renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM LC2 125 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník cita29
Vloženo 25.10.2012
Aktualizováno 18.5.2013
Zobrazeno 4 624x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Vysoká, úzká, dobrý podvozek, motor z DT, laděný výfuk takže lahůdka pro uši ale otřesný vzhled :D který se ale po několika úpravách může změnit na krásný :)

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha DT 125 R: Nebylo moc inzerátů na pěknou DT která je v pořádku a za můj dostupný peníz, a když jo tak přes celou republiku.
Yamaha DT 125 X: Po rozhodnutí že bych chtěl jezdit spíše terén jsem jí vyškrtl, protože by to tam nebylo ono a při případném pádu bych se kvůli tomu mlátil do hlavy... (škoda tu krásku vzít do lesa)
MZ 125 SM: Po dojetí na jeden inzerát MZty jsem jí hned vyškrtl ze seznamu.. Bylo to maličké a celkově mě to neoslovilo, dílenské zpracování nic moc, tlumiče jak u minibike, nízké sedlo že jsem seděl skoro na zemi...

První dojmy - Hned jak jsem na to sedl tak bylo jasné že to nebude jen na ježdění pro rohlíky. Po nastartování se ozval krásný dunivý zvuk dvoudobého jednoválce o objemu 125ccm který původně vychází z Yamahy DT 125. Motorka byla krásně ovladatelná, motor táhl na dvoutakta i odspodu, ale jak se motor dostal do otáček tak začala ta pravá sranda.

Motorku bych doporučil pro - Pro mladé jezdce kteří si chtějí užít jízdu v terénu ale nemají finance na ostré enduro.

Doplňky na motorce - Viz deník

Recenze

Motorka má převod hodně do síly. Nevím jestli je to už z výroby nebo to udělal bývalý majitel, ale na silnici je ten motor pořád zbytečně vytočený, ale v terénu je to naopak výhoda. I na hladkých gumách se s tím dá projet vcelku dost a ten skvělý podvozek vyloženě nabízí v terénu sportovní jízdu. Dá se s tím zařádit i na trati, nějaké skoky, kopce sjezdy a rolety nejsou problém, když se motor drží v otáčkách tak letí jako splašená, ale výkony jako od krosky se od toho čekat nedají, spíš jen na takové hobby projetí. Na enduro jízdu je to jako dělané, nebo spíš to na ní je dělané. Brzdy to má od Bremba, předek brzdí skvěle, ale zadek na silnici už moc ne, aby to opravdu brzdilo, třeba na zablokování zadního kola na asfaltu je potřeba na to fakt dupnout. Ale je to enduro a v terénu je to naopak výhoda. Tlumiče jsou taky bomba, jakmile někde na poli nebo na louce přijdou nějaké rolety tak je o zábavu postaráno. Jak už jsem psal, dá se s tím i docela skákat niž by tlumiče chodily na doraz. Třeba ve městě je to šupa když můžete seskočit nějaké schody a tak :D Jediné co bych vytknul tak je hlavně vzhled, a potom taky ceny a dostupnost ND, ale když je motor z velké části Yamaha tak alespoň tohle odpadá. Jinak přes zimu bude na motorce dost práce, musí se celá rozebrat, nalakovat, očistit, mrknout se jak vypadá motor, pospravovat elektriku a chladící oběh, v lese mi praskla hadice co jde z motoru do chladiče, protože tam byla normální zahradní hadice oblepená izolačkou :D je toho hodně, ale aspoň nebude přes zimu nuda :)
---
Zima uběhla a opravy a úpravy už jsou skoro u konce :) všechno je zapsáno v deníku a každou věc kterou udělám tam vždycky přidávám. Teď už jen počkat na hezké počasí, ikdyž jsem párkrát jel i přes zimu ale to už mi nestojí za to :D
Jinak ještě doplním k předešlému textu: Podvozek asi až tak skvělý není, to jen spíš oproti TDR které bylo dělané primárně na silnice, ale i tak je ve své třídě hodně dobrý a myslím si, že po generálce tlumičů to bude ještě lepší. Ty skoky, roletky a podobně to vybere dobře, ale když se jede třeba přes oraniště tak už to dost skáče, ale to bych po tom chtěl asi moc aby to bylo jak na gauči :D Brzdy po výměně brzdové kapaliny a pořádném odvzdušnění fungují na výbornou, i zadní brzda teď po lehkém nastavení zabrzdí zadní kolo na asfaltu docela hravě. S dostupností a cenou náhradních dílů to taky není tak špatné jak se ze začátku zdálo, generálka motoru vyjde levněji než např. u TDR/DT, jelikož to nemá nikasil ale jen vložku tak stačí udělat obyčejný výbrus, a potom třeba náhon tachometru (šnek) který stojí originál nový na KTM 650kč stojí nový na DT 2000kč :D
Padlo do toho nakonec hoodně peněz že to radči ani nechci počítat kolik, ale stálo to za to a teď ta motorka vypadá a funguje luxusně a jsem za ní radči než za DT podobného roku výroby :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ASUSmean
ASUSmean napsal 20.08.21 v 16:44 5b.

Zdárek ve spolek kolego,taková menší prosbička, s čeho na to pasuje laděné jelito pídím se po tom už tak 5 let a přemýšlel jsem už i nad zakázkovou výrobou výfukového jelita .? Předem mockrát děkuji za odpověď.

cita29
cita29 napsal 27.02.14 v 22:00

tak zkusil jsem to

Ondra28
Ondra28 napsal 27.02.14 v 16:39

Hele to ty jsi maloval toho smajlika na silnici?? Nějak mi to k Tobě nesedí

cita29
cita29 napsal 05.01.14 v 23:49

Díky dnes už bych sice spoustu věcí udělal jinak, ale ta práce na tom byla a člověk si toho potom i víc váží. Škoda že jsem jí prodal, byla to supr motorka, ale zase mi otevřela bránu k silnější sestřičce exc dost mě toho naučila a zavedla mě do světa endura

Inspire
Inspire napsal 04.01.14 v 19:30

Radost koukat na něco, s čím si člověk vyhrál a měl tu péči, aby se jeho motorka líbila + ty drapáky

Více komentářů



TOPlist