PROFIL MOTORKY

Honda CBR 900RR Fireblade (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BorisRR
Vloženo 6.2.2008
Aktualizováno 10.1.2016
Zobrazeno 1 593x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Trikolora roku 96, ale neni v úplně originálních barvách, lechce jsem si upravil podsedlovou část.

Více fotografii

První dojmy - ve 20ti bez not byly první dojmy užasný :)

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo už na něčem jezdil a má to v hlavě srovnaný.

Doplňky na motorce - Svody a koncovka Akrapovič, Engear-ukazatel kvaltu, Dyno Jet, KN filtr, pancéřové hadice, racing plexi, čirý blinkry, led zadní světlo, progresivní pružiny Wilbers

Recenze

Fároše jsem si koupil ve 20ti, byla to moje vysněná motorka, vždycky se mi líbila ta široká nádrž, celková robustnost a síla která z něj šla už od pohledu. Je to srdcová záležitost, co nepůjde z domu.

Když jsem si CBR koupil, na podzim 2007, byl jsem nadšenej jak to jede, brzdí i drží v zatáčkách... ...než jsem se svezl např. na o 10 let novější R1, nebo GSXR 1000. ...jasný, 10 let vývoje, to se nedá srovnávat. A dneska jsou motorky zase úplně někde jinde, ale i tak tenhle starej Fároš dokáže stíhat mladší konkurenci.
Výkon cca 130 koní mi v běžném provozu bohatě stačí.
Loni jsem tam dal jen tak z hecu, aby měl fároš to nejlepší co může mít, Dynojet + KNko a nechal to naladit v DK racingu, přidalo mi to ve špičce ohromující 2 koníky :), ale co je fakt, tak se motorka mnohem líp sbírá z nízkých otáček a okolo 5000 jede podstatně líp a o to šlo především. Mám-li hodnotit spotřebu, tak jezdím za 6 až max.7,5l na sto.

Co se týče vyjížděk ve dvou, tak jezdíme max. 300km/den což se ještě dá, ale víc už je křeč, sám dám tak 500/den max. ale musím říct, že na sporta je to pohodlná motorka.

Sezona 2015 bude už moje osmá v sedle CBR a nedám na něj dopustit, co se týče spolehlivosti. Ročně jezdím cca 6tis.km a nepostihla mě zatím žádná vážnější závada, vlastně jěště žádná závada :). Dělám jen pravidelnou údržbu, měnil jsem rozvoďák v 64000km, baterku a samozřejmě běžný věci jako řetězovku, destičky atd...
Při současném stavu tachometru cca 70 000km si motor jenom přede, a zatím se mi vyhýbá i pověstná závada na regulátoru dobíjení (možná ho už měnil bývalý majitel).
Letos upravím převod místo 16/42 na 15/43, jelikož se mi to po sedmi letech začíná zdát trošku líný :).

Občas beru Fároše na okruh, což mě hrozně baví, ale je mi ho docela líto, jelikož tam dostává čoud a nerad bych ho tam nechal, párkrát se mi to skoro povedlo. Přeci jen je v pěkném stavu a takových už jich moc nejezdí.
Ke gumám: Kvůli 16" kolu je zde výběr pneu menší, já jezdím už asi pátou sadu Conti Sport Attack a jsem s nima maximálně spokojenej, drží super a to i na okruhu. Zadní mi vydrží cca 6000km. Takže nebudu měnit to co mi funguje.
Jak jsem už psal v úvodu je to motorka, co mi přirostla k srdci a u mě v garáži bude mít vždycky místo, i když k ní určitě časem přibude něco novějšího na okruh.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Blader
Blader napsal 22.04.17 v 11:00 10b.

Naprosto chápu nadšení pro Fároše, mam prakticky stejný zkušenosti, taky jasná srdcovka, která musí zůstat, i kdyby na chleba nebylo. Koukam, že máš o hodně zachovalejší plastíky. Je nádhernej, očividně v dobrých rukou. Tak ať to lítá!

BorisRR
BorisRR napsal 03.02.14 v 13:36

Díky všem za pochvalu

Petta
Petta napsal 01.02.14 v 00:20

Nej Fireblade, co kdy vyrobili.. Moc se mi líbí!

PanPalino
PanPalino napsal 31.01.14 v 08:22

Moooc pěkný

Digin
Digin napsal 31.01.14 v 00:00 10b.

super jak je to v originálu ty a tvůj kámoš nápodobně to´se cení

Více komentářů



TOPlist