KTM LC2, 125ccm, 1997, 25 000km, dovezená z Fuhrera, laďák DEP Pipes z SX 125, blastry Acerbis Rally Brush, pláště Mitas C-16 a C-17 > 90/90-21 a 100/100-18, karbec Dellorto > tryska 264, hefty ProGrip, ježděný na premix 1:50 > Repsol 2T Sintético,
Recenze
KTM Repairing
maras: schema mam v tech dvou obrazkach pripojenejch dole pod v profilu eLCecka. jinak vejfuk sem v mym pripade vymeni za DEP z KTM SX 125 protoze ten puvodni vazil asi 5 kg
LC2 má stejný motor jako DT a níže zmiňované motorky. Rozdíl je ve výfuku, sání, karbci a dalších KTM vychytávek
Schéma elektriky mám na mejlu..kdo ho chce ať napíše PM
no to neni uplne tak pravda s japonsky motorem
prvni ktmky po roce cca 60 davali rotax a od roku 96 si delaji uplne vlastní motory ani licencni...
pekna ,koukam ze KTM lc2 maj japonsky motory minareli stejny jako maj yamahy DT,TDR, a sachsy