Jiná než ostatní, ovladatelná i rychlá. Ve verzi 9GT!
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 1000: vyšší cena u top modelu a to ještě bez příslušenství
BMW S 1000 XR: důvod neuveden
První dojmy - Po testovací jízdě bylo rozhodnuto! Po životě plné supersportů jsem hledal rychlé cestovní svezení.
Motorku bych doporučil pro - Jak jsem řek - někdo ji miluje, někdo ji nemusí. Chce to zkusit.
Doplňky na motorce -
Na moto mám lehkej Aliexpres tuning - rozšířené blástry, rozšíření bočního stojanu, "městské" nízke plexi. Na dlouhé výlety nasadím origo s přídavným plexi a jsem jak v bavlnce. Jinak 3 kufry a tankvak na podkově zvládl i dovolenou se ženou.
Recenze
Hledal jsem univerzál mezi supersportem a cesťákem. Po hodnocení pro a proti vyhrála takhle kráska. Za rok jsme najeli 11 tis kilometrů a nemůžu najít negativa. Ta motorka prostě funguje. Mám ji ve verzi GT.
Motor parádní, quickshifter silně návykový. Podvozek měkčí i když je vzadu téměř zamčený. Vibrace jsou mírně cítit, ale nic velkého, kvůli čemu bych motorku hned měnil. Trošku tvrdší sedlo, ale prdel si taky zvykne.
Někdo ji miluje, někdo ji nemusí...
Kámo ahoj, mám jí taky ve verzi GT a jak píšeš, je prostě skvělá, jen ten zadní tlumič by mohl být tužší a více nastavitelný.
Jinak vše ostatní bomba. Jsem s ní moc spokojený. Krájí zatáčky, jak nůž máslo.