"Retro" přesto napěchovaná moderními technologiemi. Silná, lehká, mrštná.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První jízdu jsem absolvoval na MTC 2023. Byla to první motorka toho dne a dlouho mi žádná takhle nepadla do ruky. Dobrý posez, motor naprosto famózní, slušné brzdy, tlumiče, technologie... Nechtělo se mi z ní slézat a jet na Tuonu domů.
Motorku bych doporučil pro - Pro zkušenější jezdce, kteří zkousnou jak motorka vypadá a mají rádi výbušný motor a nové technologie. Jinak to bude stejné jako s MT-09, buďto ji milujete se vším všudy, nebo se vám absolutně nelíbí, nic mezi tím :D
Doplňky na motorce - Padací protektory rdmoto, rolny, držák telefonu s USB konektorem.
Recenze
Jak jsem již psal, XSR 900 jsem si zamiloval na MTC 2023, dle obrázků se mi vyloženě nelíbilo sedlo a přikláněl jsem se spíše ke starší verzi. Nicméně po setkání na živo a první jízdě, jsem měl jasno a motorku jsem chtěl.
Kupoval jsem s najetými 800km, takže mě čekal servis v Motomo Hustopeče (skvělá domluva, mohu doporučit). Poté jsem mohl konečně začít jezdit. Po prvních jízdách bylo jasné, že nejslabší článek XSR 900 je sedlo, poměrně tvrdé, divně tvarované a nekomfortní. Nezbyde, než to přetrpět, protože k ostatnímu mám jen chválu :).
Začal bych motorem, tam se nový CP3 prostě povedl, plno výkonu v celém pásmu, výborně vyladěné palivové mapy, origo zvuk je pořád dostatečně průrazný. Na moto je poměrně solidní balíček el. pomocníků z R1 (TC,ABS,LIFT control, SLIDE control) všechny jsou plně nastavitelné. Dále bych se zastavil u Quick Shifteru s bliperem, nikdy jsem si nemyslel, že to budu potřebovat, dokud jsem to nevyzkoušel. Při jízdě už prakticky nepoužívám spojku, QS je naprosto skvělý oběma směry jak v nižších otáčkách, tak při rychlé jízdě. Dále bych vypíchnul Tempomat, opět fíčura, kterou jsem nepotřeboval, dokud jsem nezkusil... Jediné mínus je za mě poměrně malý display a uvítal bych více informací na jedné obrazovce (musíte si přepínat mezi TRIP, teplota, ODO atd.). Spojka je velmi měkká (oproti Tuono 1000). Brzdy brzdí bez problému. Tlumiče jsou poměrně tvrdé, ale alespoň jsou plně nastavitelné (krom zd. tlumiče, kde chybí nastavení komprese). Motorka je dle mého o dost stabilnější, než třeba MT-09, které jsem taktéž zkoušel. V zatáčkách jsem nikdy neměl problém s nevraživostí, nebo kroucením, ale to bude hodně individuální dle zkušeností jezdce. Nejraději má samozřejmě nové hladké cesty, na záplatovaných cestách III. třídy je to hodně nepohodlné. Spolujezdce nevozím, takže nemohu hodnotit. Úložný prostor pod sedlem prakticky není. Na delší cesty motorka nebude, je to prostě "závodní" mašina převlečená za "retro" bike.
Já jsem s koupí naprosto spokojen a doporučil bych zkusit cokoliv z rodiny CP3, dle preferencí vzhledu atd. Opravdu je to výborný motor.
Zdá se, že vaše recenze XSR 900 je velmi pozitivní a podrobná https://mapquestrouteplanner.org
Nádherná! A ten chraplavý zvuk!
Sedlo pořešíš přešitím u nějakého dobrého sedláře.
Chvíli mi trvalo, než jsem při jejím uvedení na trh pochopil záměr, s jakým je dělaná, ale stalo se a moc se mi líbí.
Naživo přesně v barevné kombinaci jako máš Ty, je naprosto nádherná.
Užívej a vždy šťastné návraty domů.
Jsem spokojenej úplně stejně jako ty
Nechcem byť zlý,ale toto nie je retro. Je to pseudoretro.
Nech robí radosť .