GIVI, vyšší plexi, vyhřívané hefty, centrál, padáky. Super stav (doufám). Tahle motka mi padne jako ulitá, mám 186 cm. K motorkám jsem se vrátil po více než 20-ti letech. Nejdřív 3 roky na Jawě 350/640 a teď Honda. Výkon mi bohatě postačuje, na courání po kraji ideální a když je zapotřebí trochu to popohnat tak není problém na dálnici 130km/h (až na trochu hluku v přilbě - potřebuju deflektor).
Zatím žádný problém, přes zimu jsem si udělal brzdové LED světlo do Givi kufru.
4/2011, 32 800km - výměna řetězovky - ČZ 525 SDZ (X-ring), přední/zadní kolo 16/48 zubů.
9/2013, 54 500km, výměna ČZ 525 SDZ, naj. 22 000km, asi by ještě pár tis. vydržel, ale začínal rachotit a protahovat se, hlavně bylo dost vymleté drážkování na předním řeťezovém kolečku. A dosluhujícím řetězem se myslím nadměrně opotřebovávají další díly (převody, hřídel). Dostal dost zabrat, mazal jsem ho jak kdy, 500 - 1500km, často kopce a rozbité silnice. Osvědčil se, namontován stejný.
Olej nebere ani při rychlých dálničních přesunech, i když ve vyšších rychlostech (nad 120-130 km/h) se trochu trápí motorka (vysoké otáčky). Ale pár set km se dá přežít. Jen nádrž pak stačí sotva na 300km.
3/2016 72 000 výměna řetězu, nyní zkusím DID Xring. ČZ nebyl vytahaný, ale odcházely O-kroužky a reznul, ale 21 000km na cenduru cestou necestou není špatné.
O 650 jsem také uvažoval, hrozně se mi líbí ty schované blinkry (čistě prakticky), ať jezdí, vypadá suprově
moc pěkný
Jo udelals dobre, je to takova afrika :) TA 650, rozhodne bezporuchova. Mam 600 ma najeto pres 100tis a menen byl jen regulator dobijeni. Soucasne mam TA700 najeto pres 78tis a vymenil jsem lozisko v krku a bufero ve vydlicich. Do 800GS bych nelez. Je to pekna motorka, ale splacana na rychlo se spoustou chyb, kazi se mnohonasobne vic a stoji vic. Na TA kdyz to ridicsky vydrzis najedes 200tis km. Max investujes do podvozku, vybytych pouzder a bezneho maleho, velkeho servisu. :)
krásnej alpík
nádhernej